coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

برنامه شیائومی برای سال 2022 چیست؟

شاید برای اکثر ما سوال باشد که برنامه شیائومی برای سال 2022 چیست؟ این کمپانی به قدری در میان ما ایرانیان محبوب است که چنین سوالی برای طرفداران مهم است.

شیائومی از جمله کمپانی‌های معتبری است که به تولید محصولات مختلفی می‌پردازد. از جمله نوآورترین برندهای تولید گوشی و گجت‌ها شیائومی است.

مدیر اجرایی این شرکت به تازگی برنامه شیائومی را برای سال آینده توضیح داده است. حالا شیائومی می‌خواهد در سال 2022 طی یک استراتژی 3 ساله تبدیل به بزرگ ترین تولیدکننده اسمارت فون جهان شود. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید تا جزئیات طرح شیائومی را بررسی نمائیم.

برنامه شیائومی برای سال 2022 چیست؟

پیش‌تر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی قصد دارد در برنامه‌ای کوتاه مدت مبدل به بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند شود. لو ویبینگ که مدیر اجرایی این برند است اعلام نموده که شیائومی مستعد حرکت رو به جلو برای تحقق اهدافش است.

برنامه شیائومی برای سال 2022 چیست؟

همین تابستان گذشته بود که لی جون رئیس شرکت شیائومی همین ادعا را مطرح کرد. زمانی که این ادعا مطرح شد، شیائومی از اپل پیشی گرفته بود و موسسات تحقیقاتی در حال تکمیل گزارشات خود بودند.

در ماه گذشته چندین موسسه تحقیقاتی بر اساس دیتاهای به دست آمده اعلام کردند که سامسونگ، اپل و شیائومی به ترتیب سه تولیدکننده برتر اسمارت فون‌های دنیا هستند. شیائومی علاوه بر اینکه محبوبیت بالایی در سایر کشورها دارد، در چین نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.

درآمد میلیارد دلاری این شرکت طی چند ماه اخیر بیانگر این محبوبیت بیش از حد است. شیائومی در چین چه به صورت آنلاین و چه آفلاین فروش‌های خوبی را ثبت کرده است و لو ویبینگ گفته یکی از ابزارهای این شرکت برای مبدل شدن به گوشی ساز دنیا همین محبوبیت و فروش خوب است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه شیائومی برای سال 2022 چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر