;
coinex

آپدیت جدید و بزرگ تلگرام منتشر شد ؛ بررسی قابلیت های جدید Telegram 8.2.0

آپدیت جدید و بزرگ تلگرام منتشر شد و قابلیت های بزرگ و جدید آن به نظر جذاب و کاربردی می آید. در ادامه به قابلیت های جدید این پیامرسان می پردازیم.

ساعاتی پیش آپدیت جدید و بزرگ تلگرام منتشر شد. در این آپدیت بزرگ، قابلیت‌های جدید و جذابی برای این شبکه اجتماعی منتشر شده است که در ادامه به یکایک آنها می‌پردازیم. با تکراتو همراه ما باشید.

آپدیت تلگرام به تازگی منتشر شد و در دسترس کاربران قرار گرفت. حالا می‌توانید به کمک این قابلیت‌ها عکس‌های قدیمی‌تان در محتوای به اشتراک گذاشته را سریعا و بدون نیاز به صرف وقت زیاد پیدا کنید. نمایش تقویم و تم‌های چت گلوبال از دیگر ویژگی‌های جذاب این بروزرسانی بزرگ است.

آپدیت جدید و بزرگ تلگرام منتشر شد

در بروزرسانی نسخه 8 تلگرام شاهد قابلیت‌های جدیدی بودیم. اصولا تلگرام در ارائه بروزرسانی جدید و پر و پیمان از دیگر پلتفرم‌ها یک سر و گردن بالاتر است و تقریبا به طور منظم آپدیت‌هایش را ارائه می‌کند.

امروز شاهد انتشار جدیدترین و بزرگترین بروزرسانی این پیامرسان هستیم. هنگام انتشار یک قابلیت جدید واتساپ، با سر و صدای زیادی از سوی این پلتفرم رو به رو هستیم، حال آنکه در عمل چیز خاص و جدیدی اضافه نشده است اما آپدیت‌های تلگرام همیشه همراه با تغییرات قابل توجهی بوده است.

اکنون با قابلیت جدید تلگرام می‌توانید در نسخه آی او اس، چت‌های شخصی خود را نامگذاری‌های منحصر به فرد کنید و از داشتن چنین ویژگی‌های یونیکی لذت ببرید. دیگر قابلیت‌ها با جزئیات در ادامه بررسی می‌شود.

امروز و در این نوشتار سعی خواهیم کرد به بررسی کامل لیست قابلیت‌های جدید تلگرام 8.2.0 بپردازیم و ببینیم که پاول دوروف این بار چه امکانات جذابی را در این شبکه اجتماعی محبوب فراهم آورده است. با تکراتو همراه ما باشید.

قابلیت‌های جدید و بروزرسانی بزرگ تلگرام

از جمله قابلیت‌های جدید تلگرام می‌توان به پیمایش فوق‌العاده سریع آن اشاره کرد. اکنون کاربران می‌توانند در چت‌های خود با دیگران و برای اشتراک گذاشتن محتوای فایل چند رسانه‌ای، با سرعت بیشتری اقدام نمایند.

آپدیت جدید و بزرگ تلگرام منتشر شد

هر چت شخصی شما در تلگرام صفحه مخصوصی برای دسترسی به فایل‌های اشتراک گذاشته شده دارد و در آن تمامی فایل‌های صوتی و تصویری قرار دارد. در قسمت بالایی صفحه شاهد حضور یک نوار زمانی هستیم که با آن می‌توانید سریع‌تر و بر اساس تاریخ ارسال فایل آن را پیدا کنید.

اکنون کاربران قادر خواهند بود صفحات فایل‌های چند رسانه‌ای را بزرگ و کوچم کنند تا راحت‌تر بتوانند به فایل مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. با قابلیت بزرگنمایی و کوچک نمایی اشراف کاملی بر محتوای به اشتراک گذاشته شده خواهید داشت.

خبر خوش آنکه اگر به خاطر دارید چه زمانی و در چه تاریخی محتوای مد نظرتان را آپلود کردید، اکنون می‌توانید با مراجعه به تقویم همان محتوا را مشاهده نمائید. حالا در صفحه‌ای که پیش روی شماست قادر خواهید بود با انتخاب تاریخ موردنظر به تمامی فایل@های آپلود شده در آن تاریخ دسترسی یابید.

در آپدیت پیش روی تلگرام 8.2.0 تغییرات محدود به موارد بالا نمانده است و کانال و گروه‌ها نیز با دگرگونی‌هایی مواجه شده‌اند. از دیگر قابلیت‌های این نسخه این است که لینک‌های دعوت به گروه یا کانال به کاربران ارائه داده می‌شود.

پس از آن اجازه می‌دهد شما لینک مورد نظر را برای هر کسی که خواستید ارسال نمائید. پس از آن ادمین آن گروه یا کانال می‌تواند مشاهده نماید که چه کسانی وارد گروه یا کانال می‌شوند و مکالمات را مشاهده می‌کنند یا خیر.

حالا می‌توانید از اموجی‌های جدید تلگرام در بهترین حالت آن بهره ببرید. میزان اموجی‌های تعاملی افزایش یافته است و در نسخه جدید می‌توانید با ارسال یک اموجی تعاملی، آن را برای مدتی به صورت تمام صفحه به مخاطب خود نمایش دهید.

در نسخه آی او اس شاهد این هستیم که چت گلوبال افزوده شده و تلگرام نیز گزینه‌ای مد نظر دارد که برای رسیدن به مکان‌های مشترک، زمان تقریبی را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت جدید و بزرگ تلگرام منتشر شد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر