;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Celer Network [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال سلر یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Celer Network حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال Celer Network: شبکه سلر خود را به عنوان یک پلتفرم مقیاس گذاری لایه ۲ برای ساخت برنامه‌های بلاک چین سریع، آسان برای استفاده، کم هزینه و ایمن توصیف می‌کند که این فعالیت را در مقیاس اینترنتی و از طریق تکنیک‌های مقیاس گذاری خارج از زنجیره و مطابق با اقتصاد رمزنگاری انجام می‌دهد.

شبکه سلر یک فناوری منسجم و با معماری اقتصادی است که از طریق تکنیک‌های مقیاس بندی خارج از زنجیره به بلاک چین‌های عمومی بزرگ کمک می‌کند. این شبکه می‌تواند میلیاردها تراکنش در ثانیه را خارج از زنجیره و به صورت امن و بدون نیاز به اعتماد، مقیاس پذیر کند و قدرت بلاک چین و برنامه‌های غیرمتمرکز را به طور کامل نمایش دهد.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Celer Network

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال Celer Network

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز سلر است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز Celer Network کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید. برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت Celer Network را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت Celer Network

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز Celer Network و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز سلر می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Celer Network از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال Celer Network

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Celer Network

سلر نتورک یا Celer Network یک پلتفرم مقیاس گذاری لایه 2 برای ایجاد برنامه های بلاکچین سریع است که ارز دیجیتال آن با نماد CELR در مارکت های کریپتوکارنسی شناخته می شود.

شبکه Celer خود را به عنوان «یک پلت فرم مقیاس گذاری لایه 2 برای ایجاد برنامه های بلاکچین سریع، آسان برای استفاده، کم هزینه و ایمن در مقیاس اینترنتی از طریق تکنیک های مقیاس زدایی خارج از زنجیره و اقتصاد رمزنگاری منطبق بر انگیزه» توصیف می کند.

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Celer Network بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

تیم شبکه سلر شامل موسسان بسیار باتجربه‌ای است که هر کدام از آنها دارای مدرک دکترا از دانشگاه‌های برکلی، پرینستون و MIT هستند.

مو دانگم (Mo Dongm)، هم‌بنیانگذار: قبل از تاسیس سلر، وی از مهندسین اصلی و مدیر تولید Veriflow بود که بر روی تایید رسمی شبکه کار می‌کردند. وی در زمینه به کارگیری نظریه بازی الگوریتمی در طراحی پروتکل متخصص است و به تدریس دروس قراردادهای هوشمند فول‌استک می‌پردازد.

جوندا لیو (Junda Liu)، هم‌بنیانگذار: جوندا دارای مدرک دکترا از دانشگاه یوسی برکلی است. قبل از تاسیس شبکه سلر، وی در سال ۲۰۱۱ در گوگل مشغول به کار بود تا زیرساخت دیتاسنتر شبکه گوگل را ایجاد کند. وی هم‌چنین یکی از موسسان سرویس موبایل Project Fi در سال ۲۰۱۴ بود.

شیائوژو لی (Xiaozhou Li)، هم‌بنیانگذار: شیائوژو نیز دارای مدرک دکترا از دانشگاه پرینستون است. وی مقاله‌های مختلفی در زمینه سیستم‌های توزیع‌شده، شبکه، ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌ها منتشر کرده است. این مقاله‌ها به محتوای اصلی Google Tensorflow و Intel DPDK و Barefoot Deep Insight تبدیل شده‌اند.

ژینگ‌کای لیانگ (Qingkai Liang)، هم‌بنیانگذار: ژینگ‌کای مدرک دکترای خود را از دانشگاه MIT اخذ کرده است. وی در طول سابقه آکادمیک خود بر روی مشکلات یادگیری و کنترل مختلف در سیستم‌های شبکه‌ و منحصرا بر یادگیری الگوریتم‌ها معطوف بوده است. تلاش‌ها و دستاوردهای او در Raytheon BBN Technologies و Bell Labs پیاده‌سازی شده است.

شبکه سلر در حال توسعه راهکار مقیاس‌پذیری برون زنجیره‌ای است تا بلاک چین‌های مختلفی که بر بستر این پلتفرم اجرا می‌شوند را مقیاس‌پذیرتر کند.

راهکارهای مقیاس‌پذیری برون زنجیره‌ای یا لایه دوم از نظر تئوری نسبت به سایر راهکارها برتری دارند زیرا به شبکه موردنظر امکان می‌دهند تا تراکنش‌های کوچکتر را خارج از بلاک چین پردازش کنند و سپس آنها را به صورت یک تراکنش درون زنجیره‌ای درآورند.

بدین ترتیب، این راهکارها می‌توانند ازدحام تراکنش‌های زنجیره اصلی را کاهش و ظرفیت عملیاتی سیستم را به طور کلی افزایش دهند. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Celer Network میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال Celer Network

Celer Network را در Binance با استفاده از بیت کوین خریداری کنید. پس از آن مراحل زیر را دنبال کنید
مرحله 1: ایجاد حساب در Binance. هرکدام از گزینه های بالا را انتخاب کنید، اولین مرحله پیوستن به Binance است- برای رفتن به سایت اینجا را کلیک کنید.
مرحله 2: خرید بیت کوین (برای تبادل با شبکه سلر)
مرحله 3: تجارت بیت کوین با شبکه Celer با استفاده از صرافی Binance.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Celer Network

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Celer Network می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال Celer Network

ارز دیجیتال سلر نتورک را می‌توانید در کیف پول های مطرح ارزهای دیجیتال به شرح زیر نگهداری کنید:

  • کیف پول کوینومی
  • کیف پول متامسک
  • کیف پول تراست والت
  • کیف پول اتمیک

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر