;
coinex

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران

به تناسب پیشرفت تکنولوژی در جنبه‌های گوناگون زندگی،‌ شیوه‌های حمل و نقل نیز از این روند متاثر گشته است. با ما در نقد و بررسی اپلیکیشن بازارگاه باشید.

پیش از هرچیز و برای آغاز یک سفر ایده‌آل، هیجان انگیز و جذاب شما نیاز به تعیین وسیله حمل و نقل و البته تهیه بلیط آن دارید. عمده‌ترین وسایل جابجایی برای مسافران در کشور ما عبارتند از اتوبوس، قطار و صد البته هواپیما که در قیاس با دو مورد اول کمتر برای سفرهای داخلی رایج است.

شرکت‌های مسافربری نظیر همسفر و ایران‌پیما اولویت اول برای بسیاری از مسافران است. اما برای بسیای از افراد افراد تهیه بلیط سفر خود یک مرحله دشوار از مراحل سفر محسوب می‌شود. نگرانی از بابت ساعت حرکت اتوبوس و یا تاخیر در آن را هم اگر کنار بگذاریم، بسیاری از افراد در مراجعه حضوری برای خرید بلیط مشکل دارند.

اما انتظارات به سر آمده، تصور کنید اپلیکیشنی را که با آن در خانه تمام برنامه های حرکت وسایل نقلیه از مبدا تا مقصد خود و ساعت حرکت آن ها را در دسترس داشته باشید و بتوانید آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری بلیط تهیه کنید. با ما در بررسی اپلیکیشن بازارگاه این سرویس جامع تهیه بلیط همراه باشید.

نقد و بررسی اپلیکیشن بازارگاه

بازارگاه یک سرویس جامع است که به شما در تمام مراحل سفر از تهیه بلیط اتوبوس تا حتی اجاره یک اتوبوس کمک می‌کند. این برنامه می‌کوشد با فراهم آوردن مجموعه کاملی از خدمات مسافرتی ایده‌آل با شیوه‌های نوین و با همکاری برترین فعالین حوزه حمل و نقل ایران باکیفیت‌ترین خدمات مسافرتی را به کاربرانش ارائه کند. خدمات اپلیکیشن بازارگاه شامل موارد زیر می‌شود:

  • خرید بلیط اتوبوس: این طبیعتا باید عادی‌ترین موردی باشد که در بررسی اپلیکیشن بازارگاه به عنوان یک اپلیکیشن تخصصی تهیه بلیط با آن مواجهیم. تفاوت اما در بازارگاه با دیگر سرویس‌های مشابه، به امکان تهیه بلیط با حداقل قیمت ممکن، ارائه باکیفیت‌ترین اتوبوس های موجود و اطلاع از ظرفیت اتوبوس‌ها به طور آنلاین است. به علاوه امکان پیگیری بلیط و استرداد آنلاین آن به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه شده است. همه این‌ها بازارگاه را به سرویسی متمایز بدل کرده است.
  • اجاره کامل اتوبوس:در بخش دیگری از بررسی اپلیکیشن بازارگاه با گزینه جذابی مواجه هستیم. امکان رزرو و اجاره یک اتوبوس کامل به صورت دربستی. در این حالت با ثبت درخواست در قسمت مربوط به شرکت‌های مسافربری مختلف شما امکان اجاره اتوبوس را دارید. موردی که برای سفرهای گروهی بسیار جذاب است.
  • ارسال بار با اتوبوس:ارسال و جابجایی بار توسط اتوبوس هم بخش جذاب و دیگری از قابلیت‌هایی است که این سرویس جامع در اختیار شما قرار می‌دهد. با این قابلیت شما امکان این را دارید که از محل زندگی خود یا محل کار، ثبت سفارش کنید و با خیال راحت انتظار رسیدن بسته پستی را بکشید. تلاش بازارگاه بر این است که بسته شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران

  • تاکسی دربستی: بخش دیگری از بازارگاه به اجاره تاکسی دربستی برای سفرهای بین شهری اختصاص یافته است. شما برای داشتن سفری امن، راحت و اختصاصی می‌توانید از طریق این سرویس تاکسی دربستی کرایه کنید.

در مجموع باید گفت اپلیکیشن بازارگاه با در نظر گرفتن همه مواردی که از نظرتان گذشت یک گزینه مناسب برای خرید بلیت اتوبوس، اجاره دربست وسایل نقلیه و حتی جابجایی بار است. شما خدمات بازارگاه را به دو شیوه یعنی با مراجعه به وب سایت رسمی این سرویس یا دانلود اپلیکیشن آن در دسترس دارید. در ادامه بررسی اپلیکیشن بازارگاه ضمن پرداختن به دانلود اپلیکیشن بازارگاه برای اندروید به نحوه نصب اپلیکیشن بازارگاه خواهیم پرداخت.

بررسی رابط کاربری و نحوه کار با برنامه بازارگاه

در نوشتار نقد و بررسی این اپلیکیشن تکراتو نسخه اندروید آن را ملاک قرار داده است. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک‌هایی که در انتهای این صفحه قرار دارند، استفاده کنید.

پس از دانلود و نصب برنامه، به صفحه‌ای می‌رسید که برخی از اساسی‌ترین کاربردهای بازارگاه را به شما معرفی می‌کند. با گذر از این صفحه به بخش اصلی اپلیکیشن می‌رسید. عضویت در این سرویس و استفاده از خدمات آن هیچ پیچ و خم خاصی ندارد و درواقع نیازی نیست شما اکانت اختصاصی برای استفاده از این خدمات متنوع داشته باشید.

در صفحه اصلی بازارگاه با یک رابط کاربری بسیار ساده و شکیل با بخش بندی‌های مشخص مواجه هستید. نوار ارائه خدمات این سرویس 4 دسته کلی: بلیط اتوبوس، سواری، اتوبوس دربستی، ارسال بار.

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران

در گوشه بالا سمت راست این سرویس یک گزینه برای دسترسی به کلیات اپلیکیشن اعم از قوانین، ارتباط با ما، درباره ما و مواردی دیگر وجود دارد. از اینجا شما به گزینه استرداد آنلاین بلیط دسترسی دارید.

در این مورد هم دسته‌بندی‌‌‌های چهارگانه وسایل نقلیه رعایت شده است و درواقع اگر شما قصد لغو و یا استرداد درخواست خدماتی خود برای ارسال بار را داشته باشید، باید به تب ارسال بار در بخش استرداد آنلاین مراجعه کنید.

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران

در همین بخش گزینه قابل توجه دیگر مربوط به قوانین و مقررات است. توصیه ما در تکراتو به شما این است که پیش از سفارش هرگونه خدماتی، به خصوص خدمات ارسال بار، حتما بخش قوانین و مقررات مربوط به آن را در اپلیکیشن مطالعه کنید. برای اینکار از همین بخش کشویی، گزینه قوانین و مقررات را انتخاب کنید. قوانین و مقررات هر بخش به مانند صفحه اصلی در دسته‌بندی‌های چهارگانه فوق‌الذکر ارائه شده است و شما به آن دسترسی دارید.

بازگردیم به صفحه اصلی اپلیکیشن. همانطور که مشخص است همه چیز واضح و مبرهن به نظر می‌رسد. شما نوع خدمت خود را از دسته بندی های 4 گانه انتخاب می‌کنید، اطلاعات لازم اعم از مبدا، مقصد و تاریخ حرکت را وارد می‌کنید و سپس درخواست خود را ثبت خواهید کرد. در مورد ارسال بار، شما با 4 حالت مختلف مواجه هستید. از آنجا که جابجایی بار اینجا با اتوبوس انجام می‌شود، شما به تناسب نیاز خود باید مشخص کنید که ارسال بار از درب به ترمینال، ترمینال به درب، ترمینال به ترمینال یا درب به درب باشد.

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران

نحوه خرید بلیط از اپلیکیشن بازارگاه

همانطور که پیش از این نیز گفتیم با توجه به رابط کاربری ساده و کاملا مشخص بازارگاه، سفارش بلیط و یا بهره مندی از همه خدمات آن بسیار ساده است. برای این مهم کافیست مبدا، مقصد و تاریخ حرکت را انتخاب کنید و سپس گزینه جست‌وجو را انتخاب کنید.

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران

بعد از چند ثانیه، فهرست کاملی از سرویس‌های موجود نمایش داده می شود که امکان فیلتربندی و یا مقایسه سرویس‌های مختلف را به شما ارائه می‌دهد. شما با معیارهایی چون ساعت حرکت یا نوع اتوبوس می‌توانید نسبت به رفع نیاز خود اقدام کنید.

یکی از مواردی که عموم افراد توجهی بدان ندارند، نوع اتوبوس و سطح امکانات و قابلیت‌های آن است. در این سرویس خوشبختانه به طور کامل به نوع اتوبوس، سطح امکانات و حتی نوع صندلی آن ها اشاره شده است.

بعد از انتخاب یک وسیله مطابق با نیاز خود کافی است تا وارد بخش انتخاب صندلی شوید و با وارد کردن اطلاعاتی حقیقی و شخصی خود نسبت به پرداخت هزینه بلیط اقدام کنید.

لحظاتی بعد از ثبت خرید و ارائه بلیط، پیامکی نیز حاوی مشخصات بلیط به شماره‌ای که در اپلیکیشن وارد کرده اید ارسال می‌شود. کد پیگیری بلیط، هم در اپلیکیشن و هم در پیامک ارائه می‌شود تا برای پیگیری‌های بعدی کار ساده‌ای داشته باشید.

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران

همچنین نیازی به چاپ بلیط نیست. کافیست تنها 30 دقیقه قبل از ساعت حرکت اتوبوس به ترمینال و دفتر شرکت مسافربری مربوطه رجوع کنید و با ارائه شماره بلیط یا کد بلیط که در پیامک ارسال شده است، بلیط خود را کاملا تایپ شده و آماده از شرکت دریافت کنید.

در بحث پشتیبانی از مشکلات احتمالی نیز جای هیچ نگرانی وجود ندارد. چراکه این سرویس چندین خط تلفن ثابت برای پاسخگویی به کاربران ارائه کرده است. اپراتورهای بازارگاه، سرعت عمل و دقت بالایی دارند و با برخوردی خوش در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل را مرتفع خواهند کرد.

دانلود اپلیکیشن بازارگاه برای اندروید و iOS

بازارگاه توسط یک تیم جوان و نخبه طراحی و توسعه یافته است. این پلتفرم، بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده و سرعت عمل بالایی دارد. حجم مصرف اینترنت آن نیز در بررسی ما به هیچ وجه زیاد نبود. رابط کاربری ساده و در عین حال جذاب بازارگاه سبب شده تا به سهولت بتوانید به مقصود خود دسترسی داشته باشید.

در این بخش از بررسی اپلیکیشن بازارگاه همانطور که گفتیم قصد داریم ضمن ارائه لینک دانلود اپلیکیشن بازارگاه برای اندروید و iOS نحوه نصب و استفاده از این سرویس را به شما آموزش دهیم. پیش از هرچیز، در اولین گام و برای دانلود این سرویس، به تناسب سیستم عامل خود از یکی از لینک‌های زیر اقدام کنید:

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران!

بررسی اپلیکیشن بازارگاه ؛ بازاری جامع برای رفاه حال مسافران!

جمع بندی

در پایان بخش نوشتار بررسی اپلیکیشن بازارگاه مروری کلی داریم بر آنچه گذشت. این سرویس که در این نوشتار به طور جامع آن را مورد بررسی قرار دادیم در حال حاضر جامع‌ترین سرویس اجاره وسیله نقلیه و خرید بلیط در ایران است. بازارگاه مدعی است که بلیط اتوبوس را با پایین‌ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می‌کند و البته این ادعای بیراهی نیست.

بازارگاه از عموم مشکلاتی که پلتفرم‌های رقیبش با آن دسته و پنجه نرم می‌کنند آسوده است. یک مشکل عمده این است که عموم سامانه‌ها با شرکت‌های کارگزار وارد همکاری مستقیم نشده‌اند و در نتیجه این مهم، ناهماهنگی‌ها، نواقص و کمبودهای زیادی دامنگیر سفر افراد شده است. برخی افراد حتی به همین دلیل، برخی گزینه‌های مهم سفر را از دست می‌دهند. بازارگاه اما به خاطر همکاری مستقیمی که با شرکت‌ها دارد مشکلی از این بابت ندارد.

اپلیکیشن جامع بازارگاه برخلاف برخی سرویس‌ها که هنوز موفق به پوشش سراسری برای خدمات خود نشده‌اند، در حال حاضر نگاه به فرای مرزهای ایران دارد. این سرویس فارغ از پشتیبانی از همه سفرهای داخلی، برخی گزینه‌های سفر خارجی را نیز به کاربرانش ارائه می‌کند و به نظر می‌رسد این بخش به زودی بیش از گذشته توسعه یابد. بی‌تردید چنین امکانی در صورت تحقق، بازارگاه را یک سر و گردن از تمام رقبای فعلی‌اش بالاتر خواهد برد و آن را به بهترین سرویس اجاره وسیله نقلیه در ایران بدل می کند.

در حال حاضر امکان خرید بلیط اتوبوس، رزرو اتوبوس دربستی، رزرو آنلاین سواری دربست و ارسال سریع بار در دسترس کاربران بازارگاه در تمامی استان‌هاست. اما بنا به قول توسعه دهندگان و البته انتظاری که می رود، به نظر می‌رسد بازارگاه برنامه توسعه جدی داشته باشد و بخش‌های متنوعی به این سرویس اضافه شوند.

سامانه بازارگاه کاملترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید به صورت 24 ساعته با تیم پشتیبانی بازارگاه در ارتباط بوده و سوالات خود را در رابطه با خرید از وب سایت یا اپ بازارگاه مطرح نمایید.

نظر شما در خصوص اپلیکیشن بازارگاه چیست؟ در بخش‌ کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر