;
coinex

پخش زنده منچستریونایتد نیوکاسل 20 شهریور 1400 [هفته چهارم لیگ جزیره]

پخش زنده منچستریونایتد نیوکاسل 20 شهریور 1400 یکی از حساس ترین مسابقات این هفته است. برای تماشای بازی با لینک های اختصاصی تکراتو همراه شوید

پخش زنده بازی منچستریونایتد و نیوکاسل 20 شهریور 1400 تحت شعاع حضور احتمالی کریس رونالدو در زمین خواهد بود. اگر او در این بازی به میدان برود  بدون شک هواداران شیاطین سرخ جشنی بزرگ و باشکوه برای او در اولدترافورد به راه می اندازند.

جشنی پر از صدا، نور و تشویق باید دید آیا رونالدو در این بازی به میدان می رود یا خیر سولشائر ترجیح می دهد او کاملا به مرز آمادگی برسد و سپس از او استفاده کند. البته اکثر کارشناسان معتقدند حداقل رونالدو به عنوان یار تعویضی به میدان خواهد آمد.

پخش زنده منچستریونایتد نیوکاسل 20 شهریور 1400

پخش زنده بازی منچستریونایتد و نیوکاسل 20 شهریور 1400 از ساعت 18:30 به وقت ایران و در ورزشگاه اولدترافورد آغاز خواهد شد. تیم من‌یو در رده سوم جدول حضور دارد و تنها دو امتیاز با صدر فاصله دارد اما نیوکاسل از سه مسابقه قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده است و حال و روز خوبی ندارد این تیم در رده هفدهم جدول و در مرز سقوط جای گرفته است اگرچه برای صحبت از سقوط هنوز بسیار زود است.

دو تیم منچستریونایتد و نیوکاسل در طی ده سال گذشته 21 بار به مصاف هم رفته اند که شیاطین سرخ 13 بار و نیوکاسل نیز 4 بار به پیروزی رسیده اند و 4 مسابقه نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. تیم منچستر یونایتد در این بازی سانچو و رشفورد را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. برای مشاهده  پخش زنده بازی منچستریونایتد و نیوکاسل 20 شهریور 1400 می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

در نهایت باید خاطر نشان کرد که تیم نیوکاسل امسال اکثر بازیکنان خود را حفظ کرده است تا این بار امیدوار به کسب سهمیه حضور در جام یوفا باشد. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر یونایتد و نیوکاسل 20 شهریور 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال منچستر یونایتد نیوکاسل 20 شهریور 1400 از بین اسپورت انگلیسی (BeIN Sport 1 EN)

پخش زنده منچستریونایتد نیوکاسل 20 شهریور 1400
پخش زنده منچستریونایتد نیوکاسل 20 شهریور 1400

.

نظر شما در خصوص پخش زنده منچستریونایتد نیوکاسل 20 شهریور 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر