;
coinex

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال سیمپل چین یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE): سیمپل چین با هدف ساده سازی بلاک چین برای کسب و کار و ایجاد یک شبکه بلاک چین توزیع شده ساده، قابل استفاده و آسان برای ترویج اقتصاد دیجیتالی توزیع شده است.

SimpleChain یک زنجیره اصلی PoW با زیر زنجیره های انعطاف پذیر است. زیر زنجیره های مختلف می توانند انواع مختلف اجماع را اتخاذ کرده و ساختار داده را در صورت نیاز مسدود کنند.

SimpleChain دارای برنامه های کاربردی در زمینه ذخیره مدارک دیجیتالی، حفاظت از حق چاپ، بازی، خدمات رمزنگاری، تجارت الکترونیکی اجتماعی و موارد دیگر است.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال سیمپل چین (SIMPLE)

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز سیمپل چین (SIMPLE) است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز سیمپل چین (SIMPLE) کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت سیمپل چین (SIMPLE) را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار عقربه‌ای این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت سیمپل چین (SIMPLE)

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز سیمپل چین (SIMPLE) و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز سیمپل چین (SIMPLE) می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت دش را به نمایش درآورید.

در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

نمودار تکنیکال این ارز هنوز در تریدینگ ویو وجود ندارد. به محض اضافه شدن در این صفحه قرار خواهد گرفت.

پیشینه و تاریخچه ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE)

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE)

پس از پرداختن به بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE) بد نیست کمی درباره پیشینه و مسائل مربوط به این رمزارز صحبت کنیم. در قدم اول شاید دانستن پیشینه این رمزارز در آشنایی بیشتر ما بتواند یاری رساننده باشد.

این رمز در چهارم ژانویه 2019 راه اندازی شده است. Baoquan.com که بر روی VeraxChain، اولین زنجیره فرعی SimpleChain ساخته شده است، خدمات ثبت اسناد را ارائه می‌دهد که به منظور نگهداری سوابق داده های آنلاین و احراز هویت شواهد الکترونیکی ارائه می‌شود.

در ژوئن 2018، دادگاه اینترنتی هانگژو چین بر اساس داده های ذخیره شده در Baoquan.com، پرونده اختلاف حق نسخه برداری را مورد بررسی قرار داد. برای اولین بار در چین، اثر حقوقی داده های الکترونیکی ذخیره شده در بلاک چین در سیستم قضایی به رسمیت شناخته شد.

دارایی دیجیتال بومی SimpleChain از اول ژوئیه 2020 به عنوان SIMPLE در CoinEx قرار گرفت. SIPC و SIMPLE هر دو دارایی دیجیتالی بومی متعلق به SimpleChain هستند.

این تصمیم به منظور برآوردن الزامات قانونی است و هیچ گونه استفاده از دارایی دیجیتالی SimpleChain را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. صرافی های برتر برای معاملات SimpleChain در حال حاضر ZT و CoinEx هستند. اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE) میخواهیم درباره نحوه خرید این ارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE)

برای خرید این ارز دیجیتال باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • مرحله اول: در یک صرافی که از مبادلات با ارز فیات پشتیبانی می‌کند، ثبت نام کنید.
  • مرحله دوم: با ارز فیات خود به خرید بیت کوین بپردازید.
  • مرحله سوم: بیت کوین خود را به یک صرافی آلت کوین منتقل کنید.
  • مرحله چهارم: مقداری بیت کوین را در این صرافی واریز کنید.
  • مرحله پنجم: در نهایت بیت کوین خود را با هر مقداری که سیمپل چین می‌خواهید خرید و فروش کنید.

قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE)

اکنون در ادامه بحث قیمت لحظه ‌ای ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE) می‌خواهیم درباره بهترین کیف پول‌های این رمزارز صحبت کنیم.

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE)

بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال سیمپل چین (SIMPLE) به شرح زیر است:

SafePal: برنامه کیف پول رمزنگاری شده SafePal یک برنامه امن، غیر متمرکز، آسان برای استفاده و رایگان برای مدیریت بیش از 10 هزار ارز رمزنگاری شده است. با استفاده از برنامه SafePal، می توانید ارزهای رمزنگاری شده را ذخیره، ارسال، دریافت، خرید و تجارت کنید و تجربه کاربری روان و بصری را به راحتی انجام دهید.

Trust Wallet: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند.

Meta Mask: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند و هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد.

Coinbase Wallet: این ولت برنامه‌ای ایمن برای ذخیره ارزهای رمزنگاری شما خواهد بود. همه دارایی‌های دیجیتالتان را در یک مکان نگاه خواهد داشت. با این ولت به دوستان خود پرداخت کنید نه آدرس ها. با ذخیره کردن توکن ها و کلکسیون های خود، آنها را در دستگاه خود کنترل کامل کنید. BTC ، BCH ، ETH ، ETC ، LTC و همه توکن های ERC-20 خود را مدیریت کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر