;
coinex

جزئیات جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی 3 (Spiderman 3) منتشر شد

پس از مدت ها بالاخره جزئیات جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی 3 منتشر شد این جزئیات نشان می دهند که با تغییرات جالبی در فصل جدید رو به رو هستیم.

اخیرا تعدادی عکس غیر رسمی از فیلم مرد عنکبوتی 3 منتشر شده است که به جزئیات جدیدی از این فیلم اشاره می‌کند. در ادامه به صحت و سقم این تصاویر می‌پردازیم.

فیلم جدید Spiderman: No Way Home در حال پیوستن به شایعات است و حالا در جدیدترین اخبار فیلم و سینما شاهد انتشار تصاویری هستیم که گفته می‌شود ترکیبی از نسخه‌های مختلف مرد عنکبوتی است و ظاهر متفاوت گرین گابلین را نیز نمایش می‌دهد.

جزئیات جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی 3

گفته می‌شود که طی چند روز آینده و یا هفته‌های آتی قرار است که تریلر فیلم موربیوس منتشر شود. پس از این اتفاق به نظر می‌رسد همه طرفداران مرد عنکبوتی در انتظار تریلر یا خبری موثق از سری جدید این فیلم هستند.

جزئیات جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی 3

طبق برخی اطلاعات از پیش منتشر شده، سازندگان این فیلم تاریخ پخش اولین تریلر آن را ماه نوامبر اعلام کرده‌اند. اما درست از قبل از فرارسیدن این ماه، تصاویر جدید منتشر شده ممکن است اطلاعات جدیدی را فاش سازند.

افشاگری که تصاویر را منتشر نموده مدعی است که این عکس‌ها در واقع پشت صحنه مرد عنکبوتی 3 است. در یکی از تصاویر با سه نسخه از لباس مرد عنکبوتی مواجهیم که لباس‌های اندرو گارفیلد تفاوتی با قبل ندارد.


 

همچنین لباس گرین گابلین مطابق تصاویر، نسبت به سری اول فیلم تغییراتی داشته است. در یکی از تصاویر نیز شاهد رنگ سیاه و طلایی در لباس مرد عنکبوتی هستیم. تصاویر مذکور هنوز تائید رسمی نشده‌اند و صرفا در حد یک شایعه‌اند.

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبریج و آلفرد مولیان اشاره کرد. همین‌طور جان واتس کارگردان این مجموعه و کریس مک کنا و اریک سامرز نویسندگان فیلمنامه آن هستند. تاریخ اکران آن نیز در 17 دسامبر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر