;
coinex

برنامه بازی های سپاهان در لیگ بیست و یکم

برنامه بازی های سپاهان در لیگ بیست و یکم از سوی سازمان لیگ اعلام شد. با برنامه‌ بازی‌های نایب قهرمان لیگ سال قبل با تکراتو همراه باشید

تیم سپاهان در حالی پای به لیگ بیست و یک خواهد گذاشت که در فصل قبل با اختلافی نه چندان زیاد از پرسپولیس جا ماند و موفق به کسب قهرمانی نشد. حالا آنها امیدوار هستند که در فصل پیش رو به درخشش سالهای قبل خود بازگردند.

برنامه بازی های سپاهان در لیگ بیست و یکم

برنامه کامل بازی‌ های سپاهان در لیگ بیست و یک / برنامه مسابقات سپاهان در لیگ بیست و یکم / برنامه تمام بازی‌ های سپاهان در لیگ بیست و یک

تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات بسیار موفق کار کرد و توانست ستاره‌های بسیاری از جمله شهریار مغانلو را جذب کند. حالا آنها امیدوارند با محرم نویدکیا که ستاره‌ سالهای دور این تیم است موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ شوند. اتفاقی که سالهاست رخ نداده است.

برنامه کامل بازی های لیگ بیست و یک به تازگی از سوی سازمان لیگ اعلام شد و طبق برنامه سپاهات در هفته نخست باید در برابر تیم مس رفسنجان قرار بگیرد. بنظر می رسد برنامه لیگ برای سپاهان مناسب باشد چرا که بازی های سخت این تیم در طول فصل تقسیم شده است. همچنین سپاهان در صورت قهرمانی در انتهای فصل می‌تواند جشن قهرمانی خود را در اصفهان برگزار کند چرا که در بازی آخر نیم فصل اول مهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود و بنابراین در اخرین دیدر فصل میزبان این تیم می‌شود.

هفته اول :

سپاهان- مس

هفته دوم :

نفت مسجد سلیمان – سپاهان

هفته سوم :

سپاهان – هوادار

هفته چهارم :

ذوب آهن- سپاهان

هفته پنجم :

سپاهان- تراکتور

هفته ششم :

فجر سپاسی – سپاهان

هفته هفتم :

سپاهان- نساجی

هفته هشتم :

گل گهر- سپاهان

هفته نهم :

سپاهان- صنعت نفت آبادان

هفته دهم :

استقلال- سپاهان

هفته یازدهم :

سپاهان- پیکان

هفته دوازدهم :

سپاهان- پرسپولیس

هفته سیزدهم :

پدیده- سپاهان

هفته چهاردهم :

سپاهان- فولاد

هفته پانزدهم :

آلومینیوم اراک- سپاهان

نظر شما درباره‌ی برنامه بازی های سپاهان در لیگ بیست و یکم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر