;
coinex

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد ؛ بررسی قابلیت های جدید Telegram 8.0

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد  و مانند همیشه ابزارهای جدیدی در اختیار کاربران این سرویس دوست داشتنی قرار گرفته است. با ما در بررسی جزئیات همراه باشید.

تلگرام دقیقا 8 سال پیش شروع به کار کرد و دقایقی پیش به رسم مالوف ماهانه، آپدیت جدید این پیام رسان محبوب ارائه شد. تلگرام از بابت به روزرسانی های جذابش از دیگر پیامرسان ها نظیر واتساپ همیشه یک سر و گردن بالاتر بوده است. به طوری که با هر بار آپدیت تلگرام حداقل تغییرات ظاهری بسیار بیشتر از تغییرات جزئی به روزرسانی های پرسروصدای واتساپ به چشم می آیند!

بعضا امکانات و قابلیت های پیامرسانی چون تلگرام حتی تنه به تنه شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام می زند. حال اما به روزرسانی نسخه 8.0 تلگرام ارائه شده است و قابلیت های مختلفی دربر دارد. در بررسی جزئیات بیشتر با ما باشید.

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد

به روزرسانی جدید به طور خلاصه شامل قابلیت های جدیدی برای پخش زنده برای بی‌ نهایت مخاطب، حذف کپشن از فایل‌ های رسانه‌ ای و مخفی‌ سازی نام فرستنده در هنگام فوروارد، رفتن به کانال بعدی بدون برگشتن به فهرست چت‌ها، بهینه‌ سازی پنل استیکرها، ایموجی‌ های متحرک جدید و مواردی دیگر است.

در این نسخه جدید تلگرام به کاربران امکان می دهد تا برای بی نهایت مخاطب پخش زنده ویدیویی داشته باشند. برای این مهم کافیست در کانال تلگرامی خود Live Stream و در گروه از Video Chat استفاده کنید. در هر دو حالت مخاطبین می توانند دست بلند کنند و به گفتگو بپردازند.

قابلیت جدیدی نیز در ارتباط با فوروارد پیام ها ارائه شده است. زین پس اگر روی گزینه Forward Message تپ کنید، پیش نمایشی از نحوه ارسال پیام ظاهر می شود. در اینجا برخی موارد برای شخصی سازی بیشتر در دسترس است. از جمله این موارد امکان حذف نام فرستنده یا مخفی سازی کپشن رسانه ای است.

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد ؛ بررسی قابلیت های جدید Telegram 8.0

تلگرام میلیون‌ها کانال با موضوعات مختلف دارد. در آپدیت امروز به‌راحتی می‌توانید از یک کانال به کانال بعدی بروید. کافیست پس از مشاهده تمام پست‌های یک کانال، روی گزینه کانال بعدی که در پایین صفحه ظاهر می‌شود، ضربه بزنید. با این کار به کانال بعدی منتقل می‌شوید.

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد ؛ بررسی قابلیت های جدید Telegram 8.0

اگر تلگرام خود را پوشه بندی کرده باشید ترتیب کانال ها بعد از کانال های پوشه جاری به کانال های پوشه های بعدی منتقل می شود و سپس به بخش آرشیو می رود.

نسخه جدید تلگرام، استیکرهای پرطرفدار را در بالای بخش استیکرها نشان می دهد. برای افزودن این استیکرها کافیست گزینه Add را لمس کنید تا آنها ذخیره شوند.

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد ؛ بررسی قابلیت های جدید Telegram 8.0

از این به بعد در شرایطی که طرف صحبت شما در حال انتخاب استیکر در صفحه چت باشد، تلگرام درست مانند زمانی که در حال تایپ هستند یا قصد ارسال ویس دارند به شما اطلاع می دهد که مخاطب در حال جستجو یا ارسال استیکر است. به علاوه حال در بخش کامنت های کانال می توانید شمارنده پیام های خوانده نشده را ببینید.

آپدیت جدید تلگرام منتشر شد ؛ بررسی قابلیت های جدید Telegram 8.0

یکی دیگر از جذابیت های ظاهری تلگرام در نسخه جدید، اضافه شدن چندین ایموجی متحرک جدید است. ایموجی هایی که بسیار پرطرفدارند. از سوی دیگر اما ظاهرا پشتیبانی از نسخه Wear OS تلگرام به پایان رسیده چون دیگر اثری از این اپلیکیشن در گوگل پلی استور Wear OS دیده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آپدیت جدید تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این قابلیت لایو یه قابلیت ناقص از مسنجر ایرانی گپ هست.
    تازه اونم با پی برداری!
    البوم پروفایل رو هم تلگرام از رو گپ کپی کرد
    همچنین کامنت بر روی پست رو
    بالاخره مرغ همسایه غازه

    پاسخ