;
coinex

اولین تریلر و تاریخ پخش سریال وایکینگ ها والهالا (Vikings : Valhalla) منتشر شد

نتفلیکس اولین تریلر و تاریخ پخش سریال وایکینگ ها والهالا (Vikings : Valhalla) منتشر نمود که در آن هواداران را جهت بازگشت به دنیای وایکینگ‌ها آماده می‌نمود.

طبق گزارشات منتشر شده، اولین تریلر سریال Vikings: Valhalla انتشار یافته است. نتفلیکس طی برنامه TUDUM اولین تریلر دنباله سریال Vikings را پخش کرد که در آن تصاویری از حوادث این سریال را دیدیم. این تریلر بر معرفی لیف اریکسون، فریدیس و هارالد سیگوردسن تمرکز نموده بود چرا که تمرکز سریال قرار است بیشتر بر این سه شخصیت و حوادث مرتبط با آن‌ها باشد. این تریلر در یوتیوب نتفلیکس قابل دیدن است.

تریلر و تاریخ پخش سریال وایکینگ ها والهالا

حوادث سریال Valhalla در صد سال بعد از حوادث سریال Vikings رخ می‌دهد. سریال Vikings: Valhalla در ادامه ماجراهای بعضی از معروف‌ترین وایکینگ‌های تاریخ مثل لیف اریکسون، فریدیس، هارالد هاراد و کینگ نورمن ویلیام فاتح را روایت می‌نماید چرا که این زنان و مردان در اروپایی در حال تکامل به‌ دنبال بقا هستند. اریکسون یک کاوشگر اسکاندیناویایی از ایسلند بود که در واقع اولین اروپایی شناخته شده است که ۵۰۰ سال قبل از کریستف کلمب وارد آمریکای شمالی گردید.

تریلر و تاریخ پخش سریال وایکینگز ها والهالا

 

بازیگران این سریال شامل سم کرلت در نقش لیف اریکسون، فریدا گوستافسون در نقش فریدیس، لئو ساتر در نقش هارالد سیگوردسن، بردلی فریگارد در نقش پادشاه کانوت، یوهانس هویکور یوهانسون در نقش اولاف هارالدسون، لارا برلین در نقش اما از نرماندی، دیوید اوکس در نقش ارل گادوین و کارولین هندرسون در نقش یارل هاکون هستند. تریلر جدید سریال را در ادامه ببینید:

نتفلیکس هنوز تاریخی برای پخش سریال Vikings: Valhalla معلوم نکرده است اما احتمالا اوایل ۲۰۲۲ طی ۲۴ قسمت از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. مایکل هرست، سازنده‌ی سریال Vikings، با جب استوارت، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Die Hard، این سریال را با هم می‌سازند و استوارت تحت عنوان شورانر در سریال خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ پخش سریال وایکینگ ها والهالا چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر