coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پخش زنده منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400 [لیگ جزیره]

با پخش زنده منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400 با ما باشید. امروز، تیم منچستر سیتی در چارچوب رقابت های لیگ برتر میزبان ساوتهمپتون خواهد بود.

منچسترسیتی در آخرین دیدار خانگی خود با نتیجه 0_5 آرسنال بحران‌زده را در هم کوبید. سیتیزن ها، بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند، خط دفاع این تیم نیز عملکرد خوبی داشته است. جک گریلیش بازیکن تازه‌وارد و گران‌قیمت منچستر در کنار ژسوس تا به اینجا نمایش‌های خوبی ارائه داده است.

آبی‌ها دو بازی گذشته خود در مقابل ساوتهمپتون را با پیروزی پشت سر گذاشتند و امیدوارند در این بازی نیز بتوانند روند بردهای خود را ادامه دهند. در ادامه، با پخش زنده منچسترسیتی و ساوتهمپتون 27 شهریور 1400 با ما همراه باشید.

پخش زنده منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400

پخش زنده منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400
ساعت پخش بازی منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400 / ساعت پخش فوتبال منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400

آبی‌های شهر منچستر که عنوان گران‌ترین تیم اروپا را یدک می‌کشند امسال نیز رؤیای قهرمانی در لیگ برتر و موفقیت در جام باشگاه‌های اروپا را دارند. پپ گواردیولا سرمربی کهنه‌کار این تیم که بارها و بارها نبوغش در عرصه مربیگری را ثابت کرده؛ امسال هزینه سنگینی روی دست سران باشگاه گذاشته است. این مربی که با بارسلونا جام‌های زیادی را درو کرد و چندین سال در فوتبال اروپا پادشاهی می‌کرد اما هنوز نتوانسته منچستر را در چمپیونزلیگ قهرمان کند.

وی از سال 2016 تا کنون با منچسترسیتی 3 بار قهرمان لیگ جزیره، 1 بار قهرمان جام حذفی، 4 بار قهرمانی جام اتحادیه و 2 بار قهرمانی سوپرجام را بدست آورده است. لیگ قهرمانان اما شرایط متفاوتی دارد و پپ با منچستر تنها یک‌بار عنوان نایب‌قهرمانی را تصاحب کرده است. خریدهای خوبی که امسال به تیم اضافه شدند شاید بتوانند به این طلسم چندساله پایان دهند و جام امسال را به منچستر ببرند. برای تماشای پخش زنده منچسترسیتی و ساوتهمپتون 27 شهریور 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ آپ تبلیغات را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400 از Sport TV

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400 از Now Sports

پخش زنده منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400
ساعت پخش بازی منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400 / ساعت پخش فوتبال منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400

نظر شما در مورد پخش زنده منچسترسیتی ساوتهمپتون 27 شهریور 1400 چیست؟ پخش زنده بازی های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر