;
coinex

رابط کاربری MIUI با چه تغییراتی ارائه می‌ شود؟

به زودی رابط کاربری MIUI 13 با امکانات جدیدی در دسترس کاربران شیائومی قرار می‌گیرد. اما این کمپانی چه تغییراتی را برای آپدیت جدید MIUI در نظر دارد؟

رابط کاربری شیائومی که آن را با نام MIUI می‌شناسیم، یکی از پرامکانات‌ترین رابط‌های کاربری به شمار می‌رود و البته این ویژگی باعث شده با باگ‌هایی نیز همراه باشد. اما طبق گفته‌های یک افشاگر، رابط کاربری جدید شیائومی به زودی عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد قرار است رابط کاربری جدید شیائمی با امکانات جدیدی در بخش گیمینگ و تجربه بصری ارائه شود. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

رابط کاربری MIUI با چه تغییراتی ارائه می‌ شود؟

اخیرا افشاگری اطلاعاتی را در رابطه با MIUI 13 افشا کرده است و به گفته وی، آپدیت‌های موجود در سطح رابط کاربری موجب شده این رابط کاربری جدید MIUI  با تغییرات زیادی همراه باشد و احتمال دارد از اواخر سال 2021 نسخه بتای اختصاصی آن در دسترس کاربران قرار بگیرد.

در واقع رابط کاربری MIUI 12 حدود 1.5 سال پیش رونمایی شد و تغییرات زیادی نسبت به MIUI 11 را شامل می‌شد. پس از آن دو آپدیت پیشرفته‌تر MIUI تحت نام‌های MIUI 12.5 و MIUI 12.5 Enhanced منتشر شدند که البته همچنان باگ‌هایی در این دو نسخه دیده می‌شود.

رابط کاربری MIUI

به گفته افشاگر معروف ویبو، این آپدیت تجربه کاربری جدید و تازه‌ای را برای کاربران شیائومی ارائه خواهد داد و به همین خاطر، احتمالا تغییراتی را در طراحی رابط کاربری شاهد خواهیم بود.

از سوی دیگر، MIUI 13 بر پایه اندروید ١١ و اندروید ١٢ اجرا خواهد شد. این احتمالاً به معنی کامل نبودن MIUI 13 برای اندروید 12 است. همچنین گوشی‌هایی که برای آخرین بار به اندروید ١١ آپدیت شده‌اند، در همین وهله MIUI 13 را دربافت می‌کنند.

به علاوه کمی قبل‌تر، تصاویری منتشر شده بودند که ادعا می‌شد مربوط به MIUI 13 هستند. حداقل انتظار ما این است که آیکون‌ها و ویجت‌ها دوباره طراحی شوند. همچنان هیچ نشانه‌ای از طراحی Material You اندروید ١٢ مانند OneUI 4.0 و ColorOS 12 در تصاویر MIUI 13 به چشم نمی‌‌خورد.

شایات ذکر است که MIUI 13 تغییراتی را به گوشی‌های ردمی می‌آورد که تا این گوشی‌ها از دستگاه‌های مجهز به نسخه استاندارد MIUI 13 متمایز باشند. پوکو پیش‌تر این راه را دنبال کرده بود و پیشرفت خوبی داشت.

در نهایت، این رابطه کاربری در سال 2022 برای گوشی‌های موجود در بازار جهانی ارائه خواهد شد و البته طبق بیانیه لی جون، نسخه بتای آن در اواخر همین سال ارائه می‌شود. حال باید منتظر ماند و دید این رابط کاربری جدید چه تغییراتی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تغییرات رابط کاربری شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بخدا دروغه من گوشیم poco x3 pro هست صبحی بروز رسانی اومد الان بروزرسانیش کردم هیچ تغییری نکرده فقط ۳.۱ گیگ الکی هدر دادم😐😐

    پاسخ