;
coinex

توکن SQUID ؛ نحوه خرید و بهترین کیف پول [+ قیمت لحظه‌ای بازی مرکب]

توکن SQUID یکی از توکن‌های جدید پامپ شده بازار رمزارزها است. در ادامه نحوه خرید این توکن را توضیح داده و بهترین کیف پول‌های آن را معرفی می‌کنیم.

توکن اسکویید گیم را می‌توان یکی از نوظهورترین کریپتوکارنسی‌ها دانست که با الهام از سریال محبوب نتفلیکس، Squid Game ساخته شده است. این ارز در تاریخ 20 اکتبر برای اولین بار راه‌اندازی شده و در همین مدت کوتاه توانسته رشد قیمتی بسیار زیادی را تجربه کند.

اگر بخواهیم قیمت این رمزارز را تنها در 24 ساعت گذشته بررسی کنیم، می‌بینیم که ارز دیجیتال اسکویید گیم بدون هیچ توقفی بیش از 2500 درصد رشد کرده است. از این رو، در ادامه ضمن معرفی این رمزارز، نحوه خرید توکن اسکویید گیم را آموزش می‌دهیم و همینطور بهترین کیف پول های توکن بازی مرکب را به شما معرفی می‌کنیم.

توکن SQUID

نحوه خرید و بهترین کیف پول [+ قیمت لحظه‌ای بازی مرکب]

اسکویید گیم یکی از سریال‌های کره‌ای نتفلیکس است که در این مدت گذشته توانست شهرت بسیار زیادی دست و پا کند. این سریال درباره افرادی بوده که به شدت نیازمند پول هستند و به همین خاطر، در مسابقه‌ای که پای مرگ و زندگی آنها وسط است، شرکت می‌کنند تا با جایزه نقدی این گیم بتوانند خود را از جهنمی که در آن هستند نجات دهند.

با الهام از این کیدراما، در 20 اکتبر 2021 توکنی با نماد SQUID راهی دنیای ارزهای دیجیتالی شد و توانست همانند خود سریال به سرعت محبوب شود. این رمز ارز با رشد 200 هزار درصدی توکن بازی مرکب (SQUID) ظرف یک هفته توانسته توجه تریدرها را به خود جلب کند. شما می‌توانید قیمت لحظه‌ای رمزارز بازی مرکب (SQUID) را در نمودار زیر مشاهده کنید:

توکن Squid Game برای شرکت در یک بازی آنلاین که در نوامبر راه‌اندازی می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بازی آنلاین شامل 6 سطح است؛ هر سطح نیاز به هزینه ورودی بیشتری دارد و توسعه دهندگان 10٪ از هزینه ورودی را نگه می‌دارند و مابقی آن را به برنده پرداخت می‌کنند.

به طور کلی، شما با توکن اسکویید بلیت خریداری می‌کنید و می‌توانید در بازی‌های آنلاین بازی مرکب شرکت کنید. اگر برنده شوید، توکن‌های زیادی به عنوان جایزه به شما تعلق می‌گیرد.

البته لازم است بدانید بسیاری از کاربران نتوانسته‌اند توکن Squid خود در Pancakeswap بفروشند. هرچند دلیل دقیق این مشکل مشخص نیست، اما ممکن است با یک مکانیسم ضد بازار شکنی مواجه بود که کاربران در آن باید پیش از فروش توکن خود، برخی معیارها را رعایت کنند.

حال که یک دید کلی از ارز دیجیتال اسکویید گیم و کاربرد آن به‌دست آوردیم، به سراغ آموزش خرید ارز بازی مرکب (SQUID) می‌رویم. ادامه این مطلب را از دست ندهید.

نحوه خرید توکن اسکویید گیم

توکن SQUID

از آنجایی که توکن SQUID یک رمزارز جدید بوده و حتی یک ماه از ورود آن به دنیای ارزهای دیجیتال نگذشته، هنوز در فهرست صرافی‌های اصلی قرار نگرفته است. با این حال جای نگرانی وجود ندارد چرا که شما می‌توانید با استفاده از یک صرافی غیرمتمرکز این توکن را خریداری کنید. برای خرید SQUID همین حالا مراحل زیر را دنبال کنید:

در اولین مرحله از آموزش خرید ارز بازی مرکب (SQUID) ، از یک صرافی مورد اعتماد و معروف مانند بایننس، BNB بخرید. در اینجا صرافی بایننس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد چرا که این صرافی یکی از بهترین صرافی‌‌ها باداشتن چندین دارایی بوده و همزمان از کیف پول‌های متعددی نیز پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری آسان و هزینه‌های پایین از دیگر مزایای این صرافی است.

با این حال، با وجود تحریم‌ها و اجباری شدن احراز هویت بایننس، خیلی از کاربرانی که ساکن ایران هستند نمی‌توانند از این صرافی به آسانی استفاده کنند و به سراغ دیگر صرافی‌ها همچون کوینکس (CoinEx) رفته‌اند. اما اگر شما ساکن ایران نیستید و کارت شهروندی کشور دیگری را دارید، می‌توانید به آسانی در صرافی بایننس ثبت نام کرده و از آن بهره ببرید.

در دومین قدم، BNB خود را به یک کیف پول سازگار ارسال کنید. شما باید کیف پول خود را ایجاد کنید، آدرس خود را بگیرید و کوین‌های خود را به آنجا بفرستید. سپس والت را به صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ (SushiSwap) متصل نموده و در نهایت، رمزارز BNB خود را با توکن SQUID ترید کنید.

علاوه بر صرافی سوشی سواپ، برای انجام این کار می‌توانید از صرافی پنکیک سوآپ (Pancake Swap) نیز استفاده کنید. پنکیک سواپ یکی از پلتفرم‌های معروف غیرمتمرکز است و شما می‌توانید با مبادله رمزارزهای دیگر، ارز دیجیتال اسکویید گیم را از آن خریداری کنید.

توکن SQUID

نحوه خرید توکن اسکویید گیم از پنکیک سواپ به شرح زیر است (برای استفاده از آموزش زیر، نیاز است شما از کیف متا ماسک استفاده کنید):

  1. در پنکیک سواپ بر روی گزینه Trade کلیک می‌کنیم.
  2. گزینه Select a currency را انتخاب می‌کنیم.
  3. سپس به سراغ صفحه والت Metamask می‌رویم.
  4. بر روی گزینه Account Options کلیک می‌کنیم.
  5. روی عبارت View Account in Explorer کلیک می‌کنیم.
  6. عبارت SquidGameToken را در این قسمت سرچ می‌کنیم و آن را انتخاب می‌کنیم.
  7. آدرس قرارداد (Contract address) را کپی می‌کنیم.
  8. به صفحه پنکیک سواپ برمی‌گردیم و آدرس را جایگذاری می‌کنیم.
  9. گزینه Import را انتخاب می‌کنیم.
  10. بر روی عبارت I understand کلیک می‌کنیم.
  11. دوباره عبارت Import را انتخاب می‌کنیم.
  12. مقدار توکن را وارد می‌کنیم و بر روی گزینه Swap کلیک می‌کنیم.

حال در ادامه بهترین کیف پول های توکن بازی مرکب را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

آلت سیزن چیست؟

بهترین کیف پول های توکن بازی مرکب (SQUID)

توکن SQUID

در ادامه دو مورد از بهترین والت‌های ارز دیجیتال که از ارز دیجیتال اسکویید گیم پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی می‌کنیم. بهترین کیف پول های توکن بازی مرکب (SQUID) به شرح زیر است:

  • متا ماسک: این والت مورد اعتماد بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان است. MetaMask که به عنوان یک برنامه افزودنی مرورگر و یک برنامه تلفن همراه موجود است، شما را با تنها با یک کلیک، به ورود امن، کیف پول توکن و تبادل توکن مجهز می‌کند و هر آنچه برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود نیاز دارید را این ولت در اختیارتان خواهد گذاشت. MetaMask ساده‌ترین و در عین حال مطمئن‌ترین راه برای اتصال به برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را ارائه می‌دهد. این والت نرم افزاری بوده و از نظر امنیتی نسبت به کیف پول‌های سخت افزاری ضعیف‌تر است.
  • تراست والت: تراست ولت مطمئن ترین کیف پول رمزنگاری شده، مناسب برای خرید، ذخیره، مبادله و کسب رمز ارز است. با استفاده از Trust Wallet به 5 میلیون نفر دیگر خواهید پیوست. این کیف پول یک سیستم ممیزی شده با امنیت کامل ارائه می‌دهد که ذخیره ارزهای رمزنگاری شده شما را ساده می‌کند. برنامه‌های Trust که برای iOS و Android طراحی شده‌اند، بهترین تجربه و سهولت ممکن را ارائه می‌دهند. اگر قصد دارید با استفاده از این والت، رمزارز SQUID خریداری کنید، نحوه خرید از پنکیک سوآپ در تراست والت می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: invezz

نظر شما در خصوص این توکن و آموزش خرید ارز بازی مرکب (SQUID) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (11 نظر)

    تمام رمز ارزها فیک و بی ارزش هستند…عقل خودتان را قاضی کنید.چیری مانند بیت کوین که نه معلوم هست سازنده اش کیه.نه معلوم هست به کی می فروشی.نه معلومه کی میخره.اگر کیف پولت را رمزش را فراموش کنی همه چیز به باد رفته.مختص تروریست ها و باند های قاچاقه..اضغر آقا لبو فروش میگه من با بیت کوین لبو می فروشم و بعد یهو صد در صد میره بالا و ممد وانتی میگه من بیت کوین قبول ندارم و 100 در صد میاد پایین.. و با حرف بالا و پایین میشه و نه با ارزش ذاتی آن و بدتر از همه وقتی بیت کوین میریزه همه ارزهای دیجیتال هم میریزه و معلوم نیست ارزش آنها به خودشان است یا به ارز دیگر..سرمایه هاتون را با تبلیغات مسخره و پوچ نابود نکنید..

    پاسخ

    پروژه کلاهبرداری
    یعنی براتون ارزی داده که هیچ پشتوانه ای نداره و پولتون کامل از بین رفت.

    پاسخ

    اگه کسی میفروشه من خریدارم 09189639700

    پاسخ

    شما تکلیفتون با خودتونم مفلوم نیست
    یه جا زدید
    توکن اسکوئید گیم
    یه جا زدید اسکوئید گیم
    این دوتا توکن باهم فرق دارن
    قیمت SGT الان کمتر از یک دلاره در حالی که قیمت SQUID الان نزدیک به ۱۶ دلاره

    پاسخ

    اسکم چیه؟

    پاسخ

    یعنی فیکه

    پاسخ

    سلام من از این توکن خریدم ولی وقتی نشه بفروشی چه ارزشی داره؟!!

    پاسخ

    با سلام داخل سایتش بشید و برگه سفیدش رو مطالعه کنید … قابل فروش هست باید marbel بسوزونید

    پاسخ

    اون اسکم هست،،توکن اصلی squid game token با نمادSGT هست که کاملا قابل خرید و فروش است

    پاسخ

    با عرص سلام و خسته نباشید ممنون بابت مطالب مفیدتون ،من ارز squid دارم الان ۱۳ دلاره شده برا فروشش مشکل دارم ،ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ

    سلام میشه بگی از کجا خریدی؟

    پاسخ