;
coinex

تریلر بازی الدن رینگ (Elden Ring) منتشر شد

استودیوی سازنده بازی الدن رینگ بالاخره تریلر بازی الدن رینگ را در 15 دقیقه و به طور مفصل منتشر نمود تا به زوایای مختلف بازی بپردازد.

طی ماه‌های اخیر اطلاعات زیادی از بازی الدن رینگ منتشر شده که نشان می‌دهد با بازی پرطرفداری رو به رو هستیم که قرار است باب میل گیمرها باشد. اکنون همان‌طور که دیروز وعده داده شده بود، تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده.

استودیوی سازنده بازی یعنی (From Software) یا از نرم افزار، و شرکت باندای نامکو، بالاخره با انتشار تریلری طولانی از این بازی جزئیات جدید و جالبی را از بازی منتشر نمودند. این بازی حدودا دو سال است که در سکوت خبری است و به تازگی غوغا به پا کرده.

تریلر بازی الدن رینگ

دو ماه پیش بود که اولین تریلر بازی الدن رینگ در فستیوال تابستانه بازی 2021 منتشر شد. اکنون پس از این تریلر ادیت شده شاهد انتشار دومین تریلر و طولانی ترین تریلر منتشر شده هستیم. این ویدئوی 15 دقیقه‌ای به زوایای مختلفی از بازی می‌پردازد.

تریلر بازی الدن رینگ

همزمان با انتشار تریلر این بازی نسخه کالکتور و کالکتور پریمیوم و لانچ بازی منتشر شده است. این بازی قرار است در تاریخ 6 اسفند سال جاری عرضه شود. میزبان این بازی، کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/ سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی خواهند بود.

برای تماشای تریلر بازی Elden Ring در یوتیوب روی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر بازی الدن رینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر