;
coinex

بهترین سریال های HBO در سال 2021 ؛ بهترین‌ها را تماشا کنید!

در این روزهای قرنطینه که بازار سریال‌ها بسیار گرم است، دانستن بهترین سریال های HBO در سال 2021 نیز خالی از لطف نیست. پس در این گفتار با تکراتو همراه باشید!

اگر شما از طرفداران پر و پاقرص فیلم و سریال هستید، امکان ندارد که حداقل اسم سریال گیم او ترونز به گوش شما نخورده باشد! این سریال یکی از بهترین سریال‌هایی است که تاکنون از شبکه‌ اچ بی او پخش شده و طرفداران زیادی در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

درست است که این سریال پایان بسیار جالبی نداشت و خیلی از افراد پایان آن را دوست نداشتند، ولی از این سریال که بگذریم، در سال جدید باید منتظر سریال‌های بسیار معرکه‌ای از این شبکه بود که حتی ممکن است برخی از آنها موفقیتی بیش از گیم او ترونز یا چرنوبیل کسب کنند.

بهترین سریال های HBO در سال 2021

پس از معرفی بهترین سریال های 2021، سریال های زمستان 99  و بهترین سریال های عاشقانه 2021، نوبت به معرفی بهترین سریال های شبکه‌ی اچ بی او می‌رسد. شبکه اچ بی او در این سال‌های اخیر بهترین فیلم و سریال‌ها را تولید کرده است و در سال جدید نیز قصد دارد رقابت سختی با بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 راه بیاندازد.

شبکه HBO یکی از بزرگ‌ترین پخش کننده‌های فیلم و سریال است و زیر مجموعه‌ی شرکت برادران وارنر محسوب می‌شود.  در این گفتار، قصد داریم بهترین سریال های HBO در سال 2021 را به شما معرفی کنیم. با تکراتو همراه باشید!

فساد توکیو (Tokyo Vice)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: جنایی، درام
  • کارگردان: مایکل مان (Michael Mann)
  • بازیگران: انسل الگورت (Ansel Elgort)، کن واتانابه (Ken Watanabe)

سریال «فساد توکیو» از بهترین سریال های HBO در سال 2021 است که دیدن آن از نان شب واجب‌تر است. این فیلم به کارگردانی مایکل مان (Michael Mann) ساخته می‌شود که قبلا سریال معروف معاون میامی (Miami Vice) را کارگردانی کرده است.

این سریال در ژانر جنایی و درام قرار می‌گیرد و قرار است در سال 2021 پخش شود. داستان آن از کتابی به همین نام و به نویسندگی جیک آدلستین (Jake Adelstein)، روزنامه‌نگار انگلیسی، اقتباس شده است. از جمله بازیگرانی که در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به انسل الگورت، بازیگر فیلم‌های معروف بیبی درایور (Baby Driver) و ستاره بخت بد ما (The Fault in Our Stars) و کن واتانابه، بازیگر فیلم‌ بتمن، اشاره کرد.

داستان این سریال که بهترین سریال HBO 2021 است، در اواخر دهه 90 رخ می‌دهد و روایت‌گر زندگی روزنامه نگار آمریکایی‌ای است که به توکیو نقل مکان می‌کند و به قلمرو رئیس‌های جنایتکاران بزرگ توکیو نفوذ می‌کند. این سریال اکشن و جنایی، به تمام طرفداران این ژانر و طرفداران بهترین فیلم های اکشن 2021 پیشنهاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دی سی 2021

برپا خیزان جهنم (Hellraiser)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: ترسناک
  • کارگردان: دیوید گوردون گرین

فیلم ترسناک Clive Barker در سال 1987 یا همان برپاخیزان جهنم تعداد زیادی دنباله را به همراه کتاب‌های مصور و سایر کالاها تولید کرده است و حالا اچ او بی نیز خبر ساخت ریبوت یا بازسازی برپاخیزان جهنم را که بهترین سریال HBO 2021 است، تائید کرده است. اچ بی او می‌خواهد فرنچایز این سریال را که از بهترین سریال های HBO در سال 2021 است، توسعه ببخشد.

ددلاین (Deadline) گزارش می‌کند که دنی مک براید (Danny McBride)، که مجموعه‌های کمدی بسیاری از شبکه اچ بی او (مثل سریال‌ معاون‌های مدرسه) را خلق کرده است، یکی از تهیه کنندگان اجرایی نمایش خواهد بود. کارگردانی چندین قسمت از این سریال توسط دیوید گوردون گرین انجام خواهد شد و اگر از طرفداران ترسناک ترین فیلم های 2021 باشید، گوردون گرین کارگردان فیلم هالووین 2018 را می‌شناسید.

فیلم اصلی که این سریال ادامه دهنده ماجراهای مربوط به موجودات اهریمنی با نام معتکف‌ها (Cenobites) و رهبر آنها یعنی کله‌میخی (Pinhead) است. این نژاد از موجوداتی الهام گرفته که پس از حل یک جعبه پازل بر انسان ظاهر می‌شوند. هدف آنها تصرف روح انسانها است. کله‌میخی، رهبر معتکف‌ها، فوراً به یک نماد وحشت تبدیل می‌شود ولی تاکنون هیچ صحبتی درباره اینکه این شخصیت دوباره در سریال ظاهر می‌شود یا خیر، نشده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

عصر طلایی (The Gilded Age)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: درام
  • کارگردان: جولین فلوز (Julian Fellowes)
  • بازیگران: کریستین برنسکی (Christine Baranski)، سینتیا نیکسون (Cynthia Nixon)، کری کون (Carrie Coon)

جولین فلوز که مردم او را به‌خاطر درام بریتانیایی مشهور دانتون ابی (Downton Abbey) می‌شناسند، جدیدترین پروژه خود را که یک سریال تاریخی است، در اچ بی او می‌سازد و قرار است که این سریال تبدیل به یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2021 شود.

این فیلم در نیویورک فیلم‌برداری می‌شود و به سال 1882 در نیویورک برمی‌گردد. در این سریال که از بهترین سریال های اچ بی او 2021 است، زنی فقیر را می‌بینیم که برای زندگی به خانه عمه ثروتمند خود در نیویورک می‌رود و خیلی زود خود را گرفتار یک درام خانوادگی می‌بیند. نام بازیگرانی همچون کریستین برنسکی، کری کون و سینتیا نیکسون بین بازیگران این بهترین سریال HBO 2021 دیده می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: سریال های نوروز 1400

نورز (The Nevers)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: آوریل 2021
  • ژانر: علمی و تخیلی، حماسی
  • کارگردان: جاس ویدون (Joss Whedon)
  • بازیگران: الیزابت برینگتون (Elizabeth Berrington)، بن چاپلین (Ben Chaplin)، آنا دلوین (Anna Devlin)

جاس ویدون (Joss Whedon) شخصی است که سه تا از بهترین سریال‌های تاریخ را ساخته است که این سریال‌ها به نام‌های بافی قاتل خون‌آشام‌ها (Buffy the Vampire Slayer)، آنجل (Angel) و فایرفلای (Firefly) معروف هستند.

وی همینطور دو قسمت اول فیلم انتقام جویان را برای مارول نوشت و فیلم‌برداری کرد و اکنون نوبت به ساخت سریال نورز، از بهترین سریال های HBO در سال 2021 می‌رسد. این سریال علمی-تخیلی و حماسی درباره گروهی از زنان ویکتوریایی است که باید با قدرت‌های خاص خود با مخالفان شیطانی مبارزه می‌کنند.

با اینکه بیشتر قسمت‌های فصل اول این سریال که بهترین سریال HBO 2021 است، ساخته شده ولی ویدون از ساخت این سریال انصراف داد. بنابراین باید دید چقدر سبک و سیاق این فیلم‌بردار در این سریال مشخص است. این سریال 6 قسمتی در آوریل 2021 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سریال های ماه رمضان 1400

آخرین ما (The Last of Us)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: زامبی، آخرالزمان
  • کارگردان: کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov)
  • بازیگران: پدررو پاسکال (Pedro Pascal)، بلا رمسی (Bella Ramsey)

دو بازی Naughty Dog’s در فرانچایز آخرین ما از پربازدیدترین و پرفروش‌ترین بازی‌های سونی است و اکنون اچ او بی تصمیم گرفته این بازی ویدئویی را گسترش دهد و آن را تبدیل به یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2021 کند.

داستان این سریال که مطمئنا از بهترین سریال های اچ بی او 2021 خواهد بود، در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد و درباره‌ی بیماری‌ای است که انسان‌ها را تبدیل به موجوداتی زامبی محور کرده است. مطمئنا فصل اول این سریال مانند اولین بازی این مجموعه‌ درباره‌ی یک بازمانده‌ی بدبین به نام جوئل است که یک دختر جوان به نام الی را برای خروج از ایالات متحده آمریکا اسکورت می‌کند و می‌بایست مراقب او باشد.

نویسندگی این مجموعه توسط نیل دروکمان (Neil Druckmann) انجام شده است، که توسعه هر دو بازی را در Naughty Dog رهبری می‌کند. نویسنده دیگر این سریال کریگ مازین (Craig Mazin) است که مینی سریال تحسین شده HBO چرنوبیل را نیز نوشته است. کارگردان این مجموعه را کانتمیر بالاگوف بر عهده دارد. اگر به بهترین فیلم های زامبی 2021 علاقه دارید، این سریال را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مورگان فریمن

خانه اژدها (House of the Dragon)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2022
  • ژانر: علمی تخیلی، تاریخی
  • کارگردان: میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik)
  • بازیگران: ایو بست (Eve Best)، پدی کانسیداین (Paddy Considine)، اولیویا کوک (Olivia Cooke)

زمانی که در سال 2017، شبکه اچ بی او تصمیم گرفت که اسپین آف سریال معروف خود، گیم او ترونز را بسازد، دیوانگی به نظر می‌رسید. در آخر، این شبکه یک داستان برای ساخت این اسپین آف بی‌نام انتخاب کرد که با همکاری استاد Game of Thrones ultimate، جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin)، ساخته شد. دیگر خالق این سریال جین گولدمن (Jane Goldman) بود که فیلم‌هایی مانند کیک-اس (Kick-Ass)، زن سیاه‌پوش (The Woman in Black) و دو فیلم جاسوسی کینگزمن (Kingsman) را نوشته است.

داستان این سریال که از بهترین سریال های HBO در سال 2021 است، اتفاقات هزاران سال قبل از گیم او ترونز را روایت می‌کرد و نقش اصلی این پروژه بر عهده‌ی نائومی واتس بود. این شخصیت به عنوان یک شخص کاریزماتیک اجتماعی که در یک راز تاریک پنهان شده را توصیف می‌کرد. بعد از فیلم‌برداری کردن این مجموعه در سال 2019، اچ بی او تصمیم گرفت که آن را متوقف کند.

با این حال اچ بی او با انتشار خبری بر مبنای یک گیم او ترونز جدید، بسیاری از افراد را سوپرایز کرد. این سریال جدید که مطمئنا بهترین سریال HBO 2021 خواهد بود، خانه اژدها نام گرفت. برخلاف اولین اسپین آف آن، این نمایش مستقیما به سریال تبدیل خواهد شد.

قرار است سریال خانه اژدها با همکاری مارتین (Martin) و رایان کوندال (Ryan Condal) ساخته شود و داستان این سریال 300 سال قبل از سریال اصلی اتفاق خواهد افتاد. این سریال ظهور و سقوط House Targaryen را دنبال خواهد کرد. میگل سپاچنیک (Miguel Sapochnik) که چندین قسمت از سریال اصلی را کارگردانی کرده است، کارگردانی قسمت‌های این سریال را نیز بر عهده خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

گرملین: رازهای ماگوای (Gremlins: Secrets Of The Mogwai)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: انیمیشن، کمدی، فانتزی
  • تهیه‌کننده: تزی چان (Tze Chun)

این انیمیشن کمدی از بهترین سریال های HBO در سال 2021 خواهد بود که بر اساس فیلم  Gremlins 1984 و دنباله‌ی آن The New Batch ساخته خواهد شد. این سریال انیمیشنی 10 قسمتی که از بهترین سریال های اچ بی او 2021 است، اسرار موگوای که در دهه 1920 در شانگهای، چین شرقی واقع شده است را روایت می‌کند و داستان چگونگی ملاقات سام وینگ 10 ساله با گیزمو، موگوی جوان را به تصویر می‌کشد. تهیه کنندگی و اجرای آن توسط تزی چان (Tze Chun) انجام خواهد شد. داریل فرانک (Darryl Frank)، جاستین فالوی (Justin Falvey)، سام رجیستر (Sam Register) و برندان هی (Brendan Hay) نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهرین فیلم های اسکار 2021

لیگ عدالت در تاریکی (Justice League Dark)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: اکشن، درام

«لیگ عدالت در تاریکی» یکی از بهترین سریال های HBO در سال 2021 در ژانر اکشن و درام است که از کمیک‌هایی به همین نام و به قلم جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) برگرفته شده است. این تیم متشکل از اعضای ماورای طبیعی بیشتری از جهان DC است، که به مدیریت شرایط خارج از محدوده لیگ عدالت سنتی می‌پردازد. اگر شما از طرفداران فیلم‌های مارول هستید، این بهترین سریال HBO 2021 را از دست ندهید!

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های موزیکال

دختر سخن چین (Gossip Girl)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: درام نوجوانانه
  • کارگردان: استفنی سوج (Stephanie Savage)
  • بازیگران: امیلی آلین لیند (Emily Alyn Lind)، کریستن بل (Kristen Bell)، جردن اَلکساندِر (Jordan Alexander)، الی براون (Eli Brown)، تاوی گوینسون (Tavi Gevinson)

«دختر سخن چین» یک سریال درام نوجوانانه آمریکایی است که در لیست بهترین سریال های HBO در سال 2021 قرار می‌گیرد. در واقع این سریال، بازسازی سریالی به همین نام است که در سال 2007 تا 2012 پخش شد و کارگردان آن جاشوآ سفرن (Joshua Safran) بود.

داستان این سریال بازگشت کریستن بل به عنوان راوی را روایت می‌کند که یک وبلاگ نویس ناشناخته و دانای کل است و به نام «دختر سخن چین» معروف است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 18 مارس 2021
  • ژانر: اکشن، ابرقهرمانی
  • کارگردان: زک اسنایدر

این مینی سریال ابرقهرمانی یکی از بهترین سریال های اچ بی او 2021 خواهد بود که به کارگردانی زک اسنایدر ساخته خواهد شد و از کتاب کمیکی به همین نام و به قلم گاردنر فاکس (Gardner Fox) برگرفته شده است.

این سریال، چهارمین مینی سریال DCEU خواهد بود و در لیست بهترین سریال های HBO در سال 2021 قرار گرفته است. داستان این مینی سریال مارولی، درباره‌ی بروس وین (Bruce Wayne) است که قصد دارد تیمی از انسان‌ها را برای محافظت از جهان در مقابل تهدیدهای خطرناک به کار گیرد تا مطمئن شود آخرین فداکارای سوپرمن بی‌فایده نباشد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی 2021

گرین لانترن (Green Lantern)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: اکشن
  • تهیه کننده: سام لیو و ریک مورالس

گرین لانترن از دیگر بهترین سریال های اچ بی او 2021 در ژانر ابرقهرمانی و لایو اکشن است که دیدن آن خالی از لطف نیست. این سریال نیز بر اساس شخصیت DC به همین نام ساخته شده است و داستان ماجراجویی بسیاری از لانترن‌ها از جمله گای گاردنر (Guy Gardner) ، جسیکا کروز (Jessica Cruz) ، سایمون باز (Simon Baz)، آلن اسکات (Alan Scott) و بسیاری دیگر از شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد و قهرمانان جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2021

این گناهه (It’s a Sin)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: کمدی، درام، دوستانه
  • بازیگران: الی الکساندر (Olly Alexander)، نیل اَشتون (Neil Ashton)، ناتانیا کورتیس (Nathaniel Curtis)

«این گناهه» یک سریال کمدی بریتانیایی است که توسط راسل تی. دیویس ساخته شده است. این سریال که در لیست بهترین سریال های اچ بی او 2021 قرار گرفته، شامل 5 قسمت است و داستان 4 دوست را در طول یک دهه و تغییرات آن دوره از جمله افزایش بیماری ایدز را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

سر (The Head)

بهترین سریال های HBO در سال 2021

  • تاریخ اکران: 2021
  • ژانر: درام، ماجراجویی، ترسناک
  • کارگردان: جان لینچ (John Lynch)، کسرین او دونالی (Katharine O’ Donnelly)، الکساندر ویوم (Alexandre Willaume)
  • بازیگران: الکساندر ویوم (Alexandre Willaume)، کسرین او دونالی (Katharine O’ Donnelly)، جان لینچ (John Lynch)

«سر» یک درام هیجان انگیز مرموز اسپانیایی است که توسط دیوید پاستور، Àlex Pastor و دیوید ترونکوزو خلق شده است و داستان آن درباره‌ی ده دانشمند محبوس در یک آزمایشگاه علوم سیار در قطب جنوب را نشان می‌دهد که متوجه می‌شوند که یکی از آنها قاتل است.

بهترین سریال های HBO در سال 2021 در یک نگاه

  • فساد توکیو (Tokyo Vice)
  • برپا خیزان جهنم (Hellraiser)
  • عصر طلایی (The Gilded Age)
  • نورز (The Nevers)
  • آخرین ما (The Last of Us)
  • خانه اژدها (House of the Dragon)
  • گرملین: رازهای ماگوای (Gremlins: Secrets Of The Mogwai)
  • لیگ عدالت در تاریکی (Justice League Dark)
  • دختر سخن چین (Gossip Girl)
  • لیگ عدالت زک اسنایدر (Zack Snyder’s Justice League)
  • گرین لانترن (Green Lantern)
  • این گناهه (It’s a Sin)
  • سر (The Head)

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidauthority

لیست بهترین سریال های HBO در سال 2021 تمام شد! نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر