;
coinex

پخش زنده بارسلونا لوانته 4 مهر 1400 [هفته هفتم لالیگا]

با پخش زنده بارسلونا لوانته 4 مهر 1400 همراه ما باشید. امشب، بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لالیگا میهمان تیم لوانته خواهد بود.

دیگر باید به دیدن مسابقات لالیگا بدون مسی عادت کرد. بارسلونا در هفته‌های اول فصل جدید خوب شروع کرد اما با نگاهی به جدول رده‌بندی خواهید دید که این جایگاه شاید برای این تیم مناسب نباشد. البته تازه فصل شروع شده و هفته‌ها و بازی‌های جذاب زیادی چه در لالیگا چه در چمپیونز لیگ پیش‌روی این تیم قوی وجود دارد.

بارسلونا بدون حضور مسی در بازی‌اش مقابل بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمان اروپا، نیمه اول را یک بر صفر به سود تیم مقابل به رخت‌کن رفت. در نهایت با نتیجه سه بر صفر نتوانست از سد بایرن‌مونیخ عبور کند. بارسا در این رقابت خوب بازی نکرد و مرتبا مورد هجوم تیم سفیدپوش قرار می‌گرفت. در ادامه، با پخش زنده بارسلونا و لوانته 4 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده بارسلونا لوانته 4 مهر 1400

پخش زنده بارسلونا لوانته 4 مهر 1400
ساعت پخش فوتبال بارسلونا لوانته 4 مهر 1400 / ساعت پخش بازی بارسلونا لوانته 4 مهر 1400

وضع لوانته در جدول خوب نیست و برای رویارویی با آبی و اناری‌ها باید خودش را آماده کند. در آخرین تقابل این دو تیم، لوانته به‌عنوان میزبان توانست در یک بازی سخت و تماشایی، نتیجه را تساوی کرده و تا جای ممکن به تلاش خود برای برد ادامه دهد. اما تلاش‌های هر دو تیم برای دستیابی به گل برتری بی‌نتیجه ماند و بازی سه بر سه به پایان رسید.

لوانته با وجود اینکه در ابتدای این فصل نتوانسته نتایج خوبی بگیرد اما با نگاهی به فصل قبل متوجه این قضیه خواهیم شد که توانسته به‌راحتی از بهترین تیم‌های فوتبال اسپانیا نظیر اتلتیکومادرید، بارسلونا و رئال‌مادرید امتیاز بگیرد؛ بنابراین هواداران این تیم می‌توانند خوشحال باشند که قرار است شاهد یک بازی تماشایی در این دیدار باشند. برای تماشای پخش زنده بارسلونا و لوانته 4 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینک‌ها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجره‌های پاپ آپ تبلیغات را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال بارسلونا لوانته 4 مهر 1400 از ESPN

پخش زنده فوتبال بارسلونا لوانته 4 مهر 1400 از Laliga TV UK

پخش زنده فوتبال بارسلونا و لوانته 4 مهر 1400 از Movistar Laliga

پخش زنده بارسلونا لوانته 4 مهر 1400
ساعت پخش فوتبال بارسلونا لوانته 4 مهر 1400 / ساعت پخش بازی بارسلونا لوانته 4 مهر 1400

نظر شما در مورد پخش زنده بارسلونا لوانته 4 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر