;
coinex

رندرهای گلکسی A53 فایوجی (Galaxy A53 5G) را تماشا کنید

پس از درز اطلاعات جدیدی از گلکسی A53 فایوجی حالا رندرهای گلکسی A53 فایوجی منتشر شده است و طراحی ظاهری آن را نشان می دهد که می توانید ببینید.

سامسونگ مانند هر سال قرار است اوایل سال آینده میلادی از اسمارت فون میان رده خود در سری A رونمایی به عمل آورد. امروز رندرهای این گوشی میان رده توسط دو وبسایت حوزه فناوری منتشر شده است که نشان می‌دهد شباهت‌های این گوشی با هم نسلی‌های خود بسیار است.

همان‌طور که گفتیم، رندرهای گلکسی A53 فایوجی ظاهر مشابه و یکسانی با گلکسی A52 دارد. تنها تفاوت در پنل پشتی صاف این گوشی است که مانند نسل قبل انحنای زیادی ندارد. البته لبه‌های این اسمارت فون صاف نیستند و اندکی خمیدگی دارند.

رندرهای گلکسی A53 فایوجی

خوشبختانه امروز و به تازگی از رندرهای گلکسی A53 فایوجی رونمایی به عمل آمده است و چیزی به عرضه این گوشی نمانده است. در این نسخه نسبت به ورژن قبلی تغییراتی از جمله برجستگی کمتر ماژول‌ها را می بینیم. در مرکز نمایشگر شاهد حضور یک سوراخ برای قرارگیری دوربین سلفی هستیم.

رندرهای گلکسی A53 فایوجی

در این نسخه شاهد برخورداری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون به همراه پورت تایپ سی هستیم. ضخامت این دستگاه 8.14 میلی‌متر است که اگر بیرون زدگی دوربین‌ها را حساب کنیم به 9.73 میلی‌متر می‌رسد.

اطلاعات شایعه آمیز حاکی از دوربین عریض 64 مگاپیکسلی است که دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر نیز است. به نظر می‌رسد سامسونگ در این گوشی از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. به احتمال زیاد تنها شاهد رونمایی و عرضه نسخه فایوجی این گوشی هستیم.

متاسفانه اطلاعاتی درباره فلب تپنده این گوشی نداریم و نمی‌دانیم که میزان حافظه رم و فضای ذخیره سازی آن چقدر است. امیدواریم با نزدیک تر شدن به زمان عرضه این میان رده، رندرهای تازه‌ای از آن منتشر شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رندرهای گلکسی A53 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر