;
coinex

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!

این روزها شبکه نمایش خانگی و سریال هایش در ایران محبوبیت زیادی دارند. در این نوشتار قصد داریم جدیدترین و بهترین سریال های تابستان 1400 را به شما معرفی کنیم.

این روزها به لطف فیلیمو و نماوا و در یک کلام شبکه نمایش خانگی، اوضاع بازار سریال های ایرانی بسیار خوب است. فیلیمو و نماوا حال جز سریال هایی که در هر دو پلتفرم و به طور عمومی پخش می شوند، دست به کار تولید سریال های اختصاصی نیز شده اند و هر فصل و هر از چندی عناوین جدیدی را معرفی می کنند.

طی سالیان اخیر شبکه نمایش خانگی که با مشکلات زیادی کار خود را آغاز کرد و همواره حواشی زیادی حول آن وجود داشت، رشد قابل توجهی داشته و به محبوبیت بالایی در میان مخاطبین رسیده است. تا جایی که حتی گویی بیم آن می رود که شبکه نمایش خانگی جای صداوسیما را بگیرد. البته شاید همین الان هم گرفته باشد! حال در این جستار قصد داریم شماری از جدیدترین و بهترین سریال های تابستان 1400 را به شما معرفی کنیم.

بهترین سریال های تابستان 1400

اولین بار که نام شبکه نمایش خانگی با سریال مطرح شد و این بخش از تولیدات سینمایی مورد توجه قرار گرفت، سریال هایی مانند قهوه تلخ به عنوان یکی از بهترین سریال های طنز ایرانی و یا حتی قلب یخی به عنوان یکی از بهترین سریال های ایرانی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفتند. تا چند سالی و هرازگاهی تنها یکی دو عنوان سریال محبوب مورد توجه قرار می گرفتند و اساسا تولیدات شبکه نمایش خانگی به کمیت حال نبود.

در سالیان اخیر و همزمان با مورد توجه قرار گرفتن تولیدات شبکه نمایش خانگی و البته راه اندازی دو پلتفرم فیلیمو و نماوا، به تدریج هم تولیدات این بخش به کمیت قابل قبولی رسیده و هم مخاطبین زیادی به خود جلب کرده است.

حالا تقریبا در هر فصل و زمانی از سال چند سریال جالب توجه در شبکه نمایش خانگی اکران می شود و عناوین جذابی در این بخش در ارائه می شود. در همین یکی دو سال اخیر، سریال هایی چون هم گناه، آقازاده، قورباغه، میخواهم زنده بمانم و مواردی دیگر بوده اند که توجه زیادی به خود جلب کرده اند و همگی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی هستند. در ادامه اما قصد داریم شماری از جدیدترین و بهترین سریال های تابستان 1400 که در پلتفرم های نمایش خانگی اکران می شوند را معرفی کنیم. با ما باشید.

سریال قبله عالم : بهترین سریال های فیلیمو

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!

سریال قبله عالم به عنوان یکی از جدیدترین سریال های فیلیمو تابستان 1400 اثری در ژانر تاریخی و به کارگردانی حامد محمدی است که اخیرا پخش آن از پلتفرم فیلیمو آغاز شده است. این سریال اختصاصی فیلیمو هر هفته یکشنبه ها، منتشر خواهد شد. فیلمبرداری این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های تابستان 1400 در شهر کاشان آغاز شد و این روزها آخرین قسمت ها و بخش های آن در حال فیلمبرداری است.

حامد کمیلی، سام درخشانی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، اردشیر رستمی، سوگل خلیق، مارین ون هولک، سمانه پاکدل، مهیار پوربابایی، زهرا بهروزمنش، واراند پطروسیان، مجتبی فلاحی و پژمان بازغی و سروش صحت، بازیگران این سریال هستند. در خلاصه داستان این سریال که حامد محمدی خود نگارش فیلمنامه اش را بر عهده داشته است آمده:

مادرجان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود، پدرسوخته‌ها مضمون کوک می‌کنن تا قبله عالم را هوس‌ران جلوه دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای عاشقانه

سریال خاتون : بهترین سریال های نماوا

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!

به عنوان یکی از بهترین سریال های تابستان 1400 ، سریال خاتون درامی تاریخی و عاشقانه است و برگرفته از رمانی به همین نام که به زودی عنوان یکی از جدیدترین سریال های نماوا تابستان 1400 پخش خواهد شد. این سریال فهرست شناخته شده ای از بازیگران شامل مهران مدیری، سروش صحت، نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، پیام دهکردی، مهران غفوریان، غزل شاکری، پژمان بازغی ،بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان و مهتاب ثروتی را دارد. نویسندگی و کارگردانی کار با تینا پاکروان است و تهیه کنندگی بر عهده علی اسدزاده بوده است.

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. از دیگر جذابیت های این سریال، همکاری استاد کیهان کلهر در بخش تولید موسیقی سریال است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

سریال جیران : بهترین سریال های فیلیمو

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!

حسن فتحی را اگر استاد تمام سریال های تاریخی عاشقانه ایرانی بدانیم، چندان بیراه نرفته ایم، تجریه او در ساخت سریال های چون مدار صفر درجه و یا شب دهم برای تلویزیون و ساخت سریال موفق شهرزاد برای شبکه نمایش خانگی، به خوبی از اندیشه ها و علایق این کارگردان موفق حکایت دارد.

فتحی حالا مدتی است که درگیر جیران است. سریالی اختصاصی فیلیمو و بازهم عاشقانه و البته مثل همیشه تاریخی. داستان جیران یکی از جدیدترین سریال های فیلیمو تابستان 1400 در دوران سلطنت قاجار و پس از مرگ امیرکبیر در دوران ناصری آغاز می شود. این سریال با آشنایی ناصرالدین شاه و جیران شروع می شود و حدود 6 سال از زندگی این پادشاه قاجاری با جیران را دربر میگیرد.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی‌فر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی بازیگران این اثر به عنوان یکی از بهترین سریال های تابستان 1400 هستند. مریلا زارعی هم در این مجموعه حضور دارد. در خلاصه داستان این سریال عاشقانه تاریخی به قلم احسان جوانمرد و حسن فتحی آمده است:

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان‌پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بهترین سریال های ترکی 2021

سریال خسوف : بهترین سریال های نماوا

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!
بهترین سریال های تابستان 1400

مازیار میری کارگردان خیلی پرکاری نیست و آخرین فعالیت او مربوط به فیلم سینمایی سارا و آیدا مربوط به سال 1398 است. اما حال او در حال ساخت سریال خسوف برای پلتفرم نماوا است. به عنوان یکی از جدیدترین سریال های نماوا تابستان 1400 ، خسوف به نویسندگی و تهیه کنندگی هماین اسعدیان در حال تهیه است و موضوعی اجتماعی دارد.

از جمله بازیگران این سریال باید به امین تارخ، شهره سلطانی و شمسی فضل اللهی اشاره کرد. همچنین مازیار میری وعده اضافه کردن بازیگرانی جوان و نوظهور به این سریال را داده است. این دومین همکاری تارخ و میری پس از سریال گاهی به پشت سرت نگاه کن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

سریال جزیره : بهترین سریال های فیلیمو

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!
بهترین سریال های تابستان 1400

جزیره یکی از جدیدترین سریال های فیلیمو تابستان 1400 در ژانر درام اجتماعی و خانوادگی و به کارگردانی سیرویس مقدم است. نویسندگانی این سریال برعهده علی طالب آبادی و تهیه کنندگی کار بر عهده منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری بوده است. این دومین کار سیروس مقدم برای شبکه نمایش خانگی است.

از جمله بازیگران جزیره باید به محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، حسام منظور، غزل شاکری، کاظم سیاحی، اکبر زنجانپور، امیر کاظمی و حمیدرضا پگاه اشاره کرد. درباره داستان جزیره به عنوان یکی از بهترین سریال های تابستان 1400 آمده است:

 جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

سریال شبکه مخفی زنان : بهترین سریال های نماوا

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!
بهترین سریال های تابستان 1400

شبکه مخفی زنان، یکی از بهترین سریال های تابستان 1400 در ژانر کمدی و تاریخی به نویسندگی محسن قرایی و کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است. طراحی داستان سریال توسط محمد رحمانیان صورت گرفته است و داستانی کمدی و سرگرم کننده را در بستری تاریخی روایت می کند. درباره این سریال به عنوان یکی از جدیدترین سریال های نماوا تابستان 1400 آمده است:

در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌دهد و …

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC در سال 2020

بهترین سریال های شبکه HBO در سال 2020

سریال میدان سرخ : بهترین سریال های فیلیمو

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!

میدان سرخ اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان به عنوان کارگردان برای شبکه نمایش خانگی خواهد ساخت. به عنوان یکی از جدیدترین سریال های فیلیمو تابستان 1400 این اثر در ژانر اکشن و هیجان انگیز است.

ابراهیم ابراهیمیان تجربه ساخت فیلم های ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه، آااااادت نمی کنیم، پیلوت و دابلند را در کارنامه دارد و این اولین سریال است که او کارگردانی می کند. نویسندگان سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا هستند و تهیه کننده کار جواد نوروزبیگی است.

سریال زخم کاری : بهترین سریال های فیلیمو

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!

زخم کاری از جدیدترین سریال های فیلیمو تابستان 1400 و در حال پخش است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کارگردانی این اثر بر عهده محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی آن با محمدرضا تخت کشیان است که به طور اختصاصی برای فیلیمو تهیه شده است.

این مجموعه بنابر اظهارات کارگردان اثر، اقتباسی از رمان بیست زخم کاری نوشته محمود حسینی راد است که با نگاهی به تراژدی مکبث اثر ویلیام شکسپیر نوشته شده است. قسمت نهم این مجموعه که در 8 مرداد از فیلیمو پخش شد با ثبت رکورد 20 میلیون و 420 هزار تماشا، رکورد پیشین هم گناه با 20 میلیون و 170 هزار تماشا را شکست. این مسئله زخم کاری را به یکی از بهترین سریال های 1400 تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای 

بهترین سریال های ترکی 2020

سریال نوبت لیلی : بهترین سریال های نماوا

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!

نوبت لیلی به عنوان یکی از جدیدترین سریال های نماوا تابستان 1400 سریالی رازآلود، عاشقانه و درام به نویسندگی مهدی شیرزاد و سروش چیت ساز و کارگردانی روح الله حجازی است. این سریال محصول سال 1400 ایران است. نوبت لیلی، اولین سریال روح الله حجازی است که داستانی عاشقانه و رازآلود را در بستری تاریخی روایت می کند.

آنچه از خلاصه داستان سریال منتشر شده حکایت از آن دارد که لیلی که اتفاقات شوم دوران کودکی اش را ناشی از نفرینی کهن می داند از طریق کتابی مرموز متوجه می شود که او و خانواده اش، تاکنون در زمان و مکان های موازی بسیاری زیسته اند و اکنون نوبت لیلی است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخای بزند که به تمام این زندگی های زیسته معنا دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های ومپایری جهان

سریال حرفه ای : بهترین سریال های نماوا

بهترین سریال های تابستان 1400 ؛ دستپخت شبکه نمایش خانگی!

حرفه ای به عنوان یکی از جدیدترین سریال های نماوا تابستان 1400 ، جدیدترین کار مصطفی تقی زاده است که بازیگران آن شامل سارا بهرامی، سیروان خسروی، ماهور الوند، زانیار خسروی و علی مصفا است. این اولین حضور سیروان خسروی به عنوان بازیگر در یک سریال است.

این جدیدترین سریال اختصاصی نماوا است و به زودی به مرحله اکران می رسد. نویسندگی و کارگردانی ای سریال با مصطفی تقی زاده بوده است و تهیه کنندگی برعهده سعید خانی بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین سریال های تابستان 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر