;
coinex

تبلت نوکیا تی 20 رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

پس از اینکه شرکت اچ ام دی گلوبال حق امتیاز نوکیا را خریداری کرد حالا از اولین سری تبلت این برند رونمایی کرده که در ادامه به تبلت نوکیا تی 20 می پردازیم.

تبلت نوکیا تی 20 با اینکه مشخصات مناسبی دارد اما ابداع و نوآوری ویژه ای در آن به کار نرفته است. این گوشی هوشمند میان رده، محصول کمپانی اچ ام دی گلوبال است که با نام تجاری نوکیا وارد بازار می شود.

از زمانی که حق انحصاری استفاده از برند نوکیا در سال 2016 توسط کمپانی اچ ام دی گلوبال به مدت ده سال خریداری شد گوشی های زیادی تولید و روانه بازار شده است اما در بین این گوشی ها خبری از تبلت نبود. اکنون برای اولین بار شاهد عرضه تبلت اندرویدی تی20 نوکیا با مشخصات و قیمت مناسب خواهیم بود.

تبلت نوکیا تی 20

یکی از سایت‌های معتبر تحلیل موبایل درباره تبلت اندرویدی نوکیا گفته است که این تبلت باید با مشخصات بالای خود ارزش خرید را داشته باشد و مشتری را مجاب به خریدن محصول کند. اگر چه در ساخت تبلت نوکیا تی20 از نوآوری جدیدی استفاده نشده است اما با توجه به قیمت مناسب آن، می توان برای کارهای روزمره و ابتدایی به عنوان یک گزینه عالی از آن استفاده کرد.

نوکیا تی20 مجهر به مشخصات فنی نظیر نمایشگر 4/10 اینچ LCD 2k است و حداکثر روشنایی آن به 400 نیت می رسد. تراشه اسنپدارگون 480 یا یونیسوک تایگر تی610 که بسته به مدل و موقعیت منطقه ای تأمین می شود که با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه می باشد.

تبلت نوکیا تی 20

البته این تبلت میان رده در برخی از بازارها با حافظه رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه خواهد شد‌. اما با توجه به تعبیه شدن درگاه کارت حافظه microSD می‌توان فضای ذخیره سازی را تا 512 گیگابایت افزایش داد.

این تبلت با داشتن دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن تعبیه شده است. باتری ۸۲۰۰ میلی آمپر با آداپتور ۱۵ وات و جک هدفون ۵/۳ میلی متری توسط پورت USB-C شارژ می شود‌.

این گوشی میان رده با اندروید ۱۱ عرضه می شود ولی به گفته او ام دی گلوبال قابل ارتقا به اندروید ۱۲ نیز می باشد. به جز موارد ذکر شده در بالا می توان به اینترنت 4G ،Wi-Fi و ابعاد بزرگ اشاره کرد. به جز موارد ذکر شده در بالا اچ ام دی گلوبال هیچ نوآوری دیگری در ساخت این تبلت هوشمند به کار نبرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نوکیا تی 20 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر