;
coinex

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto ؛ ارسال پاسخ خودکار در واتساپ

واتساپ با وجود نقایصی که دارد یکی از بزرگترین پیامرسان های جهان است. در دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto با ما همراه باشید.

واتساپ با وجود همه نقایصی که نسبت به دیگر پیامرسان های برجسته دارد، یک پیامرسان فوق العاده و البته پرکاربرد است که حالا به لطف عدم دسترسی به تلگرام در ایران، بار دیگر در کشور ما مورد توجه و استفاده قرار گرفته است.

اما این به این معنا نیست که واتساپ همواره اپلیکیشی با محدودیت های بسیار باقی خواهد ماند. مالک اصلی واتساپ یعنی فیسبوک بعضا با ارائه برخی به روزرسانی ها و یا قابلیت ها و ابزارهای جانبی برای پیامرسان خود، محدودیت های واتساپ را مرتفع می کند. این ابزارهای جانبی مانند واتساپ بیزینس یا واتساپ اتو از مواردی هستند که کمتر کاربری با آنها و قابلیت هایشان آشنایی دارد.

بر این اساس در جستار پیش رو تصمیم داریم شما را با یکی از ابزارها یا قابلیت های جانبی واتساپ یعنی واتساپ اوتو آشنا کنیم. با ما در دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto همراه باشید.

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto

ارسال پاسخ خودکار در واتساپ

شما برای استفاده از این ابزارها و قابلیت های جانبی باید ابتدا با هریک آشنا باشید. ما پیش از این در تکراتو به واتساپ بیزینس پرداخته بودیم. علاوه بر این برخی نسخه های غیررسمی و این روزها محبوب این پیامرسان یعنی جی بی واتساپ، یو واتساپ و اوجی واتساپ پرداخته بودیم. حال اما قصد داریم در این مقال به دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto بپردازیم.

اما WhatsAuto چیست؟ در پاسخ باید گفت شاید برای شما پیش آمده باشد که حین مشغولیت به یک کار دیگر مانند رانندگی، مطالعه یا هر مورد دیگری باید و نتوانید به پیام های دریافتی واتساپ در لحظه پاسخ دهید و در عین حال قصد ندارید طرف مقابل را ناراخت کنید. دانلود برنامه واتس اوتو این امکان را برای شما فراهم می کند تا برای هر پیامی که دریافت می کنید، پاسخ های خودکار تنظیم کنید. در ادامه با دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟

چگونه تشخیص دهیم کسی ما را در واتساپ بلاک کرده؟

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto ؛ ارسال پاسخ خودکار در واتساپ

پیش از این نیز در دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto گفته بودیم که این یک اپلیکیشن برای ارسال خودکار پیام در اندروید است. واتساپ از محبوب ترین پیامرسان ها در دنیا با میلیون ها کاربر است.

این پیام رسان در ایران هم محبوب و پرکاربرد است و کاربران ایرانی برای برقراری ارتباط با دوستان، اعضای خانواده یا همکاران خود از آن استفاده می کنند. اگر شما هم کاربر واتساپ هستید و پیام های زیادی دریافت می کنید ولی وقت برای پاسخ دادن به همه را ندارید، دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto را از دست ندهید.

بعد از دانلود برنامه واتس اوتو شما می توانید پیام های آماده مختلفی بسازید و در موقعیت های مختلف برای مخاطبین خود ارسال کنید. در این سرویس و بعد از دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto شما می توانید پیام های آماده را در مورد هر مخاطب یا حتی هر گفتگوی گروهی تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش رمز گذاشتن برای واتساپ و قفل کردن آن در اندروید، iOS و ویندوز

می توانید پیام ها را به صورت هوشمندانه و شخصی شده ارسال کنید. در این حالت، برنامه به طور خودکار از نام ارسال کننده پیام، زمان و اطلاعات دیگر برای ساخت پیام های شخصی سازی شده استفاده می کند.

به علاوه شما می توانید پیام ها را زمان بندی کنید تا در زمان خاص، پیام خاص برای مخاطب خاص ارسال شود. در طراحی این برنامه از هوش مصنوعی استفاده شده است تا با دقت بالایی، حالت رانندگی را تشخیص دهد. در هنگام رانندگی، برنامه برای همه افرادی که قصد برقراری ارتباط با شما دارند را ارسال می کند و آن ها را از وضعیت شما مطلع می کند. در نتیجه دانلود برنامه واتس اوتو ایده جالبی است.

این برنامه در حال حاضر با بیش از 1 میلیون بار دانلود امتیاز 4.3. از 5 را دریافت کرده است. ما در پایان این جستار، لینک های دانلود برنامه واتس اوتو را در اختیار شما قرار می دهیم. البته باید بدانید دانلود برنامه واتس اوتو تنها برای پلتفرم اندروید امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:

نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟

چگونه تشخیص دهیم کسی ما را در واتساپ بلاک کرده؟

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto ؛ ارسال پاسخ خودکار در واتساپ

همانطور که گفتیم یکی از محدودیت های مهم واتساپ نبود امکان پاسخ خودکار است. مثلا اگر در حین رانندگی یا در یک جلسه مهم باشید، یا حتی به عنوان یک صاحب کسب و کار بخواهید یک پیام یکسان برای خریداران بفرستید، پاسخ خودکار به طرز قابل توجهی کارآمد خواهد بود.

اما با دانلود اپلیکیشن WhatsAuto شما می توانید این کمبود را مرتفع کنید. با این ابزار شما می توانید پاسخ های خودکار طراحی کرده و برای ارسال به مخاطبان تنظیم کنید. اما باید بدانید که این صرفا تنها برای واتساپ در دسترس شما نخواهد بود!

درواقع شما با دانلود اپلیکیشن WhatsAuto می توانید از قابلیت ارسال پیام های خودکار تنظیم شوند در پلتفرم های دیگری فراتر از واتساپ معمولی یا واتساپ بیزینس استفاده کنید و این سرویس ها عبارتند از اینستاگرام، فیسبوک، تلگرام، توییتر، لینکدین!

کار با این سرویس به هیچ وجه پیچیده نیست. البته که منوهای پرتعداد و گزینه های فراوانی در تنظیمات دارد که شاید در نظر اول کمی گیج کننده به نظر برسد. تنها کافی است ابتدا با دانلود اپلیکیشن WhatsAuto شروع کنید و بعد از صدور دسترسی های لازم برای WhatsAuto در بخش تنظیمات قابلیت Auto Reply را در حالت روشن (On) قرار دهید و پیام خودکار خود را نوشته، مخاطبین مدنظر را تعیین کنید. WhatsAuto بعد از فعال شدن به سرعت کنترل را به دست می‌گیرد و شروع به ارسال پیام‌های خودکار می‌کند.

اپلیکیشن های مشابه کم تعداد نیستند و شاید بقیه را ترجیح بدهیدف اما یکی از مزایای این سرویس که که دانلود اپلیکیشن WhatsAuto را ارجحیت می بخشد، تنظیمات شخصی خوب آن است. برای مثال در Auto Reply شما می توانید هم متن و هم تیتر پاسخ خودکار را ویرایش کنید. برای مثال می تواند نوشت:

پاسخ خودکار: در جلسه هستم، با شما تماس می‌گیرم

بیشتر بخوانید: 

تماس تصویری واتساپ در کامپیوتر/ ویندوز

حل مشکل واتساپ جی بی : نصب نشدن و مسدود شدن واتساپ GB

به علاوه می توان مشخص کرد که پیام خودکار برای چه مخاطبین یا گفتگوهای گروهی ارسال شود. به علاوه به لطف Delay ، می توانید زمان ارسال پاسخ خودکار را به صورت زمان بندی شده قرار دهید.

همانطور که گفتیم، واتس اوتو از گروه های واتساپی نیز پشتیبانی می کند. به این صورت که یک پیام مشخص را می توان برای گروه های مختلف نیز ارسال کرد. همچنین امکان ساخت چت بات بدون نیاز به دانش فنی برنامه نویسی، همگام سازی با Spreadsheet های گوگل شیتز به عنوان پیام خودکار، نوشتن پیام خوش آمد گویی، ارسال پیام خودکار مستقیم از سوی سرور اختصاصی و تهیه فایل پشتیبان از پیام ها، از دیگر ابزارها و قابلیت های این سرویس است که استفاده از آن را جالب توجه می کند.

دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto

در این ابزار امکان ارسال پیام مستقیم به افراد، بدون نیاز به ذخیره شماره فرد در مخاطبان دستگاه شما فراهم است. اما طبیعتا مهمترین قابلیت این سرویس، ارسال پیام خودکار به مخاطبین خودتان است.

همچنین همانطور که گفتیم قابلیت ارسال پیام خودکار به طور زمان بندی شده با دانلود این سرویس برای بسیاری از سرویس های معتبر و معروف دیگر چون تلگرام، توییتر، اینستاگرام و فیسبوک نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دانلود واتساپ جدید 2021 ؛ همه چیز درباره نسخه های جدید واتساپ

آموزش ساخت نظرسنجی واتساپ ؛ چگونه در واتساپ نظرسنجی بسازیم؟

با این ابزار همچنین می توانید در گروه های واتساپی، بات اختصاصی بسازید و بسیاری کارهای مدیریتی گپ را به آن محول کنید. از پیام های گروه به کمک این ابزار می توان در گوگل درایو یا حافظه دستگاه تلفن همراه، یک نسخه پشتیبان تهیه کرد.

تشخیص حالت رانندگی یکی از ابزارهای مهم این سرویس است که به کمک هوش مصنوعی، می تواند حالت شما را تشخیص داده و به پیام های دریافتی به طور خودکار پاسخ دهد و افراد را از وضعیت شما باخبر کند. البته با وجود اینکه بخش مهمی از قابلیت های این سرویس به طور رایگان ارائه شده است، برخی ویژگی ها مانند زمان بندی و حالت رانندگی و مخدودیت های ارسال، تنها با خرید نسخه پریمیوم در دسترس است.

شخصی سازی این برنامه بسیار آسان است. می توانید از بین پاسخ های خودکاری که برنامه ارائه داده است انتخاب کرده یا به دلخواه خود پاسخ های خودکار ایجاد کنید بدین طریق می توانید هر متنی را درشت، برجسته یا ایتالیک کنید. به علاوه می توانید از لیست مخاطبین خود افرادی که می خواهید برای آن ها پیام ارسال شود را مشخص کنید. در بالای قسمت پاسخ به طور پیشفرض، عنوان Auto Reply دیده می شود که می توانید در صورت تمایل آن را حذف کنید.

از دیگر قابلیت های مهم این سرویس، امکان ارسال پیام در بازه های زمانی مشخص است. در جواب هر پیامی که برایتان ارسال می شود یک پاسخ خودکار بفرستید یا برای این که کمتر بخواهید حین کارهای نیازمند دقت زیاد دست به گوشی شوید، قبل از ارسال مجدد پاسخ خودکار به مخاطب ارسال پاسخ های خودکار را به گونه ای تنظیم کنید که هر پنج دقیقه یک بار برای مخاطب فرستاده شوند.

بیشتر بخوانید: حل مشکل دانلود نشدن فایل در واتساپ و عدم نمایش عکس و ویدیوهای آن در گالری

این سرویس برای اندروید منتشر شده و با بیش از 5 میلیون بار نصب، از جمله موفق ترین محصولات این دسته از اپلیکیشن هاست. ضمنا برای یادگیری استفاده از تمامی امکانات WhatsAuto می‌توانید به بلاگ توسعه‌ دهنده و بخش آموزش‌های قدم به قدم آن مراجعه کنید. برای دانلود این سرویس از لینک های زیر می توانید اقدام کنید:

دانلود اپلیکیشن WhatsAuto از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن WhatsAuto از مایکت

دانلود اپلیکیشن WhatsAuto از بازار

ویژگی های WhatsAuto :

  • روشن و خاموش کردن ساده برنامه
  • امکان تعیین مخاطبین و گروه های دلخواه برای ارسال پیام
  • قابلیت شخصی سازی پیام ها با نام، زمان و اطلاعات دیگر ارسال کننده پیام
  • امکان زمان بندی برای ارسال پیام
  • تشخیص در حال رانندگی بودن مخاطب و اطلاع پیام دهندگان از وضعیت موجود
  • قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات برنامه در حافظه ابری گوگل درایو

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود و آموزش کار با اپلیکیشن WhatsAuto چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر