;
coinex

گوشی موتو جی 51 (Moto G51) رسما رونمایی شد ؛ مشخصات فنی و قیمت

کمپانی موتورولا به تازگی از گوشی موتو جی 51 رونمایی نموده است. این میان رده مشخصات فنی رضایت بخش و قیمت جذابی دارد که در ادامه بررسی شده است.

کمپانی موتورولا نیز در گردونه رقابت‌ها جایی هر چند کوچک دارد و گاها به رونمایی از گوشی‌های میان‌رده خوبی می‌پردازد. سری جی در موتورولا از محبوب ترین‌ها است. این برند اخیرا از موتو جی 51 رونمایی به عمل آورده است.

به تازگی مطلع شدیم که موتورولا از اسمارت فون میان‌رده و اقتصادی‌اش با نام موتو جی 51 رونمایی نموده. این گوشی فایوجی و مقرون به صرفه است و از جدیدترین تراشه‌های میان رده کوالکام بهره می‌برد.

گوشی موتو جی 51

کمپانی موتورولا نهایتا در حال رقابت و رشد و پیشرفت است. موتو جی 51 مجهز به نمایشگر 6.8 اینچی و پنل IPS است. وضوح این صفحه نمایش اچ دی پلاس است و نرخ نوسازی آن 120 هرتزی است.

گوشی موتو جی 51

قلب تپنده این میان‌رده، اسنپدراگون 480 پلاس است که در حقیقت نسخه ارتقایافته همان اسنپدراگون 480 خواهد بود. حداقل میزان رم این گوشی 8 گیگابایت و حداقل فضای ذخیره سازی دالی 128 است. همچنین از قابلیت رم مجازی تا 3 گیگابایت بهره‌مند است.

دوربین سلفی موتو جی 51 را سنسوری 13 مگاپیکسلی همراهی می‌کند. لنز دوربین عریض 50 مگاپیکسلی و فوق عریض 8 مگاپیکسلی خواهد بود. رابط کاربری این گوشی My UI 2 است و از اندروید پیش‌فرض 11 برخوردار است.

انرژی مورد نیاز این اسمارت فون را باتری 5000 میلی آمپری تامین می‌کند. حسگر اثر انگشت خازنی در پنل پشتی به چشم می‌خورد و قیمت این محصول نیز 235 دلار خواهد بود. اینترنت فایوجی و جک 3.5 میلی‌متری هدفون از دیگر قابلیت‌های آن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی موتو جی 51 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر