;
coinex

جزئیات جدیدی از آنر 60 (Honor 60) منتشر شد

به تازگی جزئیات جدیدی از آنر 60 منتشر شده است که بیشتر به شایعات احتمالی پیرامون این اسمارت فون می پردازد. مشخصات فنی این گوشی را بررسی می کنیم.

کمپانی آنر برخلاف پدر خود، هوآوی بزرگ، توانسته راه استقلال را در پیش بگیرد و به تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند بپردازد. آنر همواره در تلاش است نا نوآوری‌هایش را در محصولاتش عرضه کند. حالا با شایعاتی از گوشی آنر 60 همراه شما هستیم.

در سال جاری شرکت آنر از چهار گوشی آنر 50 لایت، آنر 50 اس ای، آنر 50 و آنر 50 پرو رونمایی نمود. نسل بعدی این گوشی همان چیزی است که مورد بحث ما در این مطلب است. افشاگران مانند همیشه بیکار ننشسته‌اند و اطلاعات جدیدی را بازنشر نموده‌اند.

جزئیات جدیدی از آنر 60

مطابق گفته یکی از افشاگران در شبکه‌های اجتماعی، کمپانی آنر قصد دارد در حوالی 10 آذر ماه از آنر 60 رونمایی نماید. البته این تاریخ دقیق نیست ولی تنها چیزی است که می‌توان به آن استناد کرد.

جزئیات جدیدی از آنر 60

همان‌طور که می‌دانیم، اطلاعات زیادی از آنر 60 در دسترس نیست و تمامی اطلاعات ما به چندین خبر محدود می‌شود. مثلا گفته شده است که آنر 60 مجهز به دوربین سلفی در سمت چپ صفحه نمایش است یا مجموعه دوربین این اسمارت فون صاحب چهار ماژول خواهد بود.

شنیده‌ها حاکی از این است که به همراه نسخه استاندارد این گوشی باید شاهد حضور یک نسخه پرو هم باشیم که در قسمت نمایشگر دارای لبه‌های خمیده است. ظاهرا عضو پرو از مجموعه دوربین پنج گانه بهره می‌برد.

شایعات منتشر شده پیرامون این گوشی تائید می‌کنند که قلب تپنده آنر 60، اسنپدراگون 870 است و انرژی آن را باتری 4500 میلی‌آمپری تامین می‌کند. همچنین چنین باتری را یک فست شارژ 66 واتی ساپورت خواهد کرد.

برخی منابع نیز به وجود اسنپدراگون 898 در این سری و احتمال زیاد در عضو پرو استناد می‌کنند و جالب اینجاست که تاریخ برگزاری رویداد کوالکام نیز در حدود 10 آذر ماه است. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می‌توان به ثبت ولاگ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جزئیات جدیدی از آنر 60 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر