;
coinex

آپدیت IOS 15.1 چه تغییرات و ویژگی های جدیدی دارد؟

کوپرتینویی ها بالاخره پس از عرضه نسخه بتای سیستم عامل اختصاصی شان از آپدیت IOS 15.1 رونمایی نمودند. این بروزرسانی حاوی ویژگی ها و تغییرات جذابی است.

اکوسیستم اپل برای سیستم عامل خود، اختصاصی و یکپارچه است و از این نظر در صدر جدول قرار دارد. در کنار این منحصر به فرد بودن، نظم این کمپانی برای عرضه و انتشار و نیز آپدیت‌های آن ستودنی است.

اکنون شاهد عرضه آپدیت IOS 15.1 هستیم که جدیدترین نسخه موجود به حساب می‌آید. یکماه پیش بود که نسخه بتای این سیستم عامل در دسترس قرار گرفت و اکنون آپدیت نهایی‌اش در دسترس قرار گرفته. امروز ویژگی‌ها و تغییرات جدیدی به این سیستم عامل افزوده شد.

آپدیت IOS 15.1

کوپرتینویی‌ها پس از انتشار نسخه بتای این سیستم عامل، اکنون آپدیت اصلی را منتشر نمودند. در لیستی که از اپل منتشر شده است، مشکلات رفع شده نسخه‌های قبلی را می‌بینیم. در این لیست مواردی مانند مشکلات تشخیص وای فای، بسته شدن کیف پول مجازی و مشکلات موجود در برنامه آب و هوا دیده می‌شود.

آپدیت IOS 15.1

در این بروزرسانی شاهد عرضه تازه‌ترین وصله امنیتی هستیم که منتشر شده است. همچنین از دیگر موارد رفع شده در این سیستم عامل مشکل تخمین زدن عمر باتری است. خوشبختانه مشکلات موجود در قفل صفحه آیفون 12 نیز رفع شده است.

در نسخه‌های قبلی و در برنامه آب و هوا شاهد بهم ریختگی‌های رنگی بودیم که در این آپدیت رفع شده. خبر خوش برای چینی‌ها، پشتیبانی این سیستم از زبان ماندارین چینی است. (این زان پرمخاطب ترین زبان جهان است.)

با نصب این آپدیت، ویژگی SharePlay نیز در دسترس قرار می‌گیرد. از دیگر قابلیت‌های جذاب این آپدیت می‌توان به کم کردن صدای گوشی در مقابل صدای بلند اشخاص اشاره کرد.

بروزرسانی جدید ios برای آیفون های 6 به بالاتر است و اگر گوشی شما در لیست موجود است می‌توانید هم اکنون از قابلیت‌های جدید آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت IOS 15.1 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر