;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Dexioprotocol [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال دکسیو پروتکل یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Dexioprotocol حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال Dexioprotocol: دکسیو پروتکل یا Dexioprotocol یک ارز دیجیتال است که با نماد DEXI در مارکت ارزهای دیجیتال شناخته می شود و با هدف معرفی AR technology به دنیای کریپتو شروع به کار کرده است.

Dexioprotocol پروژه ای است که به تازگی منتشر شده است و اهداف اصلی آن در دنیای ارز رمزنگاری شده متمرکز است. سیو پروتکل در سایت کوین مارکت کپ لیست شده بوده و حداکثر تعداد آن 500,000,000,000 واحد DEXI است.

شعار دکسیو پروتکل این است: «یک توکن امن در یک شبکه امن». پروتکل دکسیو فراتر از یک توکن است. این یک پروتکل است. حدود 100 میلیون نفر در کل جهان از ارز رمزنگاری شده استفاده می کنند اما بسیاری از مردم هنوز از بسیاری از امکانات کریپتوکارنسی اطلاع ندارند. هدف دکسیو پروتکل این است که با معرفی فناوری AR به دنیای رمزنگاری آن را حل کنیم.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Dexioprotocol

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال Dexioprotocol

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز دکسیو پروتکل است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز Dexioprotocol کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت Dexioprotocol را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار عقربه‌ای این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت Dexioprotocol

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز Dexioprotocol بوده و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز Dexioprotocol می‌توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Dexioprotocol از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت را به نمایش درآورید.

در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

نمودار تکنیکال این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال Dexioprotocol

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Dexioprotocol
قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Dexioprotocol

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Dexioprotocol بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

دکسیو پروتکل یا Dexioprotocol یک ارز دیجیتال است که با نماد DEXI در مارکت ارز های دیجیتال شناخته می‌شود و با هدف معرفی AR technology به دنیای رمزارزها شروع به کار کرده است. دکسیو پروتکل در سایت کوین مارکت کپ لیست شده است و حداکثر تعداد آن 500,000,000,000 واحد DEXI است.

حدود 100 میلیون نفر در کل جهان از ارز رمزنگاری شده استفاده می کنند اما بسیاری از مردم هنوز از بسیاری از امکانات کریپتوکارنسی اطلاع ندارند. هدف دکسیو پروتکل این است که با معرفی فناوری AR به دنیای رمزنگاری آن را حل کنیم.

پروژه رمزارز DEXI برنامه ها و اهداف جذابی درنظر گرفته است که در صورت یکه بتواند حتی بخشی از آن ها را اجرایی کند می تواند آینده روشنی داشته باشد. البته طبق گفته تیم مدیریتی این پروژه وابستگی زیادی به جامعه خود دارد بنابراین رشد و ارتقا آن نیازمند حمایت جامعه خواهد بود.

تیم توسعه دکسیو پروتکل در حال توسعه شبکه Smartdexio ما است. ساختار شبکه بلاکچین دکسیو پروتکل امکان عملکرد نرم افزاری موبایل را برای شما فراهم می کند و با داشتن dexio در کیف پول خود، به شبکه Smartdexio دسترسی خواهید داشت.

Dexioprotocol قصد دارد پلتفرم NFT ما را در نیمه اول سال 2022 ارائه کند. پلت فرم NFT دکسیوپروتکل به جای هنر، روی موسیقی و برنامه ها متمرکز خواهد شد. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Dexioprotocol می‌خواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال Dexioprotocol

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال Dexioprotocol
قیمت لحظه ای Dexioprotocol / قیمت ارز دیجیتال Dexioprotocol

ابتدا لازم است تراست والت را روی گوشی خود نصب کنید و یک کیف پول بسازید.

سپس در تراست والت در منوی پایین DApps را انتخاب کنید.

در بین گزینه ها pancakeswap را انتخاب کنید.

سپس در بالای صفحه روی Connect روی شبکه Smart Chain Binance بزنید.

اکنون می توانید به سادگی BNB از نوع BEP20 خود را تبدیل به ارز دیجیتال DEXI کنید.

برای خرید دکسیو پروتکل (Dexioprotocol) کافی است در قسمت To عبارت DEXI را وارد کنید. اگر در لیست نبود از آدرس کانتراکت زیر استفاده کنید:

0x29b1E39A529d3B3cacEA55989594F71813e998Bb

نکته: فراموش نکنید که slippage را روی 10- 15 درصد قرار دهید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر