;
coinex

پخش زنده دورتمند لورکوزن 20 شهریور 1400 [هفته چهارم بوندسلیگا]

پخش زنده دورتمند لورکوزن 20 شهریور 1400 را از طریق لینک های اختصاصی سایت تکراتو دنبال کنید و همچنین از آمار و ارقام این دیدار نیز مطلع شوید

هفته چهارم مسابقات بوندسلیگا نیز بعد از یک وقفه بخاطر برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا با پخش زنده بازی دوتمند و لورکوزن 20 شهریور 1400 ادامه خواهد یافت. تیم دورتمند که این روزها بخاطر درخشش ستاره نروژی خود یعنی ارلینگ هالند بر سر زبان ها افتاده است امیدوار است امسال جام بوندسلیگا را از رقیب دیرینه و قدرتمند خود یعنی بایرن مونیخ پس بگیرد.

در سمت مقابل نیز تیم لورکوزن بعد از سالها حضور در میانه جدول امسال با تقویت و خرید بازیکنان مورد نیاز خود به دنبال کسب سهمیه جام باشگاه های اروپاست. باید دید کدام تیم از پخش زنده بازی دورتمند و لورکوزن 20 شهریور 1400 پیروز بیرون خواهد آمد. در ادامه با پخش زنده و ساعت بازی دورتموند بایر لورکوزن 20 شهریور 1400 همراه باشید.

پخش زنده دورتمند لورکوزن 20 شهریور 1400

دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که تیم دورتمند با شش امتیاز از سه مسابقه در رده پنجم و تیم لورکوزن با هفت امتیاز از سه سابقه در رده دوم حضور دارد بنابراین دورتمند در صورت پیروزی در این دیدار می تواند به رتبه دوم جدول صعود کند. پخش زنده فوتبال دورتمند و لورکوزن 20 شهریور 1400 از ساعت 18:30 به وقت ایران و به میزبانی ورزشگاه بای‌آرنا که ورزشگاه اختصاصی تیم لورکوزن است آغاز خواهد شد.

این دو تیم از سال 2010 تا به حال 22 بار به مصاف هم رفته اند که دورتمند 12 پیروزی و لورکوزن 6 پیروزی را بدست آورده اند و 4 بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. تیم دورتمند در این بازی امره جان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و تیم لورکوزن نیز به همین علت کریم بالعربی را در اختیار ندارد.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده دورتموند لورکوزن 20 شهریور 1400 از بین اسپورت فرانسه (BeIN Sport 1 France)

پخش زنده فوتبال دورتموند لورکوزن 20 شهریور 1400 از اسکای بوندسلیگا (Sky Bundesliga 2)

پخش زنده دورتمند لورکوزن 20 شهریور 1400 [هفته چهارم بوندسلیگا]
پخش زنده دورتموند بایر لورکوزن 20 شهریور 1400 را چگونه تماشا کنیم؟
.

نظر شما در خصوص پخش زنده دورتمند لورکوزن 20 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر