coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

جزئیات جدیدی از ویوو ایکس 80 فاش شد

کمپانی ویوو بالاخره از سری جدید گوشی های خود اطلاعات جدیدی منتشر کرد. اکنون جزئیات جدیدی از ویوو ایکس 80 در دست داریم که به آن می‌پردازیم.

همین یک ماه پیش بود که گوشی ویوو ایکس 70 رونمایی شد و سری ایکس از بهترین گوشی‌های این کمپانی‌اند. پس از سری ویوو ایکس 70 اکنون شاهد افشای اطلاعات جدیدی از ویوو ایکس 80 هستیم.

کمپانی ویوو پس از معرفی و عرضه ویوو ایکس 70 به سمت تولید ویوو ایکس 80 رفته و قرار است که به زودی از این گوشی هوشمند رونمایی نماید. در سری قبلی تمرکز ویوو روی تمام نقاط گوشی بود و البته توجه خاصی هم روی دوربین آن شده بود.

جزئیات جدیدی از ویوو ایکس 80

شرکت ویوو در سری ویوو ایکس 70 عملکرد خوبی از خود نشان داد اما پس از عرضه این گوشی به زودی اطلاعات جدیدی از سری جدید این اسمارت‌فون منتشر شده است. از جمله کسانی که درباره این گوشی صحبت می‌کنند، کارمندان این شرکت هستند.

جزئیات جدیدی از ویوو ایکس 80

بر اساس گفته‌های این افراد، قرار است که در نسل جدید گوشی‌های این شرکت، از پنلی آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس استفاده شود. این پرچمدار رده بالا احتمالا از تراشه دایمنسیتی 2000 بهره خواهد برد که معماری لیتوگرافی آن 4 نانومتری است.

گفته می‌شود دوربین عریض این گوشی 50 مگاپیکسلی است و احتمال دارد برای این سنسور از لرزشگیر گیمبال استفاده شود. همچنین در بخش دوربین تله فوتو ظاهرا شاهد دوربین 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2 برابری هستیم.

همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی یک عضو پرو نیز دارد که اطلاعاتی از آن در دسترس نیست اما گفته می‌شود قلب تپنده آن یکی از تراشه‌های پرچمدار مدیاتک یا کوالکام خواهد بود. همچنین احتمال برخورداری از یک پردازشگر تصویر مجزا نیز در این نسخه وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از ویوو ایکس 80 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر