;
coinex

سونی اکسپریا پرو آی (Xperia Pro I) معرفی شد ؛ قیمت و مشخصات فنی

کمپانی سونی به تازگی از پرچمدار جدید خود با مشخصات رضایت بخش و دوربین های قوی رونمایی نموده است و نام آن را سونی اکسپریا پرو آی گذاشته است.

شاید طی سال‌های اخیر کمتر از گوشی‌های سونی رونمایی شده باشد و این به سیاست‌های خاص ژاپنی‌ها بر می‌گردد. اکنون ژاپنی‌ها از گوشی جدید خود تحت عنوان سونی اکسپریا پرو آی رونمایی نموده‌اند.

ابتدای سال جاری بود که سونی از یک گوشی جدید رونمایی کرد و آن را پرچمدار خود معرفی نمود. پس از آن تاکنون خبری از رونمایی‌های این کمپانی نبوده. همین چند روز پیش بود که سونی اعلام کرد گوشی جدید خود را معرفی خواهد کرد.

سونی اکسپریا پرو آی

کمپانی سونی که طی سال‌های اخیر سیاست‌های مختلفی را دنبال کرده است، به تازگی از گوشی هوشمند و پرچمدار خود با نام سونی اکسپریا پرو آی رونمایی کرده است. در ادامه مشخصات این اسمارت فون را بررسی می‌کنیم.

صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچی و از نوع آمولد است. این نمایشگر که با نرخ نوسازی 120 هرتزی کار می‌کند، کیفیت تصویر 4K را به نمایش می‌گذارد. همچنین نرخ حساسیت لمسی این اسمارت فون 240 هرتز است.

سونی اکسپریا پرو آی

قلب تپنده این پرچمدار اسنپدراگون 888 است و پنل جلویی و پشتی را لایه‌ای از شیشه گوریلا گلس ویکتوس و 6 محافظت می‌کند. سونی در زمینه ساخت دوربین‌های با کیفیت شهرت دارد و اکثر لنزهای سایر گوشی‌ها را می‌سازد.

در اکسپریا پرو آی شاهد حضور و همنشینی سه ماژول 12+12+12 هستیم که سنسور اصلی آن ساخته خود این کمپانی است. در خصوص قابلیت زوم اپتیکال دوربین باید بگوییم که اکسپریا از زوم 2 برابری بهره می‌برد.

سیستم عامل این دستگاه اندروید 11 است و احتمال زیاد تا دو بروزرسانی را پاسخگو است. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپری با گواهی‌های مقاومت در برابر گرد و غبار و آب اشاره کرد. قیمت این محصول نیز 1799 دلار آمریکا خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سونی اکسپریا پرو آی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر