;
coinex

اسمارت واچ شیائومی میبرو لایت رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

شیائومی به تازگی از ساعت هوشمند خود با مشخصات جذاب و قیمت مناسب رونمایی کرده است. در ادامه به بررسی اسمارت واچ شیائومی میبرو لایت می پردازیم.

کمپانی شیائومی که از زمان انتشار اولین گوشی هوشمند آن در سال ۲۰۱۱ تاکنون محصولات متنوعی را روانه بازار کرده و پیشرفت چشمگیری داشته است، اخیرا یک ساعت هوشمند با نام میبرو لایت عرضه کرده است.

عمده فعالیت شیائومی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند است و همواره سعی داشته از محصولاتی رونمایی کند که مشخصات رضایت‌بخش را در کنار قیمت‌های اقتصادی عرضه کند. با این حال در زمینه ساعت‌های هوشمند هم فعالیت‌هایی دارد.

اسمارت واچ شیائومی میبرو لایت

شیائومی به تازگی از اسمارت واچ خود رونمایی به عمل آورده است. این اسمارت واچ دارای یک نمایشگر ۱.۳ اینچی آمولد بوده که در یک بدنه ۴۳ میلی‌متری جای می‌گیرد و یک محافظ شیشه‌ای 2.5D از نمایشگر این ساعت هوشمند محافظت می‌نماید. میبرو لایت با داشتن حاشیه باریک نمایشگر باز هم ظاهر مدرن خود را حفظ کرده است.

اسمارت واچ شیائومی میبرو لایت

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به این موارد اشاره کرد: داشتن گواهی IP68 که یک نوع استاندارد محافظتی و مقاومتی بوده و به منظور سنجش استحکام یک دستگاه در برابر مایعات و جامدات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ضخامت این ساعت 9.8 میلی‌متر بوده که ضخامت نسبتا مناسبی محسوب می‌شود و وزن آن 48 گرم است و از حسگر ضربان قلب و 15 حالت ورزشی هم بهره می‌برد و باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعت که با هر بار شارژ شدن تا هشت روز کار می‌کند.

این ساعت هوشمند با ردیابی سطح spo2 کیفیت خواب را اندازه‌گیری می‌کند و علاوه بر موارد ذکر شده این ساعت به عنوان شاتر دوربین و پخش‌کننده موسیقی از راه‌ دور هم عمل می‌کند.

ساعت هوشمند میبرو لایت امکان سازگاری با سیستم عامل اندروید و ios را از طریق برنامه میبرو در اختیار شما قرار می‌دهد. قیمت این ساعت هوشمند شیائومی کمتر از 60 دلار بوده و با پرداخت قیمت حدودی 63 دلار می‌توان پنج عدد بند اضافه برای ساعت را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اسمارت واچ شیائومی میبرو لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر