;
coinex

تاریخ رونمایی گلکسی A03 مشخص شد ؛ قیمت و مشخصات فنی احتمالی

اخبار منتشر شده حاکی از این است که تاریخ رونمایی گلکسی A03 به عنوان یکی از گوشی‌های پایین رده سامسونگ نزدیک است. برای اطلاع از جزئیات، با ما همراه باشید.

در مرداد ماه بود که کمپانی سامسونگ از گوشی پایین رده گلکسی A03s خود پرده برداشت و حال با توجه به اخبار منتشر شده و اطلاعات موجود در پایگاه داده Wi-Fi Alliance احتمالا در ماه آینده سامسونگ از مدل دیگری تحت نام گلکسی A03 رونمایی می‌کند.

در واقع گوشی مذکور ماه گذشته در گیک‌بنچ و FCC دیده شده و همینطور گزارشی از گیزموچاینا نشان می‌دهد گلکسی A03 تأییدیه‌ی اتحادیه‌ی وای‌فای را دریافت کرده است. اما از تاریخ رونمایی گلکسی A03 که بگذریم، بد نیست نگاهی به مشخصات احتمالی این مدل داشته باشیم.

تاریخ رونمایی گلکسی A03 مشخص شد

گوشی گلکسی A03 با شماره مدل SM-A032F/DS در پایگاه داده Wi-Fi Alliance قرار گرفته است. طبق اطلاعات، این دستگاه از Wi-Fi 802.11 b/g/n پشتیبانی خواهد کرد و این موضوع نشان دهنده پایین رده بودن این مدل است.

قبل از این نیز اطلاعاتی در خصوص این گوشی لو رفته بود. بر اساس گواهی FCC ایالات متحده، Galaxy A03 دارای باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. بنچمارک Geekbench نیز نشان می‌دهد که این تلفن، از تراشه Unisoc بهره می‌برد.

تاریخ رونمایی گلکسی A03

ظرفیت رم این دستگاه نیز احتمالا تنها 3 گیگابایت است و این در حالی است که مدل قبلی خود یعنی گلکسی A02 نیز در نسخه‌ای با ۳ گیگابایت رم عرضه شد.

در مجموع این گوشی آینده‌ی سامسونگ احتمالا برخی از مشخصات خود را از گلکسی A03s به ارث می‌برد اما غیر از این اطلاعات دیگری درباره‌ی این گوشی در دسترس نیست.

اما مدل گلکسی A03s به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی +HD، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل و دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز است.

این گوشی دارای تراشه‌ی Helio P35 بوده و یک باتری 5000 میلی امپری دارد. گلکسی A03s دارای ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و اندروید ۱۱ است. احتمالا گلکسی A03 در ماه آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی گلکسی A03 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر