coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین هدست‌های گیمینگ 2021

بهترین هدست‌های گیمینگ 2021 ؛ وقتی که هدست گیمینگ را روی سر گذاشته‌ام و صدای بازی‌های FPS را با آن می‌شنوم، شاید نه یک گام بلکه چندین گام از رقبا پیش هستم، چرا که این من هستم که ابتدا صدای پا یا شلیک دشمنان را می‌شنوم و محل حضورشان را تشخیص می‌دهم و قبل از آن‌که آن‌ها کاری کنند، به آن‌ها حمله می‌کنم.

برای همین هدست گیمینگ به‌اصطلاح از نان شب هم برای گیمرها واجب‌تر است. اما در دنیای هدست‌های گیمینگ، همه گزینه‌های مناسبی نیستند و از میان آن‌ها یک سری هدست‌ها شرایط بهتری نسبت به بقیه دارند. در این نوشتار برای آن‌ها که قصد خرید هدست گیمینگ دارند، مروری بر بهترین هدست‌های گیمینگ در سال 2021 خواهیم داشت و خواهیم دید که کدام هدست‌ها در دنیای گیمینگ حرف‌های بیشتری نسبت به دیگر هدست‌ها برای گفتن دارند.

بهترین هدست‌های گیمینگ 2021

1. هدست استیل سریز Headset Gaming Steel Series Arctis Pro

بهترین هدست‌های گیمینگ 2021

زمانی که صحبت از بهترین هدست‌های گیمینگ می‌شود، اصلاً محال است نامی از هدست‌های سری Arctis از برند استیل سریز به میان نیاید. این سری از هدست‌های استیل سریز فوق‌العاده هستند و هر یک امکاناتی ویژه در اختیار گیمر قرار می‌دهند.

یکی از بهترین هدست‌های این سری، هدست Arctis Pro است که در دو نوع بی‌سیم و با سیم عرضه شده‌است. درایورهای 40 میلی‌متری با مگنت‌های نئودیمیومی با چگالی بالا در این هدست Arctis Pro باعث صدایی فوق‌العاده شده‌اند، به شکلی که حتی خفیف‌ترین صداهای پا به گوش گیمر می‌رسند و او می‌تواند با تشخیص جهت و فاصله‌ی صدا، دستِ بالا را نسبت به دشمن داشته باشد.

این هدست فوق‌العاده دارای میکروفنی دو طرفه با تکنولوژی ClearCast است و صدایی شفاف از شما دریافت می‌کند. روی میکروفن این هدست می‌توانید برای چت‌های بین‌گروهی در بازی‌های چندنفره و حتی تهیه‌ی پادکست حساب کنید.

اوضاع هدست از لحاظ طراحی هم فوق‌العاده است و خلاصه آن‌که هنگام خرید هدست گیمینگ، یکی از بهرتین گزینه‌هایی که پیش‌رو دارید همین هدست استیل سریز Arctis Pro است.

2. هدست استیل سریز Headset Gaming Steel Series Arctis 3

هدست گیمینگ دیگری که به خانواده‌ی Arctis از هدست‌های استیل سریز تعلق دارد و واقعاً از بهترین هدست‌های گیمینگ است، هدست Arctis 3 است. این هدست نسبت به Arctis Pro قیمت کمتری دارد و بنابراین انتخابی مناسب برای گیمرهایی است که به هر دلیلی نمی‌خواهند برای خرید هدست گیمینگ خیلی هزینه کنند و درعین‌حال به‌دنبال هدستی با کیفیت هستند.

درایورهای 40 میلی‌متری Neodymium هم برای این هدست به کار گرفته شده‌اند تا حاصل استفاده از آن‌ها صدایی فراگیر باشد و گیمر کاملاً به حال و هوای مکان بازی تسلط داشته باشد. همچنین میکروفنی که برای این هدست به کار گرفته شده، طبق ادعای سایت ریزر، بهترین میکروفن گیمینگ در کل جهان است و بی‌شک تجربه‌ای فوق‌العاده با آن خواهید داشت. همچنین تمامی کلیدهای لازم برای توقف، پخش و کم‌وزیادکردن صدا و البته خاموش‌وروشن‌کردن میکروفن روی خود هدست قرار گرفته‌اند.

3. هدست استیل سریز Headset Gaming Steel Series Arctis 7P Wireless

سومین هدست از فهرست‌مان پیرامون بهترین هدست‌های گیمینگ 2021 باز هم هدستی از برند استیل سریز و از خانواده‌ی Arctis است. این هدست حرفه‌ای دارای درایورهای 40 میلی‌متری S1 است و حاصل استفاده از آن‌ها صدایی فراگیر و شفاف است. با صدای فراگیر این امکان را دارید که هم جهت صدایی که می‌شنوید و هم مسافت آن را تشخیص دهید و بهتر در بازی‌های FPS عمل کنید. همچنین به‌لطف این درایورها، صداها را زنده‌تر، نزدیک‌تر و واقعی‌تر می‌شنوید تا غوطه‌وری بیشتری در بازی داشته‌باشید.

این هدستِ بی‌سیمِ ارگونومیک، دارای باتری قدرتمندی است که به گیمر اجازه می‌دهد با یک بار شارژ آن تا 24 ساعت به‌صورت متوالی از هدست استفاده کند. یعنی اگر روزی 6 ساعت بازی کنید، می‌توانید روی 4 روز شارژ باتری هدست حساب کنید.

در ضمن مثل هدست‌های رده‌بالای استیل سریز، کلیدهای چندرسانه‌ای و قطع‌ووصل‌کردن میکروفن روی بدنه‌ی هدست طراحی شده‌اند. بالشتک‌ها هم کاملاً نرم و ضد تعریق اند و وزن هدست هم بسیار مناسب است. بدون هیچ شکی، یکی از بهترین تجربه‌های‌تان در بازی را حین استفاده از این هدست گیمینگ خواهید داشت.

4. هدست گیمینگ اونیکوما Headset Gaming ONIKUMA K10 Pro

مقداری از دنیای هدست‌های استیل سریز فاصله بگیریم و به برندهای دیگر سر بزنیم. اگر بودجه‌ی چند میلیون تومانی برای خرید هدست گیمنیگ ندارید و به‌دنبال خرید هدست گیمینگ ارزان ولی با کیفیت هستید، یکی از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید انجام دهید، خرید هدست گیمینگ اونیکوما K10 Pro است.

درایورهای 50 میلی‌متری در این هدستِ برند اونیکوما صدای فراگیر 7.1 را به همراه داشته‌اند. طراحی هدست هم کاملاً با دنیای گیمینگ سازگار است و خوشبختانه هدست از RGB پشتیبانی می‌کند.

جنس بالشتک‌ها از مموری فوم بوده و میکروفن آن از تکنولوژی حذف نویز برخوردار است و خلاصه آن‌که باوجودی‌که قیمت هدست گیمینگ اونیکومال K10 Pro چندان بالا نیست، می‌توان توقع عملکردی فوق‌العاده از آن داشت.

5. هدست ریزر Kraken X و Kraken X lite

بهترین هدست‌های گیمینگ 2021

خیلی دشوار است که بهترین هدست‌های گیمینگ 2021 را معرفی کنیم و اشاره‌ای به هدست‌های فوق‌العاده‌ی ریزر نداشته‌باشیم. هدست‌های گیمینگ ریزر همه سطحی بالا دارند و واقعاً می‌توان گفت همه‌شان لیاقت آن‌که نام‌شان در بهترین هدست‌های بازی 2021 باشد را دارند، اما در این بین شاید هدست‌های Kraken X و Kraken X lite شاخص‌تر باشند. هر دوی این هدست‌ها وزنی بسیار اندک دارند. نسخه‌ی کراکن ایکس معمولی 250 گرم و نسخه‌ی کراکن ایکس لایت فقط 230 گرم وزن دارد و این یعنی زمانی که هر یک از این هدست‌ها را روی سر دارید، اصلاً حس نمی‌کنید که هدستی روی سرتان است.

درایورهای 40 میلی‌متری در این هدست‌ها امکان ارائه‌ی صدای فراگیر 7.1 را برای گیمر فراهم آورده‌اند تا گیمر حین بازی حتی کوچک‌ترین صداها را از دست ندهد.

در ضمن میکروفن‌های آن‌ها از الگوی کاردیوئیدی برای جمع‌آوری صدا پیروی می‌کنند تا هرچه‌بیشتر از نویز جلوگیری کنند.

6. هدست گیمینگ لاجیتکHeadset Gaming Logitech G433

لاجیتگ برندی‌ست که کارشناسانش از تکنولوژی‌های خاص خودشان برای محصولات استفاده می‌کنند. در همین راستا، هدست گیمینگ لاجیتک مدل G433 نیز از درایورهای 40 میلی‌متریِ اختصاصی لاجیتک یعنی PRO-G برخوردار است. این درایورها صدایی فراگیر را به همراه دارند تا غوطه‌وریِ بیشترِ گیمر در بازی و حرفه‌ای‌تر عمل‌کردن او را باعث شوند. اما طراحان لاجیتک برای آن‌که هدست مدل G433 بهترین صدا را پخش کند، از تکنولوژیِ انحصاری DTS Headphone:X استفاده کرده‌اند. به‌لطف این تکنولوژی، صداها در این هدست به‌شکل سه‌بعدی شبیه‌سازی می‌شوند تا هم گیمر در فضای بازی صدایی واقعی‌تر بشنود، هم بیننده‌ی فیلم بتواند از این هدست به‌خوبی برای حسی نزدیک‌تر به فیلم استفاده کند.

در ضمن میکروفنِ جداشونده‌ی این هدست با الگوی کاردیوئید صدای اطراف را دریافت می‌کند و به این ترتیب تا حد زیادی از نویز جلوگیری می‌شود. گفتنی است که این هدست در چند رنگ از جمله مشکی، آبی و قرمز عرضه شده و بنابراین می‌توانید بهترین رنگ را با درنظرگرفتن سلیقه‌تان انتخاب کنید.

7. هدست گیمینگ فن تک Headset Gaming Fantech MH90

ترکیب درایورهای 53 میلی‌متری، میکروفن دوطرفه‌ی بدون نویز، طراحی زیبا و البته گوشی‌های مموری‌فوم را باید در هدست‌های گران‌قیمت دید، اما استثناهایی هم وجود دارند. هدست گیمنیگ فن تک مدل MH90 درست یکی از همین استثناها است. این هدست دارای درایورهای 53 میلی‌متری برای تولید صدایی فوق‌العاده است. همچنین گوشی‌های آن از مموری فوم ساخته شده‌اند تا هم حسی نرم و لطیف داشته باشند و هم باعث تعریق نشوند. برخلاف هدست‌های بالا، کلیدهای چندرسانه‌ای یعنی ولوم و پخش و توقف این هدست روی بدنه‌ی آن قرار نگرفته‌اند و پنلی مجزا روی سیم برای آن‌ها در نظر گرفته شده‌است.

خرید هدست گیمینگ از دراگون شاپ

دراگون‌شاپ، فروشگاه تخصصی لوازم گیمینگ، آماده‌ی دریافت سفارش‌های آنلاین شما برای انواع هدست گیمینگ حرفه‌ای است. هر بودجه‌ای که داشته‌باشید، به هر برندی که علاقه داشته‌باشید، می‌توانید از هدست‌های گیمینگ متنوع دراگون‌شاپ، بهترین گزینه را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و در کم‌ترین زمان آن را در آدرس دلخواه‌تان تحویل بگیرید.

در ضمن هنگام خرید هدست گیمینگ از دراگون‌شاپ می‌توانید از کد تخفیف Headset50 استفاده کنید و تخفیف 50 هزار تومانی روی هدست‎های گیمینگ دراگون‌شاپ دریافت کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر