;
coinex

جدیدترین و بهترین سریال های عاشقانه 2021 ؛ سریال عاشقانه جدید چی ببینیم؟

در این مقاله به معرفی بهترین سریال های عاشقانه 2021 می‌پردازیم تا از جدیدترین سریال های عاشقانه خارجی 2021 عقب نمانید. اگر طرفدار این ژانر سینما و تلویزیون هستید، این فهرست را از دست ندهید.

سریال های عاشقانه و رومانتیک همیشه جزء پرطرفدارترین برنامه‌های سینما و تلویزیون بودند. مخاطبان هم همیشه با این داستان‌ها همزاد پنداری می‌کنند و همین مساله هم جذابیت سریال‌های عاشقانه را بیشتر می‌کند. اما درباره بهترین سریال های عاشقانه 2021 باید بگوییم که با وجود همه‌گیری ویروس کرونا، صنعت فیلمسازی توانست چندین سریال عاشقانه جدید 2021 ، بهترین فیلم های 2021، بهترین فیلم های مارول 2021، بهترین فیلم های کمدی 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 را برای سال میلادی پیش رو آماده کند.

البته صنعت سرگرمی ایران هم از این قافله عقب نمانده و سریال های نوروز 1400 و سریال های ماه رمضان 1400 را آماده کرده است. هرچند پیشنهاد می‌کنیم بهترین سریال های نتفلیکس 2021 و بهترین فیلم های عاشقانه 2021 را هم از دست ندهید.

بهترین سریال های عاشقانه 2021

در جستجوی عشق (The Pursuit of Love)

در جستجوی عشق (The Pursuit of Love) - بهترین سریال های عاشقانه 2021

اولین فیلمی که باید به عنوان یکی از بهترین سریال های عاشقانه 2021 معرفی کنیم، در جستجوی عشق نام دارد که بر اساس رمان نانسی میتفورد ساخته شده است. امیلی مورتیمر این رمان را به یک فیلمنامه تبدیل کرده و آن را در قالب یک مینی سریال، کارگردانی می‌کند.

داستان سریال درباره‌ی دو دوست است که خواسته‌های متفاوتی از زندگی دارند. هر دو تلاش می‌کنند به خواسته‌های خود برسند و در عین حال، با چالش‌های رابطه‌های عاشقانه‌ی خود روبرو می‌شوند. این سریال عاشقانه جدید 2021 سرشار از لحظه‌های غم و شادی است که می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند.

لیلی جیمز، اندرو اسکات،‌ امیلی بیچام، دومینیک وست،‌ دالی ولز،‌ بیتی ادموندسون، شازاد لطیف و فردی فاکس از جمله بازیگران اصلی مینی سریال در جستجوی عشق هستند. باید دید که آیا این سریال می‌تواند عنوان بهترین سریال عاشقانه دنیا در سال 2021 را کسب کند یا خیر.

دش و لیلی (Dash & Lily)

دش و لیلی (Dash & Lily) - بهترین سریال های عاشقانه 2021

دش و لیلی هم عنوان جدیدترین سریال عاشقانه خارجی 2021 است که براساس یک رمان ساخته و پخش می‌شود. آستین آبرامز و میدوری فرنسز بازیگران اصلی این سریال هستند که در نقش دش و لیلی بازی می‌کنند.

داستان سریال ازین قرار است که دش بد اخلاق و لیلی خوشرو تصمیم می‌گیرند هیجان بیشتری به حال و هوای تعطیلات کریسمس اضافه کنند. این دو نوجوان نیویورکی تصمیم می‌گیرند دفترچه‌ای را بین خودشان رد و بدل کنند و در آن تمام رویاها و خواسته‌های خود را می‌نویسند. بیان صادقانه‌ی احساسات باعث می‌شود که رابطه‌ای عاطفی بین آنها شکل بگیرد.

جزییات زیادی درباره‌ی این سریال منتشر نشده؛‌ اما اینطور که از اسم و داستان سریال مشخص است، احتمالا شاهد یکی از بهترین سریال های عاشقانه 2021 خواهیم بود.

یک معلم (A Teacher)

یک معلم (A Teacher) - بهترین سریال های عاشقانه 2021

یک معلم یکی دیگر از جدیدترین سریال عاشقانه خارجی 2021 است. هانا فیدل این مینی سریال را براساس فیلم بلندی که در سال 2013 اکران شد، تولید کرده است. بر اساس داستان این فیلم می‌توانیم یک معلم را برترین سریال عاشقانه جهان در سال 2021 بدانیم.

کیت مارا، نیک رابینسون و اشلی زاکرمن از جمله بازیگران این فیلم هستند. داستان فیلم درباره‌ی کلیر ویلسون (کیت مارا) و دانش‌آموزش، اریک واکر (نیک رابینسون) است که با چالش‌‌هایی در روابط عاطفی‌شان روبرو می‌شوند.

فرار (Run)

فرار (Run) - بهترین سریال های عاشقانه 2021

داستان این سریال درباره‌ی دختری است که می‌خواهد زندگی خود را برای بهتر شدن تغییر دهد و روتین‌های زندگی شهری را کنار بگذارد. او خاطراتی را با دوست خود،‌ بیلی مرور می‌کند. این دو نفر عهد جالبی با هم می‌بندند که هروقت هرکدام از آنها کلمه‌ی run را به همدیگر بفرستند، باید از هر جای کشور که شده، همدیگر را ملاقات کنند. اما چیزی که از آن بی‌خبر هستند،‌ ماجراجوهایی غم و شادی است که با آنها روبرو می‌شوند.

نقش‌آفرینی مریت ویور، دامنل گلیسون و روبی ریچردسون می‌تواند «فرار» را به یکی از بهترین سریال های عاشقانه 2021 تبدیل کند که تا چندین فصل ادامه‌دار می‌شود.

معجزه گران (Miracle Workers)

معجزه گران (Miracle Workers) - بهترین سریال های عاشقانه 2021

معجزه گران نام یکی دیگر از بهترین سریال های عاشقانه 2021 است که بازیگرانی مثل استیو بوشمی، دنیل ردکلیف و جرالدین ویسواناتان در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم ازین قرار است که خدا می‌خواهد کره زمین را نابود کند؛ چون بشریت شکست خورده و گمراه است. اما فرشته‌ها قصد دارند همه‌چیز را تغییر دهند و این کار را با شکوفا کردن حس عشق بین دو نفر انجام می‌دهند. اینطور که از داستان سریال برمی‌آید، باید معجزه گران را به عنوان برترین سریال عاشقانه جهان در سال 2021 معرفی کنیم.

آدم های عادی (Normal People)

آدم های عادی (Normal People) - بهترین سریال های عاشقانه 2021

عنوان دیگری که باید در فهرست بهترین سریال های عاشقانه 2021 به آن اشاره کنیم، سریال آدم های عادی (انسان های عادی یا مردم معمولی) است که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. سریال آدم های عادی که می‌تواند به عنوان بهترین سریال عاشقانه خارجی 2021 لقب بگیرد، یک درام عاشقانه به کارگردانی هتی مک دونالد و لنی آبراهامسون است.

دیزی ادگار جونز و پل مسکال بازیگران اصلی این سریال هستند که در نقش ماریان و کانل ظاهر می‌شوند. داستان فیلم درباره‌ی یک دختر ثروتمند و تنهای دبیرستانی است که در یک عمارت بزرگ زندگی می‌کند. عمارتی که مادر یکی از همکلاسی‌هایش، یعنی کانل هر هفته آن را نظافت می‌کند. این رفت‌وآمدها در نهایت به یک رابطه‌ی عاطفی ختم می‌شود که چالش‌های جالبی را پیش روی این دو نوجوان قرار می‌دهد.

دوستم داشته باش (Älska mig)

دوستم داشته باش (Älska mig) - بهترین سریال های عاشقانه 2021

دوستم داشته باش اسم یک سریال عاشقانه سوئدی است که می‌تواند یکی از بهترین سریال های عاشقانه 2021 باشد. این سریال درباره‌ی زندگی روزمره یک خانواده است که با مشکلات‌شان روبرو می‌شوند.

کلارا و ارون خواهر و برادری هستند که با پدر و مادرشان زندگی می‌کنند. این سریال داستان زندگی سه نسل را روایت می‌کند که با روابط عاشقانه، دوستی‌ها، غم و شادی‌هایشان در زندگی مدرن امروزی روبرو می‌شوند. در این سریال عاشقانه جدید 2021 بازیگرانی مثل یوهان یولوسون و جوسفین بورنبوش نقش‌آفرینی می‌کنند.

عشق مدرن (Modern Love)

عشق مدرن (Modern Love) - بهترین سریال های عاشقانه 2021

عشق مدرن یا عشق امروزی هم یکی دیگر از بهترین سریال های عاشقانه 2021 به شمار می‌رود. این سریال یک آنتالوژی کمدی رمانتیک است که ستاره‌هایی مثل ان هتوی، تینا فی، جولیا گارنر و اولیویا کوک در آن نقش‌آفرینی می‌کنند. همین مجموعه‌ی ستاره ها کافیست تا عشق مدرن را برترین سریال عاشقانه جهان در سال 2021 بدانیم.

در این سریال تمامی جوانب یک عشق بررسی و کاوش می‌شود. همه‌ی مدل‌های عشق، از عشق به خانواده گرفته تا عشق افلاطونی در این فیلم نمایان می‌شود و ماهیت اصلی خود عشق به نمایش گذاشته می‌شود. این سریال بر اساس یک ستون در مجله نیویورک تایمز ساخته شده که تکه‌هایی از داستان‌های واقعی از زندگی واقعی مردم را روایت می‌‌کند. پیشنهاد می‌کنیم عشق مدرن را از دست ندهید.

دردسر خوب (Good Trouble)

دردسر خوب (Good Trouble) - بهترین سریال های عاشقانه 2021

دردسر خوب یا مشکل خوب نام یک سریال درام و اسپین آف سریال پرورشگاهی‌ها است. این سریال که یکی از بهترین سریال های عاشقانه 2021 محسوب می‌شود، درباره‌ی زندگی دو دختر به نام‌های کلی (مایا میچل)‌ و ماریانا (سیه را رامیرز)‌ است که به لس آنجلس می‌روند و زندگی جدیدی را آغاز می‌کنند. کلی در شهر جدید برای قاضی ویلسون کار می‌کند و ماریانا هم یک مهندس نرم‌افزار می‌شود.

این دو نفر در شهر جدید با چالش‌هایی روبرو می‌شوند و روابط عاطفی جدیدی را شکل می‌دهند. در این سریال عاشقانه جدید 2021 بازیگرانی مثل مایا میچل، کیه‌را رامیرز، زوری ادل و شری کولا نقش‌آفرینی می‌کنند.

گفتگو با دوستان (Conversations with Friends)

گفتگو با دوستان (Conversations with Friends) - بهترین سریال های عاشقانه 2021

گفتگو با دوستان نام یکی از جدیدترین سریال عاشقانه خارجی 2021 است که توسط سازندگان سریال موفق مردم عادی ساخته می‌شود. این سریال هم بر اساس کتابی به همین نام، نوشته‌ی سالی رونی آماده‌ی پخش خواهد شد.

رمان گفتگو با دوستان در سال 2017 منتشر شده و ماجرای دو دختر جوانی را روایت می‌کند که وارد رابطه‌ای پیچیده با مردانی بزرگ‌تر از خودشان می‌شوند. نویسنده‌ی این کتاب به زیبایی توانسته چالش‌های این روابط را بازگو کند و اینطور که به نظر می‌رسد، سازندگان فیلم قصد دارند از این کتاب، یک درام 12 قسمتی بسازند.

وانداویژن (WandaVision)

جدیدترین و بهترین سریال های عاشقانه 2021 ؛ سریال عاشقانه جدید چی ببینیم؟

خیلی سخت نیست اگر از وانداویژن به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 در فهرست بهترین سریال های عاشقانه نیز یاد کنیم. وانداویژن به عنوان یکی از مجموعه سریال های مارول در سال جدید شاید بیش از لوکی، فالکون و سرباز زمستان و حتی شی هالک مورد انتظار باشد.

ونداویژن در حقیقت یک مینی سریال در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول است که جک شفر کارگردان صاحب سبک برای دیزنی پلاس بر اساس شخصیت های مارول یعنی واندا ماکسیموف و ویژن ساخته است.  این برای علاقه مندان به دنیای کمیک های مارول میتواند مهمترین عنوان در فهرست بهترین سریال های عاشقانه 2021 باشد. همچنین بد نیست نگاهی به بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 داشته باشید.

سقوط بر روی تو (crash landing on you)

سقوط بر روی تو (crash landing on you)

با وجود محبوبیت زیادی که این روزها سریال های کره ای کسب کرده اند چرا نتوان یک عاشقانه کره ای را در فهرست بهترین سریال های عاشقانه 2021 قرار داد؟

داستان از این قرار است که یون سه ری یک وارث ثروتمند در کره جنوبی است که در هنگام پاراگلایدر سواری با یک طوفان شدید برخورد کرده و مجبور به فرود اضطراری در کره شمالی میشود.

در آنجا به طور تصادفی با لی جونگ هیوک که از افسران ارتش کره شمالی است ملاقات میکند. لی جونگ هیوک تصمیم میگیرد تا برای محافظت از یون سه ری او را مخفی کند، اما به تدریج یک ارتباط عاشقانه بین این دور ایجاد میشود.

تو (You)

تو (You)

You، سریال هیجانی روانشناختی و جنایی براساس کتابی پرفروش با همین نام نوشته «کرولاین کپنس» (Caroline Kepnes) است که فصل اول آن از نهم سپتامبر سال گذشته به نمایش درآمد. سریال You قبل از پخش توسط شبکه Lifetime برای فصل دوم تمدید شد و تا به این جای کار به نظر می‌رسد که این شبکه تصمیم درستی گرفته‌است. و حالا باید آنرا در زمره بهترین سریال های عشقانه 2021 قرار داد.

داستان سریال You راجع به مردی جوان به اسم «جو گولدبرگ» (Joe Goldberg) با بازی «پن بدجلی» (Penn Badgley) است. جو که مدیریت یک کتاب فروشی را برعهده دارد با یکی از مشتریان یعنی «گوئینویر بک» (Guinevere Beck) با بازی «الیزابت لایل» (Elizabeth Lail) آشنا می‌شود و به به طور خطرناک و دیوانه‌واری خود را وارد زندگی این دختر می‌کند به طوری که هیچ چیز جلودار او نخواهد بود.

رادیو عاشقانه  (radio romance)

رادیو عاشقانه  (radio romance)

باز هم یک سریال کره ای دیگر و باز هم یک عاشقانه مهیج دیگر. در میان بهترین سریال عاشقانه 2021 باید برای کره ای جایگاه خاصی قائل باشیم. داستان این عاشقانه کره ای از این قرار است که جی سو هو (یون دو جون) سوپراستاری که دی‌جی شده و سونگ گ‌ریم (کیم سوهیون) نویسنده برنامه رادیویی که برای التیام دلهای جریحه دار مردم به در رادیو مشغول به کار است. یون دو جون در حقیقت نقش سوپراستاری را دارد که توان خواندن متونی جز متون نمایشی را ندارد. فارغ از این سریال توصیه میکنیم بهترین فیلم های کره ای 2021 را از دست ندهید.

بینوایان (les miserables)

بینوایان (les miserables)

یک اقتباس جدید از اثر جاودان ویکتور هوگو در قالب یک سریال میتواند بسیار جذاب و دیدنی باشد. اقتباس جدید اما کار بی بی سی و به کاگردانی تام شانکلند است. فصل اول این مجموعه در سال 2018 با نویسندگی اندرو دیویس از استقبال خوبی برخوردار شد و حالا باید با ادامه داستان های ژان والژان همراه شوید. باید دید که این سریال می‌تواند بهترین سریال عاشقانه خارجی 2021 باشد یا نه.

باغ شهاب سنگ (Meteor Garden)

باغ شهاب سنگ (Meteor Garden)

خب به نظر میرسد چینی ها نیز به حوزه سریال سازی وارد شده اند. باغ شهاب سنگ یک سریال چینی محصول سال 2018 است. این سریال ورژن چینی پسران فراتر از گل است. سریال چینی Meteor Garden در 49 قسمت 45 دقیقه ای برای شبکه NetFlix تهیه و تولید شده است. باغ شهاب سنگ توسط لین هه لونگنویسندگی و کارگردانی شده است و حالا برای سال جدید باید منتظر ادامه آن باشیم.

داستان این سریال که بر اساس مانگای معروف ژاپنی Hana Yori Dango یا همان پسران فراتر از گل ساخته شده است درباره یک دختر معمولی به نام شان کای است که به واسطه اتفاقاتی، وارد یک دانشگاه سطح بالا میشود که توسط چهار پسر خوشتیپ و بسیار ثروتمند اداره میشود. شان کای به سرعت با سر دسته ی آنها به خاطر زورگویی درگیر میشود و در نهایت این رابطه منجر به عشق و دوستی میشود.

غریبه (outlander)

غریبه (outlander)

غریبه یک مجموعه تلویزیونی درام-تاریخی بریتانیایی-آمریکایی است که بر اساس رمانی با همین نام از دایانا گابالدون ساخته شده ‌است. این مجموعه توسط رونالد دی مور توسعه یافته و بوسیلهٔ سونی پیکچرز تلویژن و لفت بنک پیکچرز برای شبکه استارز تهیه شده‌ است.

داستان این سریال با پایان جنگ جهانی دوم در بریتانیا آغاز می‌شود، جایی که یک پرستار جنگ به نام کلیر رندال فریزر (کترینا بلف) به اتفاق همسرش فرانک (توبیاس منزیس) که استاد تاریخ دانشگاه آکسفورد می‌باشد و در طول جنگ به عنوان جاسوس در سازمان ام آی ۶ مشغول به خدمت بوده است تصمیم می‌گیرند تا بعد از مدت‌ها جدایی بر اثر جنگ به عنوان دومین ماه عسل خود به اینورنس اسکاتلند بروند.

اما این سفر برای کلِیر چندان آرام بخش نخواهد بود چرا که او در طول یکی از گردش‌هایش هنگامی که در جستجوی منشا صدای عجیبی در بین آثار تاریخی منطقه است از هوش می‌رود و پس از به هوش آمدن، خود را درمیانه دوران پرهیاهوی دیگری در سال 1734 می‌یابد، جایی که نه تنها کسی حرف او را باور نمی‌کند بلکه جان او نیز در خطر است و در این دنیای عجیب و دشوار مجبور به ازدواج با جنگجوی جوان و احساسی به نام جیمز فریزر (سم هیوین) می‌شود، همچنین دیری نمیگذرد که این دو، عاشق و دلباخته‌ی یکدیگر می‌شوند.

به علاوه عاشقان دنیای سینما فارغ از سریال ها باید در سال جدید با بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 که برخی از آنها در فهرست بهترین فیلم های دی سی 2021 دیده میشوند سرگرم شوند. به علاوه طرفداران بهترین فیلم های اکشن 2021 و ترسناک ترین فیلم های 2021 کم تعداد نیستند.

اگر با کاندیداهای احتمالی اسکار آشنا نیستید سری به بهرین فیلم های اسکار 2021 بزنید و همچنین برای دوستداران انیمه بهترین انیمه های 2021 و بهترین انیمه های زمستان 2021 خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید:

منبع: thevore

نظر شنا در خصوص بهترین سریال های عاشقانه 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر