coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال تورچین (RUNE) [+تحلیل تکنیکال]

ارز دیجیتال تورچین یکی از ارزهای دیجیتالی محبوب بوده که مورد توجه تریدرها قرار دارد. حال قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال تورچین (RUNE) حائز اهمیت است.

درباره ارز دیجیتال تورچین: تعداد زیادی بسترهای مبادلات غیرمتمرکز ارزهای رمزنگاری شده وجود دارد که از شناخته‌شده‌ترین آنها می‌توانیم به تورچین اشاره کرد. ارز دیجیتال تورچین برای کسانی که به‌دنبال راه‌حل‌های غیرمتمرکز هستند و می‌خواهند توکن‌ها را در زنجیره بدون توکن‌های پیچیده و یا چسبیده عوض نمایند، گزینه بسیار مناسبی است.

احتمالا با این توصیف به این مسئله پی برده‌اید که ارز دیجیتال تورچین شباهت زیادی به یونی سواپ دارد. با اینحال برای آشنایی بیشتر شما در ادامه به بررسی قیمت و آینده این رمزارز خواهیم پرداخت.

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال تورچین (RUNE)

نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال تورچین

نمودار عقربه ای گزینه مناسبی برای اطلاع از قیمت روز تورچین است. در استفاده از نمودار عقربه ای تحلیل تکنیکال و برای بررسی قیمت روز تورچین کافی است از بخش بالایی نمودار، بازه زمانی یا تایم فریم مدنظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال بازه زمانی یک دقیقه ای (Minute 1)، یک ساعتی (Hour 1) و یا بازه زمانی یک ماهه (Month 1). سپس در بخش پایینی نمودار نتیجه تحلیل تکنیکال قیمت تورچین را مشاهده خواهید کرد. این نتیجه می تواند شامل 5 حالت گوناگون باشد. این موارد و توضیح آن به شرح زیر است:

  • Buy: پیشنهاد به خرید
  • Sell: پیشنهاد به فروش
  • Neutral: پیشنهاد به نگهداری
  • Strong Buy: پیشنهاد اکید به خرید
  • Strong Sell: پیشنهاد اکید به فروش

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت تورچین

تحلیل تکنیکال یکی از رایج ترین و بهترین روش های مورد نیاز برای پیش بینی قیمت روز تورچین و حتی دیگر رمزارزها کاربرد دارد. در تحلیل تکنیکال تاریخچه و سوابق یک کوین همراه با قیمتهای قیمت و حجم معاملات بررسی می شود. از تکنیکال برای پیش بینی قیمت امروز RUNE می توانید استفاده کنید.

تحلیل تکنیکال برای نمایش نوسانات قیمت رمزارزها در بازهای زمانی یک ساعته ، یک روزه و یک ماهه کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال تورچین (RUNE) از بخش بالا سمت چپ تغییر بازه زمانی را انتخاب کنید. سپس اندیکاتور مدنظر خود را انتخاب کنید تا تکنیکال قیمت را به نمایش درآورید.


در این نوشتار از ابزارها و نمودارهای منابع معتبری نظیر تریدینگ ویو بهره گرفته شده است. این نوشته نه تحلیل است و نه سیگنال خرید قیمت. تکراتو مسئولیت و پیشنهادی در قبال استفاده کاربران از این ابزارها ندارد.

پیش بینی قیمت و آینده ارز RUNE

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال تورچین (RUNE)
قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال تورچین (RUNE)

ارز دیجیتال تورچین همراه با کازماس توسعه یافته است و از الگوریتم اجماع (PoS) استفاده می‌کند. درحال حاضر، بلاکچین تورچین دارای 76 گره اعتبار‌سنج است که می‌تواند تا 360 گره اعتبارسنج (حداقل در تئوری) را ارائه دهد. هر گره تورچین به حداقل یک میلیون RUNE نیاز دارد که معادل 14 میلیون دلار (در زمان نگارش) است. گره‌های اعتبار سنج تورچین مسئول مشاهده معاملات در سایر بلاکچین‌ها و ارسال و دریافت ارزهای رمزنگاری شده از کیف پول‌های مختلف تحت نظارت آنها هستد.

در ادامه بیشتر بیشتر راجب بررسی قیمت و آینده این رمزارز صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

برای سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال علاوه‌بر نمودارهای قیمت، دانستن آینده و چشم‌انداز هر توکن و رمزارز پر اهمیت است. به‌همین جهت در این بخش از نوشتار به صحبت درباره پیش‌ بینی قیمت و آینده ارز RUNE خواهیم پرداخت.

برای شروع شاید بهتر است از پیشینه این بستر شروع کنیم. تورچین در سال 2018 توسط گروهی از توسعه‌دهندگان ارزهای رمزنگاری ناشناس ایجاد شد. هیچ سازنده رسمی برای این پروژه وجود ندارد. و هیچ نام رسمی از 18 توسعه‌دهنده این بستر ارائه نگردیده است. این عدم‌شفافیت می‌تواند بر آینده ارز RUNE تاثیر داشت و باعث نگرانی شود.

کدهای تورچین کاملا اوپن سورس هستند و هفت بار توسط شرکت‌های حسابرسی معتبر مانند Certic و Gauntlet ممیزی شده است. تورچین بیش از دو میلیون دلار از فروش خصوصی و بذر توکن RUNE و همچنین چهارم میلیون دلار از IEP خود در بایننس دریافت کرده است.

تورچین یک پروتکل است که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای رمزنگاری شده را بلافاصله بین بلاکچین منتقل کنند. این هدف به عنوان پشتوانه موج بعدی مبادلات غیرمتمرکز متقابل عمل می‌کند. این ویژگی می‌تواند نشانگر این موضوع باشد که آینده ارز RUNE درخشان خواهد بود.

قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال تورچین (RUNE)
قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال تورچین (RUNE)

اکنون پس از صحبت درباره آینده و پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال RUNE می‌خواهیم درباره نحوه خرید این رمزارز صحبت کنیم.

نحوه خرید ارز تورچین

در ابتدا باید صرافی دیجیتال که این ارز را پشتیبانی می‌کند را پیدا کنید. بایننس و بیت مکس دو نمونه از بهترین صرافی‌هایی است که می‌توانید در آن به معامله تورچین بپردازید.

پس از انتخاب یکی از این دو بستر باید در یکی از آنها ثبت‌نام کنید و حساب خود را شارژ نمایید.

پس از این مرحله اکنون باید اقدام به خرید بکنید. ساده‌ترین راه برای انجام تراکنش با بیت کوین است. نماد تورچین RUNE است.، بنابراین باید در مبادله دلخواه خود جفت RUNE/BTC را جستجو کنید. پس از تعیین مقدار معامله مورد نظر خود مبادله را تکمیل نمایید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منبع: invezz , coinmarketcap

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر