;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Audius [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال آدیوس یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Audius حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال Audius: اگر با اتریوم (Ethereum) که رمز ارز اتر را اجرا می‌کند آشنا باشید، درک Audius برای شما راحت خواهد بود. اتریوم از مجموعه مبتنی بر بلاک چین خود برای ارائه این سرویس پخش جریانی موسیقی به همه افراد در جهان استفاده کرده است.

شعار ارز آدیوس این است: «ما به همه این آزادی را می‌دهیم که اشتراک بگذارند و گوش دهند.» اساسا، ارز آدیوس یک پلتفرم پخش موسیقی است. آدیوس با استفاده از بلاک چین اجرا می‌شود و فرصت‌های کافی را برای هر کسی که مایل به اشتراک‌گذاری موسیقی خود با جهان است فراهم می‌کند.

این بدان معنی است که زحمت و روند تبلیغات و جلب نظر مخاطبان با برچسب‌ها و شرکت‌های بزرگ تولید موسیقی را از بین برده است. بنابراین، هنرمندان می‌توانند موسیقی خود را بدون هیچ واسطه‌ای با مخاطبان مورد نظر خود به اشتراک بگذارند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Audius

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال Audius

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز Audius است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز Audius کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت Audius را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت Audius

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز Audius و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمت‌های قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز Audius می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Audius از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت را به نمایش درآورید.

در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.


پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال Audius

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Audius
قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Audius / قیمت ارز دیجیتال Audius / قیمت لحظه ای Audius

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Audius بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

AUDIUS یک پروتکل غیرمتمرکز به اشتراک گذاری موسیقی و استریمینگ است که امکان معامله مستقیم بین شنوندگان و سازندگان، آزادی برای توزیع، کسب درآمد و پخش هر گونه محتوای صوتی برای همه را تسهیل می کند.

به زبان ساده آدیوس یک سرویس پخش موسیقی است، که هدف آن ایجاد تحول در سیستم سنتی پخش موزیک است. پلتفرم غیرمتمرکز Audius با استفاده از رمزارز بومی خود به نام AUDIO، در حال تغییر شیوه تعامل بین هنرمندان و هواداران آنهاست.

پروتکل آدیوس بسیار شبیه به خدمات پخش موزیک محبوب دیگر مثل اسپاتیفای و ساندکلود است با این تفاوت که این پلتفرم غیرمتمرکز است. این پلتفرم این امکان را برای سازندگان Music فراهم می‌کند تا بر روی موسیقی خود و توانایی ایجاد تجارب انحصاری و منحصر به فرد کنترل کامل داشته باشند.

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه‌ ای ارز دیجیتال Audius میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال Audius

در قدم نخست به دنبال مبادله ای باشید که هم از فیات و هم از ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی کند تا خرید Audius را ساده کنید. پس پیدا کردن این صرافی اقدامات زیر را انجام دهید:

  • در صرافی که از AUDIO پشتیبانی می کند، حساب باز کنید.
  • برای مقایسه گزینه های محبوب به جدول ما بروید – فقط به یاد داشته باشید که اکثر صرافی ها برای ثبت نام به آدرس ایمیل ، شماره تلفن و مدرک شناسایی نیاز دارند.
  • وجوهی را به حساب خود واریز کنید.
  • برای خرید Audius، حساب خود را با انتقال بانکی تأمین کنید، با کارت اعتباری یا بدهی پرداخت کنید یا ارز دیجیتال را از کیف پول رمزنگاری شده واریز کنید.
  • Audius بخرید.
  • خرید Audius خود را تکمیل کنید و سپس بهترین کیف پول را برای ذخیره AUDIO پیدا کنید.

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ای ارز دیجیتال Audius می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌ های ارز دیجیتال Audius

لجر یا ترزور: یکی از بهترین مکان ها برای ذخیره Audius (AUDIO) کیف پول سخت افزاری رمزگذاری شده مانند کیف های Ledger یا Trezor است.

کیف پول های سخت افزاری از تکنیک های رمزگذاری بسیار بالا استفاده می کنند تا وجوه شما را در برابر حملات پیچیده شبکه یا حتی کلاهبرداری های ساده فیشینگ که ممکن است کاربران با آنها در کیف پول نرم افزاری یا وب سایت مواجه شوند، ایمن و ایمن نگه دارند.

کیف پول های سخت افزاری حتی به کاربران این امکان را می دهند تا در صورت سرقت، خراب شدن یا به خطر انداختن کیف پول، وجوه خود را از طریق «عبارت ریکاوری» بازیابی کنند.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Audius
قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Audius / قیمت ارز دیجیتال Audius / قیمت لحظه ای Audius

هر دو Ledger و Trezor دارای مدل‌های ابتدایی با قیمت 50 تا 60 دلار هستند که Ledger Nano S و Trezor One از نظر ویژگی‌ها و قیمت بهترین کیف پول هستند. هر دو کیف پول سخت افزاری می‌توانند Audius (AUDIO) را ذخیره کرده و آفلاین و ایمن نگه دارند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر