;
coinex

دانلود رایگان قسمت 153 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

مامور مخفی یک درام عاشقانه هندی است که از سریال‌های پربیننده این روزهاست، برای دانلود رایگان قسمت 153 سریال مامور مخفی دوبله فارسی با ما همراه باشید.

سریال هندی پرمخاطب برای عشق جان می‌دهم از تاریخ سیزدهم جولای 2020 تا سیزدهم مارس 2021 از Colors TV پخش شد و فصل دوم آن با نام مامور مخفی از تاریخ پانزدهم مارس پخش خود را در Voot Select آغاز شد. تقریبا به طور همزمان با آن شبکه MBC Persia دوبله فارسی این مجموعه هندی را به عهده گرفته است و آن را پخش می‌کند.

مامور مخفی به کارگردانی Noel Smith ساخته شده است. این سریال پلیسی، جنایی و جذاب است این روزها از شبکه ام بی سی پرشیا پخش می‌شود، و بازیگرانی همچون Helly Shah, Rrahul Sudhir, Vishal Vashishtha در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند. در ادامه لینک دانلود رایگان قسمت 153 سریال مامور مخفی دوبله فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. با تکراتو همراه باشید.

دانلود رایگان قسمت 153 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

مدت‌ هاست که بالیوود، اقدام به ساخت سریال‌هایی کرده که بسیار از واقعیت دور هستند. مجموعه‌هایی که داستان‌های عاشقانه زیادی را در خود جای داده‌اند و شخصیت‌های اصلی ‌آن برای نجات و آرامش خانواده‌ی خود دست به کارهای عجیب می‌زنند، مامور مخفی یکی از این سریال‌هاست.

ریدیما که نام دختر نقش اول این سریال است، به خاطر عشقش خطر را به جان می‌خرد و تصمیم می گیرد به یکی از خلافکاران بزرگ و حرفه‌ای نزدیک شود تا از زندگی او سر در بیاورد، ریدیما می‌خواهد با هر سختی شده مدارک لازم را علیه این خلافکار حرفه‌ای جمع کند و تا پلیس بتواند با تکیه بر همین مدارک  و درحقیقت از راه قانون او را دستگیر کند.

او، در حال انجام کاری که برای کمک به عشق خود کبیر آن را قبول کرده است، یعنی دقیقا زمانی که بر علیه وانش رایسنینگانیا، مدارک جمع می‌کند به او علاقه‌مند هم می‌شود، اما او تلاش دارد دو دلی و تردید را کنار بگذارد و وظیفه اش را به درستی به سرانجام برساند، تا به هدفش دست پیدا کند.

دانلود رایگان قسمت 153 سریال مامور مخفی دوبله فارسی
دانلود رایگان سریال هندی مامور مخفی قسمت 153 دوبله فارسی / دانلود رایگان قسمت 153 سریال مامور مخفی دوبله فارسی / دانلود سریال مامور مخفی

پس از مدتی ونش به ریدیما شک می‌کند و به خاطر همین به او پیشنهاد ازدواج می‌دهد تا متوجه شود نیت اصلی او چیست. پس از آن که کبیر به دلیل پیشنهاد ونش فشار زیادی را تحمل می‌کند، ریدیما پیشنهاد او را قبول می‌کند.

پس از ازدواج، ریدیما فکر می کند که ونش می‌تواند قاتل نامزدش باشد، او مجسمه‌ای از راگینی، نامزد سابق وانش را پیدا می‌کند. بنابراین تلاش می‌کند رازی که پشت قتل نامزد وانش را دربیابد تا بتواند مدارک بیشتری علیه ونش جمع آوری کند.

ریدیما در ادامه ماجرا با یک اتاق مخفی در عمارت روبرو می‌شود. او وارد اتاق شده و در آنجا یک نقاشی و یک مجسمه دیگر از یک زن را می‌بیند. در حقیقت زنی در این نقاشی است، مادر بیولوژیکی ونش، اوما رای سینگانیا بوده که در جوانی بدون هیچ حرفی او را ترک کرده است.

در ادامه این گفتار، لینک دانلود قسمت 153 سریال مامور مخفی را در اختیار شما می‌گذاریم. همینطور برای اطلاع از قسمت دیگر سریال‌ها نیز می‌توانید بر روی سریال های هندی کلیک کنید تا تمامی مطالب سریال‌های هندی تکراتو را مشاهده نمایید. برای دانلود و دسترسی سریع‌تر به سریال‌ها نیز می‌توانید در کانال تلگرامی ما عضو شوید.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان قسمت 150 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 151 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

دانلود رایگان قسمت 152 سریال مامور مخفی دوبله فارسی

دانلود قسمت 153 مامور مخفی

دانلود رایگان قسمت 153 سریال مامور مخفی دوبله فارسی
دانلود قسمت 153 مامور مخفی / دانلود قسمت 153 سریال مامور مخفی / دانلود سریال مامور مخفی
  • نام سریال: مامور مخفی (Ishq Mein Marjawan 2)
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • زبان: هندی (دوبله فارسی)
  • کشور: هند
  • سال تولید: ۲۰۲۰
  • تعداد قسمت ها: حدود ۱۵۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای
  • کارگردان: Noel Smith
  • بازیگران: Helly Shah, Rrahul Sudhir, Vishal Vashishtha
  • شبکه پخش: شبکه MBC Persia

لینک دانلود رایگان سریال هندی مامور مخفی قسمت 153 دوبله فارسی از تلگرام با کیفیت 360p

فایل‌ها پس از پخش سریال به کانال تلگرام اضافه می‌شوند

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود رایگان قسمت 153 سریال مامور مخفی دوبله فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر