;
coinex

میرهاشم موسوی مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی کیست؟

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، طبق حکم حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون دولت جدید، میرهاشم موسوی مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی شد

میرهاشمی موسوی جایگزین مصطفی سالاری مدیرعامل قبلی شده است‌ و قبلا نیز سابقه‌ی حضور در پست مدیر کلی پشتیبانی وزارت رفاه را داشته است. امروز مصادف با بیستم شهریور ۱۴۰۰ شنبه ساعت ۱۴ مراسم معارفه و تودیع مدیرعامل تامین اجتماعی در محل سازمان اجتماعی برگزار خواهد شد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی کیست؟

سازمان تامین اجتماعی با داشتن بیش از 14.2 میلیون کارگر اصلی بیمه‌شده و حدود 2 میلیون بازنشسته تامین اجتماعی به علاوه‌ی خانواده‌های این افراد، تقریبا 50 درصد از جمعیت کل کشور را شامل می‌شود.

از بحران‌های مهم صندوق تامین اجتماعی ناترازی در دخل و خرج این صندوق است، طوری که میزان ورودی این صندوق با مخارج و مستمری‌های پرداختی برابر نیست و این سازمان را با مشکلی جدی روبرو کرده است.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کیست؟
میرهاشم موسوی مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی

در جهت رفع این مشکل، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی موصوم به شستا از سال 66 ایچاد شد تا میزان درآمد این سازمان را بیشتر کند، اما متاسفانه همچنان میزان کمک این صندوق شستا به صندوق تامین اجتماعی مبلغی نیست که بتواند مشکل کسری بودجه این سازمان را برطرف کند و در حل مشکل ناتوان مانده است.

حال امید بر این است که با مدیریت جدید و در دولت جدید علاوه بر ترمیم درآمدهای صندوق تامین اجتماعی و شرکت شستا خدمات بهتری به کارگران، بیمه‌شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی داده شود که همه این مسائل نیازمند یک مدیریت جهادی، پاکدست، متخصص و کارآمد است که باید دید آیا همچین مدیری اصلا پیدا می‌شود یا فقط شاهد تغییر پست و تغییر قدرت بوده‌ایم و توفیقی برای مردم قرار نیست حاصل گردد، به هر حال آینده همه چیز را مشخص می‌کند و ما باید منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص میرهاشم موسوی مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر