;
coinex

شایعه جدید شیائومی 12 لایت ؛ دوربین پرچمدار در گوشی میان رده

شایعه جدید شیائومی 12 لایت مشخصات و جزئیات جدیدی از این گوشی را فاش می سازد. ظاهرا قرار است این گوشی در دو نسخه روانه بازار شود.

کمپانی شیائومی در سال جاری توانست شماره یک فروش گوشی‌های هوشمند شود. چینی‌ها پس از سال‌ها رقابت با سامسونگ حالا بیش از پیش برای سامسونگ خطرآفرین شده‌اند.

تولیدات کمپانی شیائومی طی سال جاری آن قدر خوب بوده است که توانسته این برند را تبدیل به پرفروش ترین برند جهان کند. چینی‌ها به تازگی از محصولات خود رونمایی نموده‌اند و اکنون نیز شایعاتی درباره شیائومی 12 لایت منتشر شده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

شایعه جدید شیائومی 12 لایت

کمپانی شیائومی به تازگی اخباری مبنی بر عرضه شیائومی 12 لایت منتشر نموده است. حالا برخی از افشاگران اطلاعات جدیدی از این اسمارت فون منتشر نموده‌اند. مطابق اخبار منتشره شیائومی 12 لایت قرار است در دو نسخه رونمایی شود.

دو نسخه این گوشی برای چین و عرضه جهانی خواهد بود. چینی‌ها این بار می‌خواهند دوربین نسخه چینی را پیشرفته‌تر از نسخه جهانی بسازند. حالا بیایید تا به مشخصات فاش شده این گوشی بپردازیم.

شایعه جدید شیائومی 12 لایت

قرار است که دو نسخه این اسمارت فون، مجهز به نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی باشند. رزولوشن این صفحه نمایش فول اچ دی پلاس خواهد بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که شیائومی 12 لایت از تراشه اسنپدراگون 778 جی پلاس برخوردار است.

در زمینه ماژول‌های دوربین باید میان دو نسخه این گوشی تفاوت گذاشت. نسخه جهانی مانند سایر میان‌رده‌ها از ترکیب دوربین عریض، ماکرو و عمق سنج بهره‌مند است حال آنکه نسخه چینی آن از لنز تله فوتو برخوردار خواهد بود.

ظاهرا قرار است که این گوشی از نمایشگری تمام صفحه استفاده نماید. نمایشگر نیز دارای دو لبه خمیده خواهد بود. هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی در دست نیست و جزئیات مذکور نیز شبیه به شایعه‌اند تا واقعیت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شایعه جدید شیائومی 12 لایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر