;
coinex

جدیدترین رندرهای گلکسی اس 22 منتشر شد [+مشخصات فنی احتمالی]

به تازگی جدیدترین رندرهای گلکسی اس 22 منتشر شده است و نشان می دهد که طراحی این اسمارت فون نسبت به قبل تغییر یافته و مشخصات فنی آن نیز منتشر شده است.

یکی از سایت‌های فعال در حوزه فناوری، رندرهای گلکسی اس 22 و نسخه پلاس آن را منتشر نموده است و این رندرها نشان می‌دهند که سامسونگ طراحی پرچمدار جدیدش را تغییر داده است.

وبسایت لتس گو دیجیتال ساعاتی پیش رندرهای گلکسی اس 22 را در معرض دید کاربران گذاشته و آنچه می‌بینیم، تغییرات طراحی نسبت به قبل است. البته ناگفته نماند که میزان تغییرات آن قدر عمیق نیست که انتظار داشتیم.

جدیدترین رندرهای گلکسی اس 22

پس از بروز شایعات فراوان پیرامون گلکسی اس 22 و عضو پلاس آن حالا رندرهای این اسمارت فون منتشر شده است. در ادامه قصد داریم علاوه بر بررسی رندرها به مشخصات فنی و احتمالی این گوشی بپردازیم و ببینیم که سامسونگ در رده بالای خود از چه مشخصاتی بهره گرفته است.

جدیدترین رندرهای گلکسی اس 22

طراحی کلی و پیکره گوشی همان گلکسی اس 21 و نسخه پلاس آن است. احتمالا در پنل پشتی این سری از اس 22، شاهد چینش عمودی ماژول‌ها باشیم که در سمت چپ پنل تعبیه خواهند شد. مطابق رندرهای منتشر شده نیز باید گفت که پنل جلویی نیز کاملا مسطح خواهد بود.

صفحه نمایش این اسمارت فون به احتمال زیاد اُولد و 6.06 اینچی است. کیفیت تصویر این نمایشگر باید فول اچ دی پلاس باشد. نسخه پلاس این گوشی نیز با نمایشگر بزرگ‌تر 6.55 اینچی روانه بازار می‌شود. عرض این دو گوشی ظاهرا بیشتر از سری قبلی است.

قلب تپنده گلکسی اس 22 اگزینوس 2200 است و از پردازشگر AMD نیز بهره گرفته خواهد شد. البته نسخه اگزینوسی برای تمام کاربران در دسترس نخواهد بود و مانند همیشه و به علت کمبود چیپست، باید شاهد نسخه اسنپدراگون 898 باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین رندرهای گلکسی اس 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر