;
coinex

آنر در لیست سیاه آمریکا ؛ درخواست سیاستمداران آمریکا برای تحریم ها!

ظاهرا جمعی از سناتورهای جمهوری خواه آمریکایی خواستار آن شده اند که آنر را تحریم کنند. بنابراین آنر در لیست سیاه آمریکا قرار گرفته است.

عده‌ای از سیاستمداران آمریکایی از بایدن، رئیس جمهور این کشور می‌خواهند تا تحریم‌های موجود در هوآوی را برای آنر نیز اعمال کند. پیش‌تر از این ترامپ، هوآوی را در 2019 به بهانه تهدید امنیت ملی تحریم نمود.

برخی از سیاستمداران و اعضای کنگره خواستار اعمال تحریم‌های مشابه هوآوی روی کمپانی آنر هستند. هوآوی هم اکنون از دسترسی به تراشه‌های کمپانی‌های آمریکایی و نرم‌افزارهای مهم گوگل محروم است. هوآوی با این هدف که کمپانی آنر به سرنوشت خودش دچار نشود این برند را فروخت.

آنر در لیست سیاه آمریکا

کمپانی آنر پس از جدایی از هوآوی توانسته تا به امروز پیشرفت‌های خوبی داشته باشد. این برند چینی جامعه هدفش، جوانان است و توانسته در اروپا نیز طرفداران زیادی پیدا کند. حالا آنر توانسته به عنوان یک زیرمجموعه مستقل از هوآوی با تمام شرکت‌های آمریکایی رابطه برقرار کند.

آنر در لیست سیاه آمریکا

آنر به دنبال ابقای خود در بازار گوشی‌های هوشمند است ولی عملا برای کنسرسیوم چین کار می‌کند. مدیران و مهندسان چینی در حال همکاری با این کمپانی هستند. حالا همین امر باعث شده تا جمهوری خواهان آمریکایی به برند آنر به عنوان جایگزین هوآوی نگاه کنند.

حالا همان ماجرای سال 2019 در حال رخ دادن است و سناتورهای جمهوری خواه معتقدند که آنر هم برای این کشور تهدید محسوب می‌شود و خواستار تحریم این کمپانی هستند. جمعی از این سناتورها به بایدن نامه نوشته‌اند و در آن آنر را بازوی دولت چین دانسته‌اند که در حال بهره‌وری از فناوری‌های آمریکایی است.

با این اوصاف به نظر می‌رسد که شدت فشارها روی این کمپانی در حال رشد است و احتمال این وجود دارد که در ماه‌های آینده تحریم‌های ایالات متحده شامل حال آنر هم بشود. آمریکا بیش از آنکه گوشی‌های هوآوی را تهدید بداند، خود چین را تهدید می‌بیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر در لیست سیاه آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر