;
coinex

قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال Torg [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال تورگ یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال Torg حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال Torg:

تورگ یا TORG اولین utilimeme جهان کریپتوکارنسی است. از ابتدای تاسیس، TORG متعهد شده است که شرایط استفاده از خود را تأیید کند که به نیازهای مالی مشترک مردم و مشاغل در سراسر جهان پاسخ می‌دهد.

این اولین یوتیلی میم در دنیاست که برای پرداخت جهت کالا و خدمات در سراسر جهان آماده استفاده است. TORG یک توکن کاملاً غیر متمرکز است که در 20 ژوئیه 2021 (29 تیر 1400) روی شبکه بلاکچین اتریوم و تحت استاندارد ERC-20 راه اندازی شد.

این رمز ارز که تمرکز اصلی اش بر «اصل کاربردی بودن» است، مفهوم meme coin های معمولی را به یک مفهوم کاملاً جدید به نام utilimemes که ارزش آن مبتنی بر کاربرد بودن و مطلوبیت بودن در استفاده است، ارتقا داده است.

قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال Torg

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال دش

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال قیمت برای این ارز دیجیتال موجود نیست. به محض در دسترس قرار گرفتن نمودار، آن را در این مطلب قرار می‌دهیم.

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز Torg است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز Torg کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت دش را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت Torg

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز Torg و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز Torg می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال Torg از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت را به نمایش درآورید.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت برای این ارز دیجیتال موجود نیست. به محض در دسترس قرار گرفتن نمودار، آن را در این مطلب قرار می‌دهیم.

در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال Torg

قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال Torg
قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال Torg

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال Torg بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

از ابتدای تاسیس تورگ متعهد شده تا به کاربردی بودن تمرکز کنه و در امور مالی به مردم و کسب و کار ها در سرتاسر دنیا خدمت کند. ادغام تورگ با coinpayment تصدیق دیگری از تعهداتش است.

بر اساس ادعای کمپانی تورگ ادغام اون با coinpayment، کاربران اون رو قادر به از تورگ برای خرید کالاهای مختلف و سرویس ها از طیف وسیعی از بازرگانان در سرتاسر جهان استفاده می کنند.

coinpayment در بیش از 200 کشور جهان فعال و بیش از هفتاد هزار تا مدیر و بازرگان در سرتاسر جهان خدمات می‌دهد. این بازرگانان فقط شامل مغازه ها و بازارهای کالا و خدمات نمی شود بلکه شامل خدمات b2b (فروش خدمات یا کالاهای یک شرکت به شرکت دیگر) خدمات توریستی، خدمات اینترنتی، و بیزینس دیگر از جمله خدمات درمانی، خرید و فروش خودرو، دلالی، کافه‌ها و رستوران‌ها، بازی‌های آنلاین و خدمات انجام شده است.

از طریق مشارکت با تورگ ، تورگ قادر خواهد بود تا طیف وسیعی از خدمات کابردیش رو به همه مردم جهان در زمینه های اقتصادی و اجتماعی ارایه بده.ما معتقدیم که افراد ثروتمند و فقیر به طور یکسان از یک آرایش دیجیتال که می تواند به طور ایمن، شفاف و سریع برای انواع معاملات اقتصادی استفاده شود سود ببرند. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال  Torg میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال Torg

در قدم اول باید اقدام به خرید اتریوم از کوین بیس بکنید، چراکه برای هرگونه مبادله غیر متمرکز که قصد آن را دارید، نیاز به اتریوم خواهید داشت.

در قدم بعدی اتریوم خریداری شده را به کیف پول Metamask خود منتقل کنید. مطمئن شوید که از آدرس اتریوم صحیح استفاده می کنید. ارسال وجوه به آدرس اشتباه می تواند منجر به از دست دادن بودجه شود.

در قدم سوم به سایت https://www.torg.to/ رفته و پس از ورود به وب سایت TORG https://www.torg.to/ روی Get Torg be first کلیک کنید. پس از آن شما به طور خودکار به Uniswap.org انتقال داده می شوید. هنگام انتقال مطئمن شوید آدرس درست اتریوم قرار داده شده است.

قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال Torg

اکنون باید کیف پول خود را به Uniswap متصل کنید. با کلیک بر روی CONNECT TO A Wallet، کیف پول Metamask خود را به صرافی Uniswap متصل خواهد شد. سپس ETH را از توکن انتخاب شده انتخاب کنید

بسته به موجودی خود میزان مبادله ETH به TORG را انتخاب کنید. زیبایی آخرین نسخه Uniswap این است که می توانید ارزش آن را به دلار و سکه های خروجی و ارزش آنها را به دلار مشاهده کنید.

متداول است که چند دلار نوسان داشته باشید. (این به دلیل هزینه هایی است که برای Uniswap پرداخت می کنید، تغییر قیمت TORG هنگام خرید و غیره). همین اکنون شما خرید خود را تکمیل کرده اید. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ای ارز دیجیتال Torg می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول های رمزارز تورگ

از آنجا که برای ترید کردن با این رمزارز باید به Uniswap وصل بشوید، بهترین کیف پول متاماسک (متامسک) می باشد. متامسک یک کیف پول دیجیتال است که علاوه بر نسخه اندروید و iOS آن، روی مرورگرهای کروم (Chrome) و فایرفاکس (Firefox) هم استفاده می‌شود.

این والت مثل پلی در بین مرورگرهای معمولی و بلاک چین اتریوم عمل می‌کند. بلاک چین Ethereum شبکه‌ای است که کاربران آن، اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (dApps) و رمز ارزهای خود را می‌سازند.

اتریوم همچنین به کاربران خود اجازه می‌دهد تا خطوط راهنمای تراکنش به نام قرارداد هوشمند را بنویسند. از کیف پول Metamask برای ذخیره کلیدهای ارزهای دیجیتال اتریوم استفاده می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ای کاش توی مقاله تون به این هم اشاره میکردید که برای خرید این ارز چقدر باید کارمزد اتریوم بدیم. کارمزدی که ازم کم کرد، بیشتر از میزان خرید بود که میخواستم انجام بدم.

    پاسخ