;
coinex

پخش زنده آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400 [هفته ششم لیگ جزیره]

با پخش زنده آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400 همراه ما باشید. امشب، آرسنال در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر انگلیس میهمان تیم تاتنهام خواهد بود.

عملکرد تاتنهام در هفته‌های قبل از آرسنال بهتر بوده است. آرسنال با باخت‌هایی که داده فعلا در قعر جدول در کنار لیدز، واتفورد و دیگر تیم‌‌ها به سر می‌برد و برای رسیدن به جایگاهی بهتر باید تمام توانش را به کار بگیرد. این بازی راس ساعت 19:00 آغاز خواهد شد.

در نقل و انتقالات این تیم، چهره‌های جوان دیده می‌شود. این تیم با بازیکنان تازه‌نفس باید از همین ابتدا برای رسیدن به جایی در صدر جدول بجنگد. میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال از این نتایج بسیار ناراحت است اما به‌جای گله و شکایت از بازیکنان، این شرایط سخت را تحمل کرده و گفته است که می‌خواهد عملکرد بازیکنانش را در بازی‌های بعدی بهبود ببخشد و به شرایطی دست یابد که شایسته او و تیمش است. در ادامه، با پخش زنده آرسنال و تاتنهام 4 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400

پخش زنده آرسنال تاتنهام 3 مهر 1400
ساعت پخش بازی آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400

تاتنهام تقریبا هفته‌های خوبی در ابتدای این فصل طی کرد و در اکثر موارد پیروز میدان بود تا اینکه در هفته چهارم نتوانست از سد کریستال پالاس عبور کند. شاگردان پاتریک ویرا توانستند در هفته چهارم ترمز تاتنهام را بکشند و با سه گل شاگردان نونو اسپیریتو سانتو را شکست بدهند.

تاتنهام با اندکی تلاش بیشتر می‌تواند وضعیتش را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیده و یا حتی خودش را در بین سه تیم اول قرار دهد. باید دید این خروس صدساله که قریب به یک قرن نماد این باشگاه بوده است در مقابل توپچی‌ها چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد. پیروزی در این رقابت برای هرکدام از آن‌ها بسیار مهم است. برای تماشای پخش زنده آرسنال و تاتنهام 4 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ آپ تبلیغات را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400 از Sky Sports

پخش زنده فوتبال آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400 از beIN Sports

پخش زنده فوتبال آرسنال و تاتنهام 4 مهر 1400 از Sport TV

پخش زنده فوتبال آرسنال و تاتنهام 4 مهر 1400 از NBCSN

پخش زنده آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400 [هفته ششم لیگ جزیره]
ساعت پخش بازی آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400
نظر شما در مورد پخش زنده آرسنال تاتنهام 4 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر