;
coinex

متاورس فیسبوک چیست ؛ پروژه جذاب زاکربرگ چه زمانی عملیاتی می شود؟

اوایل مهر ماه بود که اخباری درباره متاورس به گوش رسید و قرار است طی این پروژه ده هزار شغل در اروپا ایجاد شود. اکنون می خواهیم ببینیم متاورس فیسبوک چیست.

به تازگی اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه تا 5 سال آینده فیسبوک قصد دارد در کشورهای عضو اتحادیه اروپا حدود ده هزار شغل جدید ایجاد نماید. این مشاغل جهت توسعه متاورس ایجاد می‌شود و قرار است که مهندسان ماهر استخدام شوند.

طبق اخبار تازه منتشر شده از دنیای دیجیتال و فیسبوک، قرار است که زاکربرگ در 5 سال آینده ده هزار ردیف شغلی به کشورهای عضو اتحادیه اروپا بیفزاید. این سلسله تلاش‌ها قرار است که در کشورهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و چندین کشور دیگر محقق شود.

متاورس فیسبوک چیست

در کنار شرکت فیسبوک برخی کمپانی‌های دیگر مانند مایکروسافت و اپیک گیمز قصد دارند سرمایه گذاری‌های سنگینی روی پروژه متاورس نمایند. برخی مدیران فیسبوک طی پستی در وبلاگ این شرکت اعلام نمودند که:

اروپا برای فیسبوک بسیار مهم است. از هزاران کارمند در اتحادیه اروپا تا میلیون‌ها کسب‌وکار که هر روز از برنامه‌ها و ابزارهای ما استفاده می‌کنند، اروپا بخش بزرگی از موفقیت ما محسوب می‌شود. فیسبوک در موفقیت شرکت‌های اروپایی و اقتصاد آنها نقش مهمی دارد.

متاورس فیسبوک چیست

متاورس در واقع محیطی سه بعدی است که در آن افرادی که استخدام می‌شوند می‌توانند با همدیگر تعامل داشته باشند. روزهای ابتدایی مهر ماه بود که اعلام شد فیسبوک برای توسعه متاورس حدود 50 میلیون دلار اختصاص داده است.

همچنین فیسبوک اعلام نموده که ایجاد متاورس نیازمند همکاری‌های سیاستگذاران و محققان و شرکای صنعتی است. برای تحقق این امر فیسبوک نیازمند متخصصان مختلف در حوزه های گوناگون است. فیسبوک قرار است که به همراه دولت‌های سراسر اتحادیه اروپا افراد مناسب برای این کار را برگزیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص متاورس فیسبوک چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    بازی آپلند UPLAND یک متاورس است ؟
    بازی آپلند UPLAND را میتوان یک متاورس نامید و دلایل آن جامعه مجازی است که شامل گزینه هایی برای زندگی بازیکنان در شهر ها ساخته شده به همراه خرید و فروش ، اجاره ، ساخت و ساز و غیره است .

    پاسخ

    یکی بش بگه بیاد پایین.
    اول بره از بین واتساپ و اینستاگرام و فیس بوک یه اپ در حد تلگرام در بیاره بعد به فکر اینچیزا باشه با این اپای داغونش

    پاسخ

    میگن همراه با این پروژه زاکربرگ به ایران هم میخواد سفر کنه چادر و هیئت های سینه زنی تشکیل بده و ده ها هزاران جوان بیکار رو شاغل کنه 🙂

    پاسخ

    از موتوری جن.س میگیری همین میشه دیگه

    پاسخ