;
coinex

پخش زنده فوتسال ایران ازبکستان 2 مهر 1400 [یک هشتم جام جهانی فوتسال]

پخش زنده فوتسال ایران ازبکستان 2 مهر 1400 را با ما ببینید. دو تیم از ساعت 18 به وقت ایران در کشور لیتوانی که میزبان این بازی ها است به مصاف هم خواهند رفت.

شاید بتوان باخت تیم ایران به آرژانتین در آخرین بازی مرحله گروهی را یک شکست بسیار شیرین نام گذاری کرد. چرا که با این باخت ما به عنوان تیم دوم صعود کردیم و در سمتی از جدول قرار گرفتیم که به جز پرتغال تیم مدعی دیگری وجود ندارد.

این در حالی است که اگر به عنوان تیم اول صعود می کردیم باید انتظار رویارویی با برزیل و اسپانیا را نیز داشتیم. پخش زنده فوتسال ایران و ازبکستان 2 مهر 1400 در حالی انجام خواهد شد که این بار تیم ملی کشورمان برای قهرمانی و کسب بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران پا به این مسابقات گذاشته است.

پخش زنده فوتسال ایران ازبکستان 2 مهر 1400

اگرچه ما در آسیا بارها و بارها تیم ازبکستان را به راحتی شکست داده ایم اما به هیچ وجه نباید این تیم را که امسال در حد یک پدیده ظاهر شده است را دست کم بگیریم.

تیم ایران در صورت پیروزی در این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قراقستان برود. ایران تا نیمه نهایی با حریف خاصی روبرو نخواهد شد. پخش زنده فوتسال ایران و ازبکستان 2 مهر 1400 را از طریق لینک های زیر دنبال کنید.

پخش زنده فوتسال ایران و ازبکستان 2 مهر 1400 

پخش زنده فوتسال ایران ازبکستان 2 مهر 1400 [یک هشتم جام جهانی فوتسال]
ساعت پخش فوتسال ایران و ازبکستان 2 مهر 1400 / زمان پخش فوتسال ایران ازبکستان 2 مهر 1400 / زمان پخش فوتسال ایران و ازبکستان 2 مهر 1400 / ساعت پخش فوتسال ایران ازبکستان 2 مهر 1400

نظر شما در خصوص پخش زنده فوتسال ایران ازبکستان 2 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر