;
coinex

آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن (Play 5 Vitality Edition) معرفی شد

آنر پس از جدایی اش از هوآوی به تولیدات بازار میان رده ها مشغول شده و اکنون از آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن رونمایی کرده است. مشخصات این گوشی رضایت بخش است.

پس از مستقل شدن آنر و جدایی‌اش از هوآوی، حالا این کمپانی به تولیدات زیادی دست زده است. آنر بیشتر روی بازار میان‌رده‌ها کار می‌کند و آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن جدیدترین گوشی این کمپانی است.

آنر چندی پیش از گوشی آنر ایکس 20 رونمایی نمود. این گوشی برترین میان‌رده این کمپانی بود. آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن دقیقا نسخه مشابه همان میان‌رده اقتصادی است ولی طراحی جذاب‌تر و بهتری دارد. در ادامه با بررسی مشخصات فنی این گوشی همراه ما باشید.

آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن

کمپانی آنر پس از اینکه از هوآوی جدا شد و استقلال یافت، به تولید و عرضه محصولات به صرفه و با کیفیتی پرداخت که یکی از جدیدترین آنها، آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن نام دارد.

این اسمارت فون دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی است و پنل آن از نوع TFT LCD خواهد بود. کیفیت تصویر این صفحه نمایش فول اچ دی پلاس است که از نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد.

آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن

متاسفانه نمی‌دانیم که وظیفه محافظت از پنل جلویی و پشتی را چه نوع شیشه‌ای بر عهده دارد. در پنل پشتی شاهد تعبیه یک قاب مربعی هستیم که ماژول دوربین‌ها در آن قرار گرفته‌اند. دوربین عریض این گوشی دوگانه است و 2+64 است.

قلب تپنده آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن را تراشه دایمنسیتی 900 زنده نگاه می‌دارد و در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. به کمک حافظه رم مجازی، قادر خواهید بود از 2 گیگابایت رم استفاده کنید.

ظرفیت باتری این اسمارت فون 4300 میلی‌آمپر است و دارای شارژری 66 واتی است. وزن آنر پلی 5 نیز مناسب است و 192 گرم در قیاس با دیگر میان‌رده‌ها قابل قبول است. قیمت پایه این گوشی 279 دلار و حداکثر قیمت نیز 309 دلار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر پلی 5 ویتالیتی ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگدارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر