;
coinex

سری ایربادهای وایرلس جبرا رونمایی شدند

سری ایربادهای وایرلس جبرا رونمایی شدند که دارای چهار مدل Elite 7 Pro، Elite 7 Active، Elite 3، Elite 2 با قابلیت حذف نویز فعال و عمر باتری طولانی هستند.

شرکت جبرا، از بزرگ‌ترین سازندگان لوازم جانبی صوتی در دنیا است که تازه‌ترین ایربادهای بی سیم خود را برای بازار هند معرفی نمود که قابلیت منحصر به فرد و قابل توجهی دارد.

سری ایربادهای وایرلس جبرا

مدل‌های نسخه ۲۰۲۱ ایربادهای بی سیم جبرا از خانواده Jabra Elite شامل جبرا الایت ۲، الایت ۳، الایت ۷ اکتیو و الایت ۷ پرو می‌شوند که همه‌ی آن‌ها دارای طراحی پیرو فلسفه طراحی همیشگی جبرا و مجهز به فناوری MultiSensor جبرا، حذف نویز فعال تنظیم شونده (ANC) و باتری قدرتمندی با شارژدهی خیلی خوب است.

ایرباد Jabra Elite 2 مناسبترین مدل در این این مدل‌های جدید از لحاظ قیمتی به حساب می‌آید که دارای درایورهای ۶ میلی‌متری، اکولایزر سفارشی، دو میکروفون برای مکالمات، فناوری Qualcomm aptX، دستیار مجازی آمازون الکسا است که عمر باتری آن‌ها با هر بار شارژ‌ ۷ ساعت است که با یک کیس شارژ خواهد توانست به ۲۱ ساعت هم برسد.

سری ایربادهای وایرلس جبرا

ایرباد Jabra Elite 3 هم دارای درایورهای ۶ میلی‌متری برای خروجی صوتی استاندارد، پشتیبانی از فناوری صوتی Qualcomm Apts، چهار میکروفون است و عمر باتری آن ۷ ساعت است که با یک کیس شارژ تا به ۲۸ ساعت خواهد رسید.

ایرباد Elite 7 Active نیز دارای فناوری ShakeGrip جبرا، چهار میکروفون برای تجربه صوتی عالی و فناوری لغو نویز فعال تنظیم شونده، پشتیبانی از فناوری MultiSensor، چهار میکروفون و یک سنسور استخوانی است.

مدل Elite 7 Pro دارای طراحی نسبتاً کوچک‌تری (۱۶ درصد)، لغو نویز فعال تنظیم شونده با قابلیت تنظیم صدا متناسب با محیط، شخصی‌سازی صدا با فناوری Jabra MySound است.

عمر باتری این دو دستگاه‌ اخیر با کیس شارژ تا ۳۰ ساعت است. البته در صورت فعال بودن ANC عمر باتری آن‌ها ۸ ساعت می‌باشد.

قیمت الایت ۲ تقریبا ۸۲ دلار، الایت ۳ هم تقریبا ۹۵ دلار، الایت ۷ اکتیو و الایت ۷ پرو هم به ترتیب قیمتی حدود ۲۱۷ و ۲۵۸ دلاری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سری ایربادهای وایرلس جبرا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر