;
coinex

پخش زنده بارسلونا کادیز 1 مهر 1400 [هفته ششم لالیگا]

با پخش زنده بارسلونا کادیز 1 مهر 1400 همراه ما باشید .امشب، کادیز در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لالیگا میهمان تیم بارسلونا خواهد بود.

اکثرا در دیدارهای قبلی میان این تیم، شاهد بازی‌های پرگلی نبوده‌ایم .شاید بتوان گفت که توپ در زمین هر دو حریف یکسان در حال گردش بوده و تقریبا به یک اندازه از موقعیت‌ها استفاده می‌کرده‌اند .با این حال، کادیز تقریبا در انتهای جدول نشسته و برای رسیدن به صدر باید از سد تیم‌های قدرتمند زیادی بگذرد.

در نقل و انتقالات این تیم می‌بینیم که ویکتور چوست با پست دفاع میانی از آکادمی رئال به‌طور قرضی به این تیم پیوسته است. او می‌تواند از بازی در این تیم تجربه و موفقیت کسب کند تا شاید بتواند در فصل 2022-23 در رئال‌مادرید پا به توپ شود. در ادامه، با پخش زنده بارسلونا و کادیز 1 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده بارسلونا کادیز 1 مهر 1400

پخش زنده کادیز بارسلونا 1 مهر 1400
ساعت پخش بازی بارسلونا کادیز 1 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال بارسلونا کادیز 1 مهر 1400

شاهد عملکرد خوبی از بارسلونا در بازی‌ با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا نبودیم .از این تیم قدرتمند و نامدار انتظار بیشتری می‌رفت. اما این تیم به‌طور کلی عملکرد خوبی از ابتدای فصل داشته است. اما در هر حال وضعیت رونالد کومان در بارسلونا بسیار متزلزل است و جدا از بحث اخراج قریب الوقوع او، از ژاوی هرناندز به عنوان اصلی ترین گزینه سرمربیگری بارسلونا یاد می شود.

برخلاف عملکرد‌های هر تیم، هنوز ابتدای فصل است و امید زیادی برای هر کدام از تیم‌ها وجود دارد تا بیشتر تلاش کنند .بازیکنان نیز فرصت خوبی دارند تا مهارت‌های خود را هر چه تمام‌تر به نمایش بگذارند .باید منتظر بود و دید آیا این دیدار نیز با گل‌های کمی به پایان خواهد رسید یا خیر. برای تماشای پخش زنده بارسلونا کادیز 1 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته :لینکها سالم و تست شده هستند .لطفا پنجرههای پاپآپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال بارسلونا کادیز 1 مهر 1400 از ESPN

پخش زنده فوتبال بارسلونا کادیز 1 مهر 1400 از Laliga TV UK

پخش زنده فوتبال بارسلونا و کادیز 1 مهر 1400 از Movistar Laliga

پخش زنده کادیز بارسلونا 1 مهر 1400
ساعت پخش بازی بارسلونا کادیز 1 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال بارسلونا کادیز 1 مهر 1400

نظر شما در مورد پخش زنده بارسلونا کادیز 1 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر