;
coinex

کاهش قیمت پراید ؛ تغییر روند بازار خودرو در هفته جاری

بازار خودروهای داخلی طی هفته گذشته نوسانات زیادی داشته است و حتی شاهد کاهش قیمت پراید و تعدادی خودروی داخلی دیگر در این هفته بودیم.

قیمت خودروهای داخلی طی هفته دوم شهریور نوسانات زیادی داشته و تعدادی از آن‌ها افزایش و تعدادی نیز کاهش قیمت داشته‌اند مثلا خودروهای پراید کاهش قیمت داشته‌اند و خودروهایی مثل ۲۰۶ تیپ ۲ افزایش قیمت را برای خود ثبت کرده‌اند. پراید ۱۱۱ شنبه هفته پیش ۱۵۵ میلیون بود اما جمعه به ۱۵۳ میلیون رسید. البته این افت قیمت فقط در پراید ۱۱۱ نبوده و خودروهای دیگر را نیز درگیر کرده است.

کاهش قیمت پراید ؛ تغییر روند بازار خودرو در هفته جاری

قیمت خودروی پراید مدل ۱۱۱ طی هفته پیش کاهش قیمت داشته و به ۱۵۳ میلیون تومان رسید. اما برعکس پژو ۲۰۶ تیپ دو شنبه هفته گذشته با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان و جمعه ۱۹ شهریور با قیمت ۲۵۳ میلیون تومان در بازار داشت.

۲۰۶ تیپ پنج نیز طی هفته گذشته افزایش قیمت زیادی داشته است و از قیمت ۲۹۷ میلیون تومان به قیمت ۳۰۴ میلیون تومان رشد داشته است اما برعکس پژو پارس LX طی هفته پیش کاهش قیمت داشته و شنبه پیش با قیمت ۳۰۷ میلیون تومان و جمعه ۱۹ شهریور با قیمت ۲۹۴ میلیون تومان در بازار به فروش رسیده است.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ نیز بدون تغییر قیمتی نسبت به هفته قبل همچنان با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان در بازار وجود دارد. البته دنا پلاس اتوماتیک در روز جمعه شاهد افزایش قیمت بوده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص افت قیمت پراید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر