;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال AquaGoat [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال آکواگوت یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال AquaGoat حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال AquaGoat :AquaGoat نسل بعدی توکن‌های DeFi با اهداف زیست محیطی با تمرکز بر نجات اقیانوس‌ها است. با توجه به اینکه از مهم‌ترین ویزگی‌های این ارز دیجیتال بحث توکن سوزی خودکار و بحث پاداش استیکینگ خودکار است، در واقع کاربران را به هولد کردن ترقیب می‌کند و طبق گفته تیم سازنده 40 درصد کل توکن‌ها در نهایت سوزانده می‌شود و باقی مانده نیز در استخر نقدینگی قفل شده است. بنابراین این رمز ارز کاملا جامعه محور است.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال AquaGoat

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال AquaGoat

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز AquaGoat است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز AquaGoat کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت AquaGoat را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار عقربه‌ای این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت AquaGoat

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز AquaGoat و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز AquaGoat می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال AquaGoat از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت را به نمایش درآورید.

در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

نمودار عقربه‌ای این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال AquaGoat

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال AquaGoat
قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال AquaGoat

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال AquaGoat بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

آکواگوت یک پروتکل سازگار با اکوسیستم با عملکرد غیرمتمرکز است. این توکن با استفاده از پروتکل توزیع مستقیم لاک نقدینگی و استیک خودکار، معاملات ایمن و بدون دردسر را برای همه دارندگان فراهم می کند.

AQUAGOAT توکن اختصاصی این پروتکل است. آکواگوت با درک تأثیرات مضر استخراج رمزارز ها بر محیط زیست، در تلاش برای مکالمه اکولوژیکی، کمک به جبران، کاهش آسیب های بالاقوه وارده به انسان و فرآیندهای استخراج متعارف گذشته، همگی در حالی که برای مشارکت کنندگان شبکه درآمد ایجاد می کند، تمرکز می کند.
اکوسیستم مالی AquaGoat برای موارد زیر استفاده خواهد شد:

  • جمع آوری کمک های مالی شبکه
  • ادغام تجارت الکترونیکی برای استفاده در خریدهای مواد
  • معاملات بازار NFT
  • استیکینگ و فارمینگ APO
  • صرافی آکواگوت

AquaGoat اثرات مضر فرآیندهای ساخته شده توسط انسان در اقیانوس های جهان را تشخیص می دهد و هدف آن کاهش و معکوس کردن این اثرات است.

ما با تغییرات آب و هوایی ناشی از انتشار گازهای گلخانه ای، آلودگی ناشی از مصرف پلاستیک،افزایش سطح اقیانوس ها، کاهش تنوع زیستی دریایی و اکوسیستم های آبی آشفته مواجه شده ایم.

به همین دلیل است که جامعه AquaGoat تصمیم گرفته است تا با اهدای کمک به مرکز پاکسازی اقیانوس، یک سازمان خصوصی موسوم به Ocean’s Clean-Up، مأموریت خود را برای نجات اقیانوس ها آغاز کند و در مورد فن آوری های پیشرفته برای پاکسازی اقیانوس های جهان از پلاستیک تحقیق می‌کند. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال AquaGoat می‌خواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال AquaGoat

شما می توانید برای خرید این ارز از صرافی پنکیک سواپ استفاده کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال AquaGoat
قیمت لحظه ای AquaGoat / قیمت ارز دیجیتال AquaGoat

شما می توانید با نصب کیف پول تراست ولت که آموزش نصب این کیف پول در نیودیت قرار داده شده نیز این ارز را خریداری کنید. بنابراین همانطور که مشخص است بهترین کیف پول این ارز دیجیتال تراست ولت است.

پس از نصب این کیف پول، شما باید از بایننس کوین استفاده کنید و سپس بایننس کوین ها را به اسمارت چاین بایننس تبدیل کرده و پنکیک سواپ شوید و این ارز را خریداری کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر