;
coinex

پخش پیام های صوتی بدون باز بودن چت ؛ قابلیت جدید واتساپ

واتساپ اخیرا در حال کار بر روی قابلیت‌های جدید خود است و پخش پیام های صوتی بدون باز بودن چت ؛ قابلیت جدید واتساپ به حساب می‌آید.

واتس‌اپ روی خصوصیت های جدیدی کار می‌کند که به سبب آن پیام‌های صوتی در قسمت بالای برنامه نشان داده شده و کاربران خواهند توانست همزمان که با گوش دادن به چت‌ صوتی ارسال شده، به سایر  مخاطبان نیز پیام ارسال کنند.

پخش پیام های صوتی بدون باز بودن چت ؛ قابلیت جدید واتساپ

این خصوصیت برای فایل‌های صوتی طولانی کاربردی است و تجربه استفاده‌ی بهتری را در اختیار کاربرن قرار می‌دهد. بعد از منتشر شدن خصوصیت تازه‌ی ناپدید شدن پیام‌ها در نسخه بتا برای سیستم عامل iOS، بالاخره واتس‌اپ بر خصوصیت تازه‌ای که برای عده زیادی کاربردی خواهد بود و نام آن پخش‌کننده پیام صوتی سراسری (Global Voice Message Player) است، کار می‌کند.

کاربران به وسیله‌ی این خصوصیت تازه خواهند توانست با خروج از چت هم  به پیام‌های صوتی گوش دهند. در حقیقت پیام صوتی در قسمت بالای برنامه نشان داده شده و کاربر خواهد توانست پیام در حال پخش را نگه دارد یا در حین گوش دادن به پیام، در قسمت‌های دیگر برنامه با سایر مخاطبان خود در ارتباط باشد و پیام ارسال کند.

پخش پیام های صوتی بدون باز بودن چت

طبق گزارشات منتشر شده، در حال حاضر  واتس‌اپ بر این خصوصیت برای نسخه بتای iOS این پیام‌رسان کار می‌کند ولی هنوز در اختیار همگان قرار نگرفته است. واتس‌اپ احتمالا می‌خواهد این خصوصیت را برای کاربران اندرویدی هم  معرفی نماید تا کاربران هر دو سیستم عامل بتوانند از این قابلیت کاربردی استفاده کنند.

با توجه به اینکه این خصوصیت  در حال توسعه است، احتمالا  پخش‌کننده پیام صوتی جدید قبل از منتشر شدن ، از نظر ترکیب رنگ و رابط کاربری فرق کند

به هر حال باید منتظر ماند و دید واتس‌اپ چه زمان این خصوصیت تازه‌ی  را  موجود  کاربران قرار می‌دهد و آیا به غیر از  اپلیکیشن این پیام‌رسان محبوب در سیستم عامل اندروید و  iOS، کاربران نسخه دسکتاپ و تحت وب هم  می‌توانند به چنین خصوصیتی  موجود  پیدا کنند یا خیر. نیز با توجه به رویکرد واتس‌اپ تا به امروز، نباید انتظار تولید این  خصوصیت  در آینده نزدیک باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص پخش پیام های صوتی بدون باز بودن چت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر