;
coinex

پخش زنده بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400 [لیگ قهرمانان اروپا]

با پخش زنده بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400 همراه ما باشید. امشب، بنفیکا در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میهمان تیم بارسلونا خواهد بود.

دو تیم بنفیکا و بارسلونا، چهارشنبه 7 مهر 1400 از گروه E به مصاف هم خواهند رفت. دیدار اول این تیم با دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا بدون گل به پایان رسید. باشگاه این تیم در شهر لیسبون قرار دارد. باتوجه‌به این که چهارده میلیون هوادار رسما برای این تیم ثبت‌نام کرده‌اند، عنوان پرطرف‌دارترین باشگاه فوتبال در رکورد گینس را به نام خود ثبت کرده است.

این تیم از آن تیم‌هایی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده و از بنیان‌گذاران لیگ برتر پرتغال است. می‌توان گفت که باشگاه ورزشی بنفیکا لیسبون، پرافتخارترین باشگاه پرتغال است. در ادامه، با پخش زنده بازی بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400 ما را همراهی کنید.

پخش زنده بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400

پخش زنده بنفیکا بارسلونا 7 مهر 1400
ساعت پخش بازی بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400

بارسلونا این تیم اسپانیایی مشهور در سطح جهانی، در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه بر صفر مغلوب بایرن شد. بازی به‌گونه‌ای بود که باعث شد بقیه نگران این تیم نامدار شوند. کسب نود و هفت عنوان قهرمانی رسمی، باعث شده که توقعات از این تیم بالا برود.

ممفیس دیپای، ستاره هلندی آبی اناری‌ها دررابطه‌با اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان اظهارنظر کرده است. او گفته است که باید از شکستمان درس گرفته و برای تغییر شرایط بجنگیم. ممفیس معتقد است با این‌که هنوز بهترین عملکردش را انجام نداده اما در شرایط مناسبی قرار دارد. بنا به گفته او، می‌خواهد برای تغییر شرایط به باشگاه کمک کند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400 لینک‌های زیر را دنبال کنید.

نکته: لینکها سالم و تست شده هستند. لطفا پنجرههای پاپآپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده فوتبال بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400 از BT sport

پخش زنده فوتبال بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400 از Eleven Sport

پخش زنده فوتبال بارسلونا  و بنفیکا 7 مهر 1400 از CBS Sport

پخش زنده بنفیکا بارسلونا 7 مهر 1400
ساعت پخش بازی بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400 / ساعت پخش فوتبال بارسلونا بنفیکا 7 مهر 1400

نظر شما در مورد پخش زنده بارسلونا بنفیک 7 مهر 1400 چیست؟ پخش زنده بازی‌های دیگر را از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر