;
coinex

پخش زنده چلسی استون ویلا 20 شهریور 1400 [هفته چهارم لیگ جزیره]

پخش زنده چلسی استون ویلا 20 شهریور 1400 را از طریق لینک های اختصاصی سایت تکراتو دنبال کنید و همچنین از آمار و ارقام این دیدار نیز مطلع شوید

تیم چلسی با آمدن توخل متحول شد تیمی که در لیگ جزیره به سختی موفق به شکستن حریفان ضعیف‌تر از خودش می شد به یک باره موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقات جام باشگاه های اروپا شد. بدون شک می توان گفت توماس توخل این تیم را تبدیل به تیمی دیگر کرد و به بازیکنان چلسی خود باوری و همچنین تعصب و جنگیدن تا اخرین لحظه را آموزش داد مسائلی که در زمان مربی گری لمپارد در این تیم به هیچ وجه قابل مشاهده نبود. باید دید چلسی بعد از یک وقفه در مسابقات لیگ با چه نتیجه ای از پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا 20 شهریور 1400 خارج خواهد شد.

پخش زنده چلسی استون ویلا 20 شهریور 1400

تیم استون ویلا در حالی به مصاف چلسی خواهد رفت که در رده یازدهم جدول حضور دارد و از سه بازی آخر خود در لیگ چهار امتیاز را بدست آورده است. اما تیم چلسی در رده چهارم قرار دارد و از سه بازی خود دو پیروزی و یک تساوی را بدست آورده است.  بر روی کاغذ بنظر می رسد که چلسی کار سختی برای پیروزی پیش رو ندارد اما لیگ جزیره هرگز قابل پیش بینی نبوده است.

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا 20 شهریور 1400 از ساعت 21 به وقت ایران و به میزبانی چلسی در ورزشگاه استنفوردبریج آغاز خواهد شد با تکراتو برای دسترسی به لینک های پخش این بازی همراه باشید

این دو تیم در طی ده سال گذشته هجده بار به مصاف هم رفته اند که سه بازی با نتیجه مساوی تمام شده، چلسی یازده پیروزی را بدست آورده است و استون ویلا نیز تنها سه بار موفق به شکست چلسی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی استون ویلا 20 شهریور 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال چلسی استون ویلا 20 شهریور 1400 از بین اسپورت عربی (BeIN Sport 1 Premium)

پخش زنده فوتبال چلسی استون ویلا 20 شهریور 1400 از بین اسپورت انگلیسی (BeIN Sport 1 EN)

پخش زنده چلسی استون ویلا 20 شهریور 1400 [هفته چهارم لیگ جزیره]
پخش زنده چلسی استون ویلا 20 شهریور 1400 [هفته چهارم لیگ جزیره]
.

نظر شما در خصوص پخش زنده چلسی استون ویلا 20 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر